Имаш десетки теми от няколко седмици,направо ме учудваш!??
Шанса да си счупиш нещо скъпо по колата докато се начудиш е доста голям!!!
В няколко от темите ти колегите те насочиха къде ТОЧНО да отидеш,ама ти ходиш при "диагностици" и какво пак нищо,а!??
Passat B5.5 TDI Тестване на дебитомер
Re: Тестване на дебитомер - Passat B5.5 TDI, помпа-дюза
Казвай бате къде да ходя, щото никой никъде не ме е насочвал.
И съм питал в някой теми за някой работи, но не са мои тия теми!!!- Аз имам точно 1 моя тема.
На никой не вярвам, още по малко на диагностици- просто моя майстор(на него малко му вярвам-доказал се е за некой ремонти) ми предложи да я закара при Спецовете , а аз ги знам тия убавци от преди и му казах дай да видиме какво ще се получи.
Днес видях че катализатора ми е изтърбушен- те казаха, че бил задръстен .
Преди това разглобих и изчистих Н75 и Н18 - сега свободно се отварят и затварят и двата. Вътре в намотките им - вътрешния цилиндър се образува нещо като абразив и се местеха котвите като във собствен вакуум. След разпилване се движат леко.
Даже знам разликата в какво е между двата клапана- много е тънка. Обаче не може да се ползва Н18 на местото на Н75
И съм питал в някой теми за някой работи, но не са мои тия теми!!!- Аз имам точно 1 моя тема.
На никой не вярвам, още по малко на диагностици- просто моя майстор(на него малко му вярвам-доказал се е за некой ремонти) ми предложи да я закара при Спецовете , а аз ги знам тия убавци от преди и му казах дай да видиме какво ще се получи.
Днес видях че катализатора ми е изтърбушен- те казаха, че бил задръстен .
Преди това разглобих и изчистих Н75 и Н18 - сега свободно се отварят и затварят и двата. Вътре в намотките им - вътрешния цилиндър се образува нещо като абразив и се местеха котвите като във собствен вакуум. След разпилване се движат леко.
Даже знам разликата в какво е между двата клапана- много е тънка. Обаче не може да се ползва Н18 на местото на Н75
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Тестване на дебитомер - Passat B5.5 TDI, помпа-дюза
Преди това разглобих и изчистих Н75 и Н18 - сега свободно се отварят и затварят и двата. Вътре в намотките им - вътрешния цилиндър се образува нещо като абразив и се местеха котвите като във собствен вакуум. След разпилване се движат леко.
оффтопик: Иначе признавам че си мераклия
Re: Тестване на дебитомер - Passat B5.5 TDI, помпа-дюза
Абе то хубаво си разбрал че имам Табят, демек съм мераклия. Ама това не помага да реша ребуса с това досадно забиване до 2000 об.
И всичко това стана след като видях че е разкачен вакума под разширителния съд точно на тоя клапан Н18 на ЕГР дето е и има продължение до некъв незнаен вакуум клапан за подгрева на нафтовия филтър- никой не знае нищо за него .
Та спирачките ми станаха супер, щото ми се втвърдяваше спирачният педала на 4 натискания, но след това започна да забива. Преди това пак беше мудна до 2000 об., но след тях тръгваше нормално.(като сменихме ангренажа и се беше пооправила- бил съм барал много ми каза майстора. Е да го оставя да си смука боклуци и да ми втвърдяват спирачките ли ? ).
И всичко това стана след като видях че е разкачен вакума под разширителния съд точно на тоя клапан Н18 на ЕГР дето е и има продължение до некъв незнаен вакуум клапан за подгрева на нафтовия филтър- никой не знае нищо за него .
Та спирачките ми станаха супер, щото ми се втвърдяваше спирачният педала на 4 натискания, но след това започна да забива. Преди това пак беше мудна до 2000 об., но след тях тръгваше нормално.(като сменихме ангренажа и се беше пооправила- бил съм барал много ми каза майстора. Е да го оставя да си смука боклуци и да ми втвърдяват спирачките ли ? ).
Re: Тестване на дебитомер - Passat B5.5 TDI, помпа-дюза
Сега осъзнах какво е МАП- мери налягането и МАФ- дебитомера.
Тия дето са ми правили диагностика нещо ме съмняват. Гледам на колегите логовете и нещо ми се разминават нещата.
На моя пасат МАП сензора са задали при 2500 об.- 1244 hPa, a са отчели 1091 hPa
За МАФ-Дебитомера демек са задали при 2500 об.- 295 mg/H, a са отчели 294 mg/H.
При 819 об. пак са подобно ниски стойностите на дебитомера.
Абе нещо ми се струва, че тия не са много в час , щото се говори за стойности от порядъка на 850 единици за средни обороти.
Та явно и дебитомера ми е капут и МАП сензора ме съмнява.
Какъв кабел да взема от 40 лева без КАН канал ще ми върши ли работа ?
Пасата е 2001г. То тоя с КАН канал има ли смисъл при моята кола въобще ?
Тия дето са ми правили диагностика нещо ме съмняват. Гледам на колегите логовете и нещо ми се разминават нещата.
На моя пасат МАП сензора са задали при 2500 об.- 1244 hPa, a са отчели 1091 hPa
За МАФ-Дебитомера демек са задали при 2500 об.- 295 mg/H, a са отчели 294 mg/H.
При 819 об. пак са подобно ниски стойностите на дебитомера.
Абе нещо ми се струва, че тия не са много в час , щото се говори за стойности от порядъка на 850 единици за средни обороти.
Та явно и дебитомера ми е капут и МАП сензора ме съмнява.
Какъв кабел да взема от 40 лева без КАН канал ще ми върши ли работа ?
Пасата е 2001г. То тоя с КАН канал има ли смисъл при моята кола въобще ?
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Тестване на дебитомер - Passat B5.5 TDI, помпа-дюза
ТДИ се гледа на ваг-ком как работи САМО В ДВИЖЕНИЕ при определени условия ,описвани хиляди пъти!
и намери ,ако искаш разбира се Никси от Герман.
и намери ,ако искаш разбира се Никси от Герман.
Re: Тестване на дебитомер - Passat B5.5 TDI, помпа-дюза
Тоест тия стойности са на место и нищо не ни казват.
И какъв кабел да купя от 40 или от 100 ?
И какъв кабел да купя от 40 или от 100 ?
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Тестване на дебитомер - Passat B5.5 TDI, помпа-дюза
Тоест пак не ползваш ,ама ето :
За кабела ти си прецени,по-скъпия логично е с повече възможности!
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... 0%B9%D0%BB
За кабела ти си прецени,по-скъпия логично е с повече възможности!
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... 0%B9%D0%BB
Re: Тестване на дебитомер - Passat B5.5 TDI, помпа-дюза
Добре де споко, ще я видя темата. А тия дето правят диагностика за чйи вземат пари тогава да ги ева
Да темата е добра и в крайна сметка се оказва, че пак диагностиците и оторизираните сервизим, само ни вземат парите и общо взаето гадаят, щото нямат времето и техниката и най-вече желанието да си губят времето с чужди коли ! Е нищо ново не открих, а просто затвърдих.
Да темата е добра и в крайна сметка се оказва, че пак диагностиците и оторизираните сервизим, само ни вземат парите и общо взаето гадаят, щото нямат времето и техниката и най-вече желанието да си губят времето с чужди коли ! Е нищо ново не открих, а просто затвърдих.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тестване на дебитомер - Passat B5.5 TDI, помпа-дюза
Кабел какъвто и да вземеш ще ти върши работа за живи данни и чистене на грешки /за каквото ти и трябва/.
Имам няколко случая /те си знаят хората кои са/ на коли идващи с разпечатки от големи сервизи със скъпа техника, който след прочитане на грешките почват да гадаят и сменят наред. При всички се оказа супер дребен и елементарен проблем след отстраняването на който с усмивка казвам на клиента да прати поздрави на колегите с техните измислици за турбини и т.н.
Имам няколко случая /те си знаят хората кои са/ на коли идващи с разпечатки от големи сервизи със скъпа техника, който след прочитане на грешките почват да гадаят и сменят наред. При всички се оказа супер дребен и елементарен проблем след отстраняването на който с усмивка казвам на клиента да прати поздрави на колегите с техните измислици за турбини и т.н.
Re: Тестване на дебитомер - Passat B5.5 TDI, помпа-дюза
Niksi виждам че си точен.
Проблема ми е, че харчи повечко и когато тръгвам от първа или падна под 2000 об. трябва да задържам газта и малко даже да я върна за да тръгне колата нормално и набира яко.
Иначе се дави и забива и над 2000 об. При мене най- вероятно проблема е в тоя реглаж на актуатора(турбото е рециклирано)- развих контрагайката и оная другата реглажнаята я въртя, но искам да отвия целия актуатор и да го дръпна на горе за да видя колко е хода на целия лост и геометрията.
Обачена актуатора има три болта 10 мм. ама тоя в средата може ли да се отвие на место или трябва разглобяване на турбото ? щото не мога да го развия, пречи ми лоста - зад него е.
Има ли смисъл от това което искам да направя или да регулирам без да развивам актуатора ? И без това се вкарах в филм като скъсах тръбето за маслото на турбото- и едвам го развих от ухото под тандем помпата.
Иначе боята по шпилката се личи че е по нагоре от контрагайката- тоест требе да свия хода за да дръпне по на горе лоста тая геометрия и да се направи по голямо налягане още от 1700 об. Сега се дави колата щото пръска нафта, а нема налягане от турбото. Как да го регулирам без да пренадуе или да е ниско налягането като сега.
С повдигане на целия актуатор дали ще стане проверката на хода или няма смисъл щото не мога да отвия тоя болт по средата?
Тая геометрия винаги ли трябва да затваря до край или зависи от турбото колко е читаво и тнт. Тоест не ми е ясно как и колко трябва да е затворена геометрията и колко трябва да я дърпа лоста. Разбрах, че притваря за да може още от ниските да се върти бързо, ама тоя тънкия момент колко притваря ?
Кабел и от 40 лева ще ми свърши работа.
Слагах китайски нов дебитомер , катализатора е махнат, Н75 го чистих има си вакуумец- турбото си свири от ниски и като го изключа вакуума от актуатора и колата умира направо -проблема си стои!
Първо да си сменя белята с тръбата.
Колко кинта е това тръбе за маслото ?
Проблема ми е, че харчи повечко и когато тръгвам от първа или падна под 2000 об. трябва да задържам газта и малко даже да я върна за да тръгне колата нормално и набира яко.
Иначе се дави и забива и над 2000 об. При мене най- вероятно проблема е в тоя реглаж на актуатора(турбото е рециклирано)- развих контрагайката и оная другата реглажнаята я въртя, но искам да отвия целия актуатор и да го дръпна на горе за да видя колко е хода на целия лост и геометрията.
Обачена актуатора има три болта 10 мм. ама тоя в средата може ли да се отвие на место или трябва разглобяване на турбото ? щото не мога да го развия, пречи ми лоста - зад него е.
Има ли смисъл от това което искам да направя или да регулирам без да развивам актуатора ? И без това се вкарах в филм като скъсах тръбето за маслото на турбото- и едвам го развих от ухото под тандем помпата.
Иначе боята по шпилката се личи че е по нагоре от контрагайката- тоест требе да свия хода за да дръпне по на горе лоста тая геометрия и да се направи по голямо налягане още от 1700 об. Сега се дави колата щото пръска нафта, а нема налягане от турбото. Как да го регулирам без да пренадуе или да е ниско налягането като сега.
С повдигане на целия актуатор дали ще стане проверката на хода или няма смисъл щото не мога да отвия тоя болт по средата?
Тая геометрия винаги ли трябва да затваря до край или зависи от турбото колко е читаво и тнт. Тоест не ми е ясно как и колко трябва да е затворена геометрията и колко трябва да я дърпа лоста. Разбрах, че притваря за да може още от ниските да се върти бързо, ама тоя тънкия момент колко притваря ?
Кабел и от 40 лева ще ми свърши работа.
Слагах китайски нов дебитомер , катализатора е махнат, Н75 го чистих има си вакуумец- турбото си свири от ниски и като го изключа вакуума от актуатора и колата умира направо -проблема си стои!
Първо да си сменя белята с тръбата.
Колко кинта е това тръбе за маслото ?
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тестване на дебитомер - Passat B5.5 TDI, помпа-дюза
Тръбето струва около 90 лв ако не се лъжа и го има само оригинално, поне досега все такова съм купувал.
Ако колата ти е с ръчни скорости би трябвало като запалиш лостчето на актуатора да се изтегля максимално нагоре, но това на Пасата е малко относително защото трудно се вижда в сравнение с тези на платформата на Г4. На турбината има нещо като стопер до което трябва да стигне лостчето на геометрията. Принципно реглажа на стокова турбина със оригинален софт е най-добре да се направи на свалена турбина със вакуумметър и вакуумпомпа, но това на дали някой изобщо го е правил и го прави.
Каквото и да си говорим всичко е въпрос на проба-грешка, а по-точно 2 различни актуатора с еднакъв вакум няма да накарат лоста да застане на едно и също място /в зависимост от това в каква е умората на пружината вътре в актуатора/. Сложно е да се обясни точното положение в което трябва да се остави особенно на човек който не го е правил.
Ако колата ти е с ръчни скорости би трябвало като запалиш лостчето на актуатора да се изтегля максимално нагоре, но това на Пасата е малко относително защото трудно се вижда в сравнение с тези на платформата на Г4. На турбината има нещо като стопер до което трябва да стигне лостчето на геометрията. Принципно реглажа на стокова турбина със оригинален софт е най-добре да се направи на свалена турбина със вакуумметър и вакуумпомпа, но това на дали някой изобщо го е правил и го прави.
Каквото и да си говорим всичко е въпрос на проба-грешка, а по-точно 2 различни актуатора с еднакъв вакум няма да накарат лоста да застане на едно и също място /в зависимост от това в каква е умората на пружината вътре в актуатора/. Сложно е да се обясни точното положение в което трябва да се остави особенно на човек който не го е правил.
Re: Тестване на дебитомер - Passat B5.5 TDI, помпа-дюза
Проба грешка е това е. Дано обаче да е от това моя проблем ! Значи да гледам стопера и до него да е. Тоест трябва да се регулира ВДИГНАТО ДО СТОПЕР, НО КОГАТО Е В НИСКИ ОБОРОТИ ДВИГАТЕЛЯ ?
Re: Тестване на дебитомер - Passat B5.5 TDI, помпа-дюза
Да питам за да не направя беля, при притягане на тая дюза към турбото дето и тя е 17мм. и накрайника е 17мм. та затова усуках и скъсах трабичката. Та при стягане понеже е тясно за да държа контра на тая дюза, дали ще ми трябва 17 звезда дето е сцепена за да мине през тръбичката или има некъв друг чалъм при стягането?
И тоя болт 10мм. дето е на актуатора зад лоста може ли да се отвие или не без да се разглоби цялото турбо ?
И тоя болт 10мм. дето е на актуатора зад лоста може ли да се отвие или не без да се разглоби цялото турбо ?
Re: Тестване на дебитомер - Passat B5.5 TDI, помпа-дюза
93 лева е тръбето . Позна. Требе много внимателно да барам, щото тука са некви страшни цифрите.
Взех рязан звездогаечен 17мм., дано влезе иначе трябва да подлагам некви отверки с подходяща големинза да не превъртя тая втулка в турбото, че свет ще ми се извие . А тя беше и с надрана резба и я отвих на менгеме, та я пилнах с пиличка да и оправя каналите, че е 13мм ако не се лъжа и струва само 60 лева . А имам до 12мм флашка, и резбата не я знам каква е.
Та некой В автокъщата дето е завивал рециклираното турбо е наранил на места резбата по малко и явно за това и се овлякоха заедно и двете и направих белята. Е и аз имам вина, щото не се усетих, че са две гайки общо.
Нещо тоя стопер на лоста на актуатора го има отдолу, а отгоре нема според моите наблюдения
Взех рязан звездогаечен 17мм., дано влезе иначе трябва да подлагам некви отверки с подходяща големинза да не превъртя тая втулка в турбото, че свет ще ми се извие . А тя беше и с надрана резба и я отвих на менгеме, та я пилнах с пиличка да и оправя каналите, че е 13мм ако не се лъжа и струва само 60 лева . А имам до 12мм флашка, и резбата не я знам каква е.
Та некой В автокъщата дето е завивал рециклираното турбо е наранил на места резбата по малко и явно за това и се овлякоха заедно и двете и направих белята. Е и аз имам вина, щото не се усетих, че са две гайки общо.
Нещо тоя стопер на лоста на актуатора го има отдолу, а отгоре нема според моите наблюдения
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: boichopavlov, ch90chavdarov, Tipsy, К.Одаджийски и 172 госта