Голф 4 TDI 110 к.с. не вдига повече от 110-120 - решен
- maniac_55
 - Мнения: 208
 - Регистриран на: Съб 31 мар 2012 13:33
 - Автомобил: A4 8E5 TDI
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Голф 4 TDI 110 к.с. не вдига повече от 110-120 - решен
Здравейте на всички! От около седмица голфа има следния проблем... Като се качвам на някоя магистрала (примерно), след 110-115 км/ч умира и повече НЕ ИСКА. Било то на 5 или 4 предавка и с пълна газ. Това го прави вече втори път. А оборотите си ги вдига при форсиране на място. Днес забелязах че след спиране, гасене и тръгване наново, проблема го няма и пак си вдига до 140-150 като нищо. Но е въпрос на време пак да се появи. А на таблото не свети нищо. Скоро е включван към VAG COM и няма грешки. А почистване турбото и тем подобни, до сега не съм правил. На какво може да се дължи това, според вас? (двигателя е 110кс, AHF, година 1999)
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от maniac_55 на Вто 09 юни 2015 10:26, променено общо 1 път.
									
			
									- svere
 - Мнения: 572
 - Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
 - Автомобил: Passat B5 110++
 - Двигател: AFN
 - Местоположение: София / Монтана
 - Контакти:
 
Re: Не вдига повече от 110-120 Голф 4 TDI 110 к.с.
точно там ти е проблема:
ПС:преди да свалиш турбото си провери вакуум маркучите и клапани Н75.
			
									
										
						maniac_55 написа:А почистване турбото и тем подобни, до сега не съм правил.
ПС:преди да свалиш турбото си провери вакуум маркучите и клапани Н75.
- genobuldoka
 - Мнения: 135
 - Регистриран на: Нед 03 яну 2010 21:04
 - Автомобил: vw golf 7
 - Двигател: CUNA 2017
 - Местоположение: Plovdiv
 
Re: Не вдига повече от 110-120 Голф 4 TDI 110 к.с.
+1 за проблем с турбото
			
									
										
						- 
				xxx_man
 - Мнения: 538
 - Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
 - Автомобил: GOLF IV
 - Двигател: AHF
 - Местоположение: Варна
 
Re: Не вдига повече от 110-120 Голф 4 TDI 110 к.с.
АБЕ КАТО СИ КУПУВАТЕ КОЛИ С ПРОМЕНЛИВА ГЕОМЕТРИЯ, никой ли не ви обяснява какво е авариен режим и защо се случва това !!!! 100 теми има и всичките са за едно и също !!!!  
			
									
										
						
- 
				BobyM
 - Мнения: 403
 - Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
 - Автомобил: Golf 4
 - Двигател: AHF 1.9 TDI
 - Местоположение: София
 
Re: Голф 4 TDI 110 к.с. не вдига повече от 110-120
Никой не ни обяснява колега. Същия проблем го имам, от време на време даже ми набива следната грешка:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Интересното е, онзи ден като тръгнах по Тракия проблеми с турбото нямах остави ти градското цапало и т.н. аз лично градско явно не я цапам тая турбина до 160 се изрязваше без никакви напъни.
Днес като се връщах обаче след един планински преход Батак-> Доспат->Пампорово->Асеновград се оказа, че за отрицателно време в планината съм я цапнал и отново забиваше по магистралата на връщане гасих я няколко пъти но до 160 забиваше почти всеки път на края се отказах и газ колкото може.
Интересното е, че въпросната грешка пак я беше набило но има случай когато не я набива и при гасене и потегляне всичко е наред?
			
									
										
						17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Интересното е, онзи ден като тръгнах по Тракия проблеми с турбото нямах остави ти градското цапало и т.н. аз лично градско явно не я цапам тая турбина до 160 се изрязваше без никакви напъни.
Днес като се връщах обаче след един планински преход Батак-> Доспат->Пампорово->Асеновград се оказа, че за отрицателно време в планината съм я цапнал и отново забиваше по магистралата на връщане гасих я няколко пъти но до 160 забиваше почти всеки път на края се отказах и газ колкото може.
Интересното е, че въпросната грешка пак я беше набило но има случай когато не я набива и при гасене и потегляне всичко е наред?
- Dani16v
 - Мнения: 151
 - Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
 - Автомобил: Golf 3 GT TDI
 - Двигател: 1z +
 - Местоположение: Радомир
 
Re: Голф 4 TDI 110 к.с. не вдига повече от 110-120
Пичове,преди да пускате теми прочетете малко! Тия проблеми са по-стари от библията и има толко изписано! Почистете си турбините на първо време да не стане късно  
			
									
										
						- 
				BobyM
 - Мнения: 403
 - Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
 - Автомобил: Golf 4
 - Двигател: AHF 1.9 TDI
 - Местоположение: София
 
Re: Голф 4 TDI 110 к.с. не вдига повече от 110-120
Защо веднага избърза с това за турбините... 90% от случаите се оказват маркучета или Н75 клапана...
			
									
										
						- vanesto
 - Мнения: 6361
 - Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
 - Автомобил: Octavia 3 FL
 - Двигател: DGTE 2018
 - Местоположение: Varna
 
Re: Голф 4 TDI 110 к.с. не вдига повече от 110-120
Чак пък 90%...по-често е геометрията.
			
									
										
						- maniac_55
 - Мнения: 208
 - Регистриран на: Съб 31 мар 2012 13:33
 - Автомобил: A4 8E5 TDI
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Re: Голф 4 TDI 110 к.с. не вдига повече от 110-120
Едно е сигурно, ще се ходи до сервиз тия дни. Като се разбере от какво е, ще пиша.  
			
									
										
						- Traytor
 - Мнения: 2107
 - Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
 - Автомобил: Passat B8
 - Двигател: DSRB
 - Местоположение: София
 
Re: Голф 4 TDI 110 к.с. не вдига повече от 110-120
Да ти кажа няма значение от кое е по-често, клапана се проверява 100 пъти по лесно с разкачане на няколко маркуча, свалянето на турбината е трудоемко. Винаги при авариен режим да проверява първо вакуумите. При мен освен че в 90% от случаите забиваше на 5-та и 6-та, вървежа беше по-слаб(клапана ми беше тотално отказал).
			
									
										
						- 
				gancho
 - Мнения: 1064
 - Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: българия,София
 
Re: Голф 4 TDI 110 к.с. не вдига повече от 110-120
Този клапан (актуатор) при Пассат и Голф  е на различно място,заради разположението на двигателя. При голфа е по-предразположен към корозия,особено ако няма защитна кора под двигателя. 
Та,ако не са вакуумните маркучета може да е от този актуатор. За предпочитане е да е той,отколкото турбина.
п.п. Да не изпускаме и Н75-ел. клапан-той контролира вакуума , актуатора посредством вакуума задвижва лоста на геометрията. Който и от двата да не работи коректно-може да пренадува и да влиза в авариен режим...
			
													Та,ако не са вакуумните маркучета може да е от този актуатор. За предпочитане е да е той,отколкото турбина.
п.п. Да не изпускаме и Н75-ел. клапан-той контролира вакуума , актуатора посредством вакуума задвижва лоста на геометрията. Който и от двата да не работи коректно-може да пренадува и да влиза в авариен режим...
				   							 				   
					Последна промяна от gancho на Сря 27 май 2015 17:28, променено общо 1 път.
									
			
										
						- 
				BobyM
 - Мнения: 403
 - Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
 - Автомобил: Golf 4
 - Двигател: AHF 1.9 TDI
 - Местоположение: София
 
Re: Голф 4 TDI 110 к.с. не вдига повече от 110-120
Ганчо омеша клапаните май колегите говорят за клапана Н75 които при Голф 4 се намира горе над двигателя отдясно, а ти говориш за Актуатора които се намира отдолу на турбото ?
Аз лично съм с кора и мисля, че не би трябвало да е клеясал за мен ще е нещо по маркучите лично аз се съмнявам да е геометрията лично при мен, и мисля да ходя при Вентоман скоро.
			
									
										
						Аз лично съм с кора и мисля, че не би трябвало да е клеясал за мен ще е нещо по маркучите лично аз се съмнявам да е геометрията лично при мен, и мисля да ходя при Вентоман скоро.
- svere
 - Мнения: 572
 - Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
 - Автомобил: Passat B5 110++
 - Двигател: AFN
 - Местоположение: София / Монтана
 - Контакти:
 
Re: Голф 4 TDI 110 к.с. не вдига повече от 110-120
...... и един съвет към автора на темата (и не само на него)!
Когато чистите турбото, заради запекла геометрия, не го правете в къщи,по описания начин с накисване в бензин и т.н...... не че нещо е грешно, но се налага всяка пролет да го правите. Казвам от личен опит. След мудното каране през зимата и от "хубавите" горива по нашите родни бензиностанции, проблема скоро пак ще е налице.
Като се уверите, че всичко по вакуум пътищата е наред, сигурни сте в клапан N75, занесете турбинатана ултразвукова вана (мисля, че така се казваше). .... после една хубава настройка на актуатора и забравяте за проблема
Аз съм с турбина GT1749VA, дюзи 216um, чип (... съответно повече гориво), на пасат АФН и след горе описаната процедура, вече втора зима нямам никакви проблеми с зацапване на геометрия... а имам бууст метър и си следя постоянно как разтоварва.... като по мед и масло
ПС: не забравяйте да си проверите и черно/бялото клапанче преди вакуум резервоарчето, както и самото резервоарче, дали не пукнато някъде!
ПОЗДРАВИ и БЕЗАВАРИЙНИ километри на всички колеги!!!
 
 
!!!
			
									
										
						Когато чистите турбото, заради запекла геометрия, не го правете в къщи,по описания начин с накисване в бензин и т.н...... не че нещо е грешно, но се налага всяка пролет да го правите. Казвам от личен опит. След мудното каране през зимата и от "хубавите" горива по нашите родни бензиностанции, проблема скоро пак ще е налице.
Като се уверите, че всичко по вакуум пътищата е наред, сигурни сте в клапан N75, занесете турбинатана ултразвукова вана (мисля, че така се казваше). .... после една хубава настройка на актуатора и забравяте за проблема
Аз съм с турбина GT1749VA, дюзи 216um, чип (... съответно повече гориво), на пасат АФН и след горе описаната процедура, вече втора зима нямам никакви проблеми с зацапване на геометрия... а имам бууст метър и си следя постоянно как разтоварва.... като по мед и масло
ПС: не забравяйте да си проверите и черно/бялото клапанче преди вакуум резервоарчето, както и самото резервоарче, дали не пукнато някъде!
ПОЗДРАВИ и БЕЗАВАРИЙНИ километри на всички колеги!!!
 !!!
- maniac_55
 - Мнения: 208
 - Регистриран на: Съб 31 мар 2012 13:33
 - Автомобил: A4 8E5 TDI
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Re: Голф 4 TDI 110 к.с. не вдига повече от 110-120
РЕШЕНО!
Причина за проблема: Повреден (блокирал) актуатор. Заменен с нов. Сега вече голфа е в състояние да достигне и Vmax.
   
			
									
										
						Причина за проблема: Повреден (блокирал) актуатор. Заменен с нов. Сега вече голфа е в състояние да достигне и Vmax.
   
- 
				neftochimic86
 - Мнения: 10
 - Регистриран на: Нед 20 фев 2011 17:39
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: burgas
 
Re: Голф 4 TDI 110 к.с. не вдига повече от 110-120 - решен
Здравейте. Същият двигател като на маниак55 със същите симптоми. За съжаление от днес на място при форсиране почна да забива, тресе, пуши и дори веднъж угасна. Това при 4000 оборота.Кажете къде в Бургас да го погледнат, понеже и идея си нямам от актуатори, турбини, Н75 и прочее.
			
									
										
						Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта