Размяна на Лукас с Бош за Поло1.9-Д

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Размяна на Лукас с Бош за Поло1.9-Д

Мнениеот stivenj » Сря 25 апр 2012 8:50


Колеги търсих из темите,но не намерих инфо.Някой сменял ли е ГНП на полото с Бош,тъй ,като Бош е много по добро за обслужване,но не се знае дали ще пасне на двигателя и дали ще върви.Но ви моля да не разводняваме темата ,просто ако някой го е правил вече да сподели ,какво се сменя и как се регулира,най-вече поне да върви колкото с Лукас.




axeon
Мнения: 92
Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Harmanli

Re: Размяна на Лукас с Бош за Поло1.9-Д

Мнениеот axeon » Сря 25 апр 2012 14:27


Колега коя година е колата от каква кола е свалена бошовата помпа кой ще извърши процедурата.Дай малко инфо за да получиш такова.Да при повечето коли става,но си иска майстор

Последна промяна от gr_kanev на Сря 25 апр 2012 18:23, променено общо 1 път.
Причина: И за чий беше нужно да цитираш всичко в предходния пост ? http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=4&t=11939 (последният пост на dobrin)


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Размяна на Лукас с Бош за Поло1.9-Д

Мнениеот stivenj » Сря 25 апр 2012 15:38


Полото е 99г но то това няма голямо значение ,всички са с помпа -лукас,не знам от какъв автомобил би трябвало да се вземе ГНП -бош,най- интересното е ,че трябва да е за чист дизел-64 коня-гладни и не вървящи.Гледам ,че има голф 1.9 дизел -чист ,затова и пуснах темата ако става направо да я сменям,в моргите е пълно с гнп за по 200 лв.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Размяна на Лукас с Бош за Поло1.9-Д

Мнениеот emo-gar » Сря 25 апр 2012 21:37


Ами освен да погледна,май на служебното Кадди е с Лукас,па мойто е Бох...иначе мотори еднакви като капки...Ама ще мислиш как да изкараш въженце за авансатор...Ще погледна по-обстойно,ама ще се случи след почивните дни,ще опитам и да снимам нагледно.С такива спомени съм останал-има на Кади-то едно в средата м/у тръбите и едно отстрани,жици има там-затова съм я кръстил Лукас,авт.аванс има...абе като твоето...Иначе ,ако се стигне до смяната,ще ти подскажа как да я "центроваш",защото имам чувство за сваляне на зъбната шайба-ако е с шпонка-добре,ама ако не....


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Размяна на Лукас с Бош за Поло1.9-Д

Мнениеот grishitu » Чет 26 апр 2012 9:14


На двигател 1Y мисля че помпата му беше Бош, или по точно на малко по мощните от наще астматици братя.
В АУТОДАТА дават 1Y с Бош(94-96 Vento 1.9D), също и AEY/AEF с Бош (95-98 Vento 1.9D). Работят и на различно налягане за 1Y 130-138 bar и за AEY/AEF 190-200 bar. От 91-94г. има само 1Y, а от 95-98г. се появяват и AEY и AEF с по високо налягане на дюзите.

Това го гледах от Аутодата, ако има грешки там, аз също бъркам.


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Размяна на Лукас с Бош за Поло1.9-Д

Мнениеот stivenj » Чет 26 апр 2012 11:31


grishitu написа:На двигател 1Y мисля че помпата му беше Бош, или по точно на малко по мощните от наще астматици братя.
В АУТОДАТА дават 1Y с Бош(94-96 Vento 1.9D), също и AEY/AEF с Бош (95-98 Vento 1.9D). Работят и на различно налягане за 1Y 130-138 bar и за AEY/AEF 190-200 bar. От 91-94г. има само 1Y, а от 95-98г. се появяват и AEY и AEF с по високо налягане на дюзите.

Това го гледах от Аутодата, ако има грешки там, аз също бъркам.

Гриша ,аз ще разчитам някой вече да го е правил това,че от проба и грешка много пари отиват.Нещо взе да ми покачва оборотите сама когато си иска ,че да видим какво ще излезе.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Размяна на Лукас с Бош за Поло1.9-Д

Мнениеот samo_pechka » Съб 28 апр 2012 14:53


На AEF дюзите не са ли еднакви със на Голф 1Y мотор ? Т.е. на 130 бара ( все пак и двата са много сходни във всяко едно отношение - и двата са предкамерни 1.9 д ,само дето при Поло се монтирват други ГНП ( Лукас). На AEY- да, може да са на 200 бара ( не съм се итересувал и не съм сигурен в това),там са други ,мотора е DI тип ,сходен на ТДИ без турбо.


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Размяна на Лукас с Бош за Поло1.9-Д

Мнениеот grishitu » Сря 02 май 2012 8:58


A, вярно бе малееее. Аз имам AEF. Необърнах внимание на налягането на дюзите, при мен са тези от 130 бара. ХМ явно нещо съм спал, трябва пак да видя.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dangala, flum и 57 госта