голф 4 тди 131кс.
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
а тези италиански минети не ми го хвалете - колело от италия няма да си купя )))
niks76 написа:е то4но тук не позна, с 3000оборота е с 160км/4ас ,да видиш тди на магистрала какво правиico_dc написа:rusiq_24 написа:И според мен това е много добър избор и аз съм се насочил кам това или А3 със същия мотор.Сега съм много доволен от колата си но това TDI 131кс. с чип тунинг предполагам че ще върви колкото АБФ ама разхода ще е наполовина п.п Ще се радвам като го вземеш да споделиш впечатлението си
предполагам че тди-то ще върви пове4е градско и малко по-малко на магистралата.до сега карах фиат браво 2.0 20V добре си вървеше колицата ама като се размота на магистралата и в резервоара ставаше страшно
не говоря за 150-160км. имах в предвид....в 1 пост някой се беше изразил така,че с тди-то получаваш моментна мощност като му дадеш гас,но на големите обороти и скорост умира.съмнявам се че голфетката ще мога да я карам с 240км. защото ИТАЛЯНСКОТО КОЛЕЛО го карах точно с толкова(все пак е 5 цилиндара)и понеже аз доста пътувам не веднъж съм си правил тестове с други коли.на скоро се дръпнахме с шкода фабиа тди пс.да на завоите не можах да и избягам точно заради тази моментна мощ от турбината,но на магистралата на 215км вече започна да изостава.друг е въпроса вече с 2.5 тди.и все пак никой не каза каква е ръчката при тази за чистачките.
- TDI-RS
- Мнения: 675
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
аз само ще допълня, че карам такава кола, но пък никога е бих си взел автомобил от Италия - ама ти си знаеш...
аз лично на 3000 оборота съм точно със 170 км/ч, на 4000 оборота - точно 220 км/ч.
двигателят е много пъргав и на късо и на магистрала. пробвах няколко двулитрови бензинки, в това число и двувалки и резултата е все един и същ
на магистрала също се представя мн прилично - и аз не вярвах преди, ама този дизел си прави доста прилична максимална скорост - 240 км/ч си ги направи - виж тук една снимчица, опитах се да снимам с телефона и с една ръка, но все пак да се ориентираш как стоят нещата...
аз лично на 3000 оборота съм точно със 170 км/ч, на 4000 оборота - точно 220 км/ч.
двигателят е много пъргав и на късо и на магистрала. пробвах няколко двулитрови бензинки, в това число и двувалки и резултата е все един и същ
на магистрала също се представя мн прилично - и аз не вярвах преди, ама този дизел си прави доста прилична максимална скорост - 240 км/ч си ги направи - виж тук една снимчица, опитах се да снимам с телефона и с една ръка, но все пак да се ориентираш как стоят нещата...
- stanimir
- Мнения: 488
- Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Stivi написа:Rabbit_TDI написа:Ако бензинката отвреме на време я караш бързо да си направиш кефа.ТДИ-то секи път го караш бързо
Ей сега даде коз на дишащите бензинови пари! Демек дизелите вървят много и харчат малко затова всеки собственик ги е гонил здраво и докато стигнат дотук вече са за боклука! Ама ние ще контрираме с поста на колегата дето не го е качвал над 2000об-значи има и такива собственици Нищо че от икономий му се позапушило турбото
Зависи кво значи икономия : ) Аз нея качвам градско над 2 000 об.(не я качвах де), но магистрално е 2 100об./100км, когато стигна 160 е вече над 3000 об.,но избягвам да гледам километра тогава
евала пи4 снимката е супер.а аз се бях отчаял че няма да мога да карам бързо когато ми се налага,макар че се съмнявам 4е с моята ще вдигна 240км. защото е автомат,а ти си със 6 скорости.но както и да е.за колата ми гарантират че е читава и на реални 60 000км.не знам защо толкова е изкривена представата за колите внос от италия...човека от който я взимам е българин и живее там и ми праща всеки ден снимки на поне 10 коли.искам да ви кажа 4е пове4ето имат сервизни книжки в които пише кога са обслужвани и какво е сменено и на колко км. са.освен това не вси4ки коли са на по 200-300 000км. пове4ето които аз видях са около 100 000км.да вярно е 4е колите от италия са доста скапани,но има и добри.имам доста познати които вкарват коли и на 2-3 автовоза има по 2-3 перфектни.така 4е според мен не могат да се слагат под общ знаменател"колите от италия".още 1 път мерси за снимката,доста ме укоражи
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
ico_dc написа:..човека от който я взимам е българин и живее там и ми праща всеки ден снимки на поне 10 коли.искам да ви кажа 4е пове4ето имат сервизни книжки в които пише кога са обслужвани и какво е сменено и на колко км. са.освен това не вси4ки коли са на по 200-300 000км. пове4ето които аз видях са около 100 000км.да вярно е 4е колите от италия са доста скапани,но има и добри.имам доста познати които вкарват коли и на 2-3 автовоза има по 2-3 перфектни.така 4е според мен не могат да се слагат под общ знаменател"колите от италия".още 1 път мерси за снимката,доста ме укоражи
Когато някой ти търси специално за тебе /особено ако ти е добър познат/
е друго,тогава може да си вземеш и добра кола ако си приготвил добри пари. Но при тези дето ги вкарват на кило /и на части/ нещата стоят малко по-различно.....
- TDI-RS
- Мнения: 675
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
ico_dc написа::) съгласен съм на 100%.сега съм се зачел в една тема за чип тунинга,ако колегата тди-рс монтира нещо такова,моля да сподели впечатления
колега, първо вземи колата, покарай я малко да и свикнеш. защото и тези 131 к.с. не са малко, пък после пусни едно ЛС и ще оправим работата!
така малко е като приказката за рибата и тигана...
- TDI-RS
- Мнения: 675
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
ico_dc написа::) колега...както съм писал по-горе,до сега карах браво 2.0 20v така 4е тези 130 коня няма да ме изплашат много.а колата съм я платил,просто стои в 1 гараж и чака януари
абе то и аз преди голфа си карах астра към 300 коня, ама си е различно карането на бензинка и на дизел - после ще разбереш какво имам в предвид...
преди тунинга трябва доста други неща да направиш - затова го карай едно по едно...
Аз съм с чип тунинг на Пасат и съм мн доволен.От 101 коня го направихме с 2 чипа на към 136 коня и разликата е голяма.Имам чувството, че колата литна. Мои приятел ги вкарва от Германия и ги монтира. Чипосването с един специален спортен филтър излиза към 900лв. Ако двигателя е 131к.с с чиповете става 160к.с
- TDI-RS
- Мнения: 675
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
nikm написа:Аз съм с чип тунинг на Пасат и съм мн доволен.От 101 коня го направихме с 2 чипа на към 136 коня и разликата е голяма.Имам чувството, че колата литна. Мои приятел ги вкарва от Германия и ги монтира. Чипосването с един специален спортен филтър излиза към 900лв. Ако двигателя е 131к.с с чиповете става 160к.с
внимавай с тоя специален спортен филтър да не търсиш скоро и специален дебитомер
п.с. тези от 131 к.с. може да станат и малко повече от 160 и излиза определено под 900 лева
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
nikm написа:Аз съм с чип тунинг на Пасат и съм мн доволен.От 101 коня го направихме с 2 чипа на към 136 коня и разликата е голяма.Имам чувството, че колата литна. Мои приятел ги вкарва от Германия и ги монтира. Чипосването с един специален спортен филтър излиза към 900лв. Ако двигателя е 131к.с с чиповете става 160к.с
Вярно ли това, ние тука пасем трева и за чипове не сме чували.
Чак и пък и специален спортен филтър.
Не откриваш топлата вода и доста подценяваш май , за тия пари и при дигиталгъзарите човек може да се чипоса.
здравеите колеги.значи колата ми дойде преди няколко дни и както бях казал на някои ще споделя впечатлениятя си.колата доиде като чисто нова,даже мирише на ново в купето.ускорява добре само че на леко мокро дори с вкл. ESP пак превъртат доста гумите.не съм я тествал още как се държи в завои и малко шумен ми се струва мотора,може би защото до сега съм карал само бензинови.яд ме е само че на базата на всички екстри които са сложили,липсват автопилот и ел.прибиращи се огледала.молбата ми е ако някой знае каде и колко струва да ми сложат тези екстри и дали изобщо е възможно моля да сподели.типтроника е голяма глезотия.никога повече не бих си взел кола с ръчни скорости.също така компа е на италянски.има ли начин да се направи на англииски?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Първо, честито и много безаварийни!!! Да пуснеш малко снимчици, та да се порадваме и ние! По отношение на превъртането на гумите е ясно, че ще е така - то при мен на Пасата с това тежко купе върти, пък при тебе
По отношение на автопилота /темпомат/, мисля имаше писано, нещо от порядъка на 100 евро беше, без да съм сигурен за точната цена. Виж в раздел Направи си сам, мисля имаше за електрическо прибиране на огледалата. Амтоматика си е глезотия, вярно е, аз съм много доволен също, мога само да си представя с типтроник как е. За английския мисля, че с ВАГ кома ще може да се направи нещо, ама по знаещите да кажат...
По отношение на автопилота /темпомат/, мисля имаше писано, нещо от порядъка на 100 евро беше, без да съм сигурен за точната цена. Виж в раздел Направи си сам, мисля имаше за електрическо прибиране на огледалата. Амтоматика си е глезотия, вярно е, аз съм много доволен също, мога само да си представя с типтроник как е. За английския мисля, че с ВАГ кома ще може да се направи нещо, ама по знаещите да кажат...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 203 госта