голф 4 тди 131кс.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
jeki
Мнения: 311
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот jeki » Чет 07 дек 2006 22:50


а тези италиански минети не ми го хвалете - колело от италия няма да си купя :))))




ico_dc
Мнения: 78
Регистриран на: Сря 06 дек 2006 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ico_dc » Пет 08 дек 2006 8:58


niks76 написа:
ico_dc написа:
rusiq_24 написа:И според мен това е много добър избор и аз съм се насочил кам това или А3 със същия мотор.Сега съм много доволен от колата си но това TDI 131кс. с чип тунинг предполагам че ще върви колкото АБФ ама разхода ще е наполовина :wink: п.п Ще се радвам като го вземеш да споделиш впечатлението си :wink:


предполагам че тди-то ще върви пове4е градско и малко по-малко на магистралата.до сега карах фиат браво 2.0 20V добре си вървеше колицата ама като се размота на магистралата и в резервоара ставаше страшно :)
е то4но тук не позна, с 3000оборота е с 160км/4ас ,да видиш тди на магистрала какво прави :?:

:) не говоря за 150-160км. имах в предвид....в 1 пост някой се беше изразил така,че с тди-то получаваш моментна мощност като му дадеш гас,но на големите обороти и скорост умира.съмнявам се че голфетката ще мога да я карам с 240км. защото ИТАЛЯНСКОТО КОЛЕЛО :) го карах точно с толкова(все пак е 5 цилиндара)и понеже аз доста пътувам не веднъж съм си правил тестове с други коли.на скоро се дръпнахме с шкода фабиа тди пс.да на завоите не можах да и избягам точно заради тази моментна мощ от турбината,но на магистралата 8) на 215км вече започна да изостава.друг е въпроса вече с 2.5 тди.и все пак никой не каза каква е ръчката при тази за чистачките.


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 675
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Пон 11 дек 2006 1:14


аз само ще допълня, че карам такава кола, но пък никога е бих си взел автомобил от Италия - ама ти си знаеш...
аз лично на 3000 оборота съм точно със 170 км/ч, на 4000 оборота - точно 220 км/ч.
двигателят е много пъргав и на късо и на магистрала. пробвах няколко двулитрови бензинки, в това число и двувалки и резултата е все един и същ :twisted:
на магистрала също се представя мн прилично - и аз не вярвах преди, ама този дизел си прави доста прилична максимална скорост - 240 км/ч си ги направи - виж тук една снимчица, опитах се да снимам с телефона и с една ръка, но все пак да се ориентираш как стоят нещата...
Изображение


Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanimir » Пон 11 дек 2006 15:58


Stivi написа:
Rabbit_TDI написа:Ако бензинката отвреме на време я караш бързо да си направиш кефа.ТДИ-то секи път го караш бързо :lol:


Ей сега даде коз на дишащите бензинови пари! Демек дизелите вървят много и харчат малко затова всеки собственик ги е гонил здраво и докато стигнат дотук вече са за боклука! Ама ние ще контрираме с поста на колегата дето не го е качвал над 2000об-значи има и такива собственици :wink: Нищо че от икономий му се позапушило турбото :lol:

Зависи кво значи икономия : ) Аз нея качвам градско над 2 000 об.(не я качвах де), но магистрално е 2 100об./100км, когато стигна 160 е вече над 3000 об.,но избягвам да гледам километра тогава 8)


ico_dc
Мнения: 78
Регистриран на: Сря 06 дек 2006 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ico_dc » Пон 11 дек 2006 17:12


:D евала пи4 снимката е супер.а аз се бях отчаял че няма да мога да карам бързо когато ми се налага,макар че се съмнявам 4е с моята ще вдигна 240км. защото е автомат,а ти си със 6 скорости.но както и да е.за колата ми гарантират че е читава и на реални 60 000км.не знам защо толкова е изкривена представата за колите внос от италия...човека от който я взимам е българин и живее там и ми праща всеки ден снимки на поне 10 коли.искам да ви кажа 4е пове4ето имат сервизни книжки в които пише кога са обслужвани и какво е сменено и на колко км. са.освен това не вси4ки коли са на по 200-300 000км. пове4ето които аз видях са около 100 000км.да вярно е 4е колите от италия са доста скапани,но има и добри.имам доста познати които вкарват коли и на 2-3 автовоза има по 2-3 перфектни.така 4е според мен не могат да се слагат под общ знаменател"колите от италия".още 1 път мерси за снимката,доста ме укоражи :)


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8296
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пон 11 дек 2006 18:54


ico_dc написа:..човека от който я взимам е българин и живее там и ми праща всеки ден снимки на поне 10 коли.искам да ви кажа 4е пове4ето имат сервизни книжки в които пише кога са обслужвани и какво е сменено и на колко км. са.освен това не вси4ки коли са на по 200-300 000км. пове4ето които аз видях са около 100 000км.да вярно е 4е колите от италия са доста скапани,но има и добри.имам доста познати които вкарват коли и на 2-3 автовоза има по 2-3 перфектни.така 4е според мен не могат да се слагат под общ знаменател"колите от италия".още 1 път мерси за снимката,доста ме укоражи :)


Когато някой ти търси специално за тебе /особено ако ти е добър познат/
е друго,тогава може да си вземеш и добра кола ако си приготвил добри пари. Но при тези дето ги вкарват на кило /и на части/ нещата стоят малко по-различно..... :wink:


ico_dc
Мнения: 78
Регистриран на: Сря 06 дек 2006 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ico_dc » Вто 12 дек 2006 9:38


:) съгласен съм на 100%.сега съм се зачел в една тема за чип тунинга,ако колегата тди-рс монтира нещо такова,моля да сподели впечатления


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 675
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Вто 12 дек 2006 14:37


ico_dc написа::) съгласен съм на 100%.сега съм се зачел в една тема за чип тунинга,ако колегата тди-рс монтира нещо такова,моля да сподели впечатления


колега, първо вземи колата, покарай я малко да и свикнеш. защото и тези 131 к.с. не са малко, пък после пусни едно ЛС и ще оправим работата!
така малко е като приказката за рибата и тигана...


ico_dc
Мнения: 78
Регистриран на: Сря 06 дек 2006 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ico_dc » Вто 12 дек 2006 15:41


:) колега...както съм писал по-горе,до сега карах браво 2.0 20v така 4е тези 130 коня няма да ме изплашат много.а колата съм я платил,просто стои в 1 гараж и чака януари


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 675
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Вто 12 дек 2006 17:54


ico_dc написа::) колега...както съм писал по-горе,до сега карах браво 2.0 20v така 4е тези 130 коня няма да ме изплашат много.а колата съм я платил,просто стои в 1 гараж и чака януари


абе то и аз преди голфа си карах астра към 300 коня, ама си е различно карането на бензинка и на дизел - после ще разбереш какво имам в предвид...

преди тунинга трябва доста други неща да направиш - затова го карай едно по едно...


nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikm » Сря 13 дек 2006 16:45


Аз съм с чип тунинг на Пасат и съм мн доволен.От 101 коня го направихме с 2 чипа на към 136 коня и разликата е голяма.Имам чувството, че колата литна. Мои приятел ги вкарва от Германия и ги монтира. Чипосването с един специален спортен филтър излиза към 900лв. Ако двигателя е 131к.с с чиповете става 160к.с


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 675
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Сря 13 дек 2006 23:48


nikm написа:Аз съм с чип тунинг на Пасат и съм мн доволен.От 101 коня го направихме с 2 чипа на към 136 коня и разликата е голяма.Имам чувството, че колата литна. Мои приятел ги вкарва от Германия и ги монтира. Чипосването с един специален спортен филтър излиза към 900лв. Ако двигателя е 131к.с с чиповете става 160к.с


внимавай с тоя специален спортен филтър да не търсиш скоро и специален дебитомер :roll:

п.с. тези от 131 к.с. може да станат и малко повече от 160 :wink: и излиза определено под 900 лева 8)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 14 дек 2006 0:27


nikm написа:Аз съм с чип тунинг на Пасат и съм мн доволен.От 101 коня го направихме с 2 чипа на към 136 коня и разликата е голяма.Имам чувството, че колата литна. Мои приятел ги вкарва от Германия и ги монтира. Чипосването с един специален спортен филтър излиза към 900лв. Ако двигателя е 131к.с с чиповете става 160к.с


Вярно ли това, ние тука пасем трева и за чипове не сме чували.
Чак и пък и специален спортен филтър.
Не откриваш топлата вода и доста подценяваш май :!:, за тия пари и при дигиталгъзарите човек може да се чипоса.


ico_dc
Мнения: 78
Регистриран на: Сря 06 дек 2006 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ico_dc » Съб 27 яну 2007 20:03


здравеите колеги.значи колата ми дойде преди няколко дни и както бях казал на някои ще споделя впечатлениятя си.колата доиде като чисто нова,даже мирише на ново в купето.ускорява добре само че на леко мокро дори с вкл. ESP пак превъртат доста гумите.не съм я тествал още как се държи в завои и малко шумен ми се струва мотора,може би защото до сега съм карал само бензинови.яд ме е само че на базата на всички екстри които са сложили,липсват автопилот и ел.прибиращи се огледала.молбата ми е ако някой знае каде и колко струва да ми сложат тези екстри и дали изобщо е възможно моля да сподели.типтроника е голяма глезотия.никога повече не бих си взел кола с ръчни скорости.също така компа е на италянски.има ли начин да се направи на англииски?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 27 яну 2007 20:31


Първо, честито и много безаварийни!!! :да: Да пуснеш малко снимчици, та да се порадваме и ние! По отношение на превъртането на гумите е ясно, че ще е така - то при мен на Пасата с това тежко купе върти, пък при тебе :horror:
По отношение на автопилота /темпомат/, мисля имаше писано, нещо от порядъка на 100 евро беше, без да съм сигурен за точната цена. Виж в раздел Направи си сам, мисля имаше за електрическо прибиране на огледалата. Амтоматика си е глезотия, вярно е, аз съм много доволен също, мога само да си представя с типтроник как е. За английския мисля, че с ВАГ кома ще може да се направи нещо, ама по знаещите да кажат...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 203 госта