Помощ за LOG

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pavka07
Мнения: 35
Регистриран на: Съб 14 авг 2010 9:58
Автомобил:
Двигател: ATJ
Местоположение: Russe

Помощ за LOG

Мнениеот pavka07 » Съб 05 май 2012 8:34


Здравейте колеги!
Колата е Пасат ПД 116кс. ATJ двигател. Проблема е,че от няколко дена загуби мощност най-вече в ниските обороти. При подаване на газ не набира, все едно турбината не работи. Около 3000 оборота започва да дърпа по-добре. По тези симптоми си мисля за запушен катализатор или горивен филтър, макар че ако е филтъра няма да се отпушва на високо обороти.
Направих два LOG-а и моля знаещите да се изкажат къде е ключа от палатката :beer
LOG-01-001-010-011 log.xls
(12 KиБ) Свален 140 пъти

LOG-01-008-003-011log.xls
(11.5 KиБ) Свален 98 пъти


Да добавя,че EGR-а не е ограничен, но мисля в бъдеще да го направя.




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Помощ за LOG

Мнениеот morfei1 » Съб 05 май 2012 9:41


Не ми харесва дебитомера.

Пробвай да смениш въздушния фълтър, ако не си го правил скоро, другото което е, може да пробваш да почистиш самия дебитомер. Свалаш го или целия или само пълнителя, и в долната си част където е пластинката, почистваш със спрей за почистване на карбуратори. Има вероятност и дебитомера да е заминал на пълно, в смисъл да не успе да влезне в норми. За всеки случай запиши номера на пълнителя и намери познат, колега със същия номер дебитомер за да направите проба. Предполагам че колата ти ще се оправи.

Може и да продължиш така да си караш, няма проблем но колата ще е по спъната, както си забелязал.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Помощ за LOG

Мнениеот Brezel » Съб 05 май 2012 14:30


турбото късно тръгва. може да е зарад дебитомер но може и друго да е. примерно управление на турбото .


Потребителски аватар
pavka07
Мнения: 35
Регистриран на: Съб 14 авг 2010 9:58
Автомобил:
Двигател: ATJ
Местоположение: Russe

Re: Помощ за LOG

Мнениеот pavka07 » Съб 05 май 2012 17:12


Утре смятам да почистя дебитомера. Тази процедура съм я планирал отдавна, обаче не можах да намеря спрей за дебитомери и сега съм взел такъв за карбуратори. Ще сменя въздушния филтър и ще изтърбуша катализатора. Продължавам да си мисля, че катализатора може да е причина за загубата на мощност. Ако не е той, поне ще освободя пътя на изгорелите газове. :077:


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Помощ за LOG

Мнениеот ventotdi » Съб 05 май 2012 20:33


При теб EGR-а работи и може да не затваря добре и за това да се бави турбото :?


Потребителски аватар
pavka07
Мнения: 35
Регистриран на: Съб 14 авг 2010 9:58
Автомобил:
Двигател: ATJ
Местоположение: Russe

Re: Помощ за LOG

Мнениеот pavka07 » Нед 06 май 2012 13:23


Следва продължение...
Днес се захванах с ремонта на Пасата. Когато го качих на канала и погледнах отдолу се оказа, че някой ме е изпреварил и е демонтирал катализатора още в Италия. Продължих с демонтажа на въздушния филтър и дебитомера. В кутията на филтъра имах малък подарък- препарирано врабче :bishop
SDC10947 - Копие.JPG

Свалих дебитомера и го почистих със спрей за карбуратори.

SDC10938 - Копие.JPG

SDC10939 - Копие.JPG

Свалих и почистих ЕГР-а, но той ми се видя сравнително чист.
SDC10944 - Копие.JPG

SDC10945 - Копие.JPG


Проверих всички маркучи и съединения и открих, че дебелия маркуч към интеркулера е напукан и протрит.

Последна промяна от pavka07 на Нед 06 май 2012 13:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
pavka07
Мнения: 35
Регистриран на: Съб 14 авг 2010 9:58
Автомобил:
Двигател: ATJ
Местоположение: Russe

Re: Помощ за LOG

Мнениеот pavka07 » Нед 06 май 2012 13:43


Това са пораженията.
SDC10934 - Копие.JPG

SDC10935 - Копие.JPG

Тъй като нямаше с какво да го подменя в момента го бандажирах и утре ще търся нов. Сглобих всичко, като се надявах всичко вече да е наред. Да, ама не...... :banghead: Даже стана и по-зле, съвсем загуби мощност, при натискане на педала на газта първо забива муцуна и след това почва да набира. Преди когато минех близо до стена се чуваше турбото как свири, а сега не се чува.
Сега се чудя утре да ходя по моргите да търся такъв дебитомер или да бягам при някой специалист. :gruebel Ако някой знае в Русе майстор който да я излекува....


Потребителски аватар
pavka07
Мнения: 35
Регистриран на: Съб 14 авг 2010 9:58
Автомобил:
Двигател: ATJ
Местоположение: Russe

Re: Помощ за LOG

Мнениеот pavka07 » Вто 08 май 2012 8:41


Вчера успях да открия и отстраня проблема благодарение на отговорите ви и малко чупене на пръсти(моите :D ). Проблема се оказа много елементарен и чак ме е срам да си призная. Открих спукано маркуче на N75, което отива в акуатора. Турбото е тръгвало късно защото е смукало въздух от там.
Brezel написа:турбото късно тръгва. може да е зарад дебитомер но може и друго да е. примерно управление на турбото .

Така че смених всички маркучи и сега всичко е наред. Благодаря на колегата WNASO с който ме осветли по много въпроси и направи LOG със здравите маркучи.
Passat.xls

п.с.Някой прави ли му впечатление графиката на исканото налягане, че когато достигне най-високата си точка след това линията не е хоризонтална, спада постепенно.


minimalizum
Мнения: 212
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
Автомобил: OCT1
Двигател: AHF
Местоположение: ПЛОВДИВ - - -

Re: Помощ за LOG

Мнениеот minimalizum » Сря 09 май 2012 18:53


и аз да питам по запознатите.
Като гледам лог файла към края когато оборотите са около 860 , нормално ли е да е такова количеството на впръсканото гориво ?

Вижда ми се множко или се бъркам



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта