Здравейте колеги!
някой знае ли, колко баров е стоковия МАП на пасат 1.9тди АФН 110к.с 99г
(МАПа е външен, не е на ЕКУ-то)



въпрос за МАП сензор АФН 99 г
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: въпрос за МАП сензор
2,5 заедно с атмосферното налягане.реално 1,5
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: въпрос за МАП сензор
ifidik написа:2,5 заедно с атмосферното налягане.реално 1,5
блг. много

- garsona
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
- Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
- Двигател: ATJ F18B2
Re: въпрос за МАП сензор
а този който е вътрешния 97 афн ?
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: въпрос за МАП сензор
вътрешен , външен са все такива.чак на по новите 131коня са до 3 бара.2,5тди, 2,0 тди също.след 2010г вече са с 4баров.
- Trimontcium
- Мнения: 229
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
Re: въпрос за МАП сензор
Иво, мапа може ли да се манипулира-(побългарява) да отчита атмосферното на 0.5бара примерно?
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: въпрос за МАП сензор АФН 99 г
след като е на 1.5бара, това означава ли, че не дава стойности на ЕКУ-то над 1,5бара.
Питам, защото съм с чипове за 1.4бара и турбина GT1749VA и на бууст метъра ми дава понякога пикове над 1,6-1,7бара, да не казвам и при здрава ръчка 2бара (ако може да се рзчита на китайското FK)
Трябва ли да сменям мапа при това положение?
ПС: Чувал съм че GT1749VA е сравнително здрава турбина,... колко бара е безопасно за нея?
Питам, защото съм с чипове за 1.4бара и турбина GT1749VA и на бууст метъра ми дава понякога пикове над 1,6-1,7бара, да не казвам и при здрава ръчка 2бара (ако може да се рзчита на китайското FK)
Трябва ли да сменям мапа при това положение?
ПС: Чувал съм че GT1749VA е сравнително здрава турбина,... колко бара е безопасно за нея?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: въпрос за МАП сензор АФН 99 г
svere написа:след като е на 1.5бара, това означава ли, че не дава стойности на ЕКУ-то над 1,5бара.
Питам, защото съм с чипове за 1.4бара и турбина GT1749VA и на бууст метъра ми дава понякога пикове над 1,6-1,7бара, да не казвам и при здрава ръчка 2бара (ако може да се рзчита на китайското FK)
Трябва ли да сменям мапа при това положение?
ПС: Чувал съм че GT1749VA е сравнително здрава турбина,... колко бара е безопасно за нея?
Точно така, отчита до 2,5(1,5) максимум. Направи си един лог и ще се види дали забива за по-дълго на 2,5

- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: въпрос за МАП сензор АФН 99 г
svere написа:след като е на 1.5бара, това означава ли, че не дава стойности на ЕКУ-то над 1,5бара.
Питам, защото съм с чипове за 1.4бара и турбина GT1749VA и на бууст метъра ми дава понякога пикове над 1,6-1,7бара, да не казвам и при здрава ръчка 2бара (ако може да се рзчита на китайското FK)
Трябва ли да сменям мапа при това положение?
ПС: Чувал съм че GT1749VA е сравнително здрава турбина,... колко бара е безопасно за нея?
Чипа щом е до 1.4 няма смисъл от сменяне на мапа а отностно пренадуването ти чисти ли турбото преди да го сложиш и ако сте го чистили да не сте обарнали вътре една така да се каже шиба.Другото което може да е Н75 клапана от който излиза маркуча за вакума на турбото
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: въпрос за МАП сензор АФН 99 г
в случая е рисковано да се кара.добре е, че имаш механичен уред на който виждаш налягането, иначе няма да живе дълго турбината.ако софтуера е настроен на 1,4, значи трябва да влиза в авариен режим на 1,5.това няма как да стане, щот често имаш пикове на 1,5 и често колата ще забива.за да се избегнат тия забивания, най вероятно е изключен аварииния режим.по тоя начин пиковете от 2,0 бара компа не ги вижда и при най малкото задръстване на геометрия и ще счупиш турбина.желателно е да се сложи по голям мап, но само със смяна няма да стане.трябва и софтуерно да се настрои.
над 1,5 налягане е пагубно за тая турбина.
над 1,5 налягане е пагубно за тая турбина.
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: въпрос за МАП сензор АФН 99 г
@nasttii турбината съм я почистил най-старателно преди да я сложа. За пластината знам и не съм я обърнал.(освен ако преди мен не е чистена от предишния собственик и той да я е обърнал преди това). Иначе колата не забива. Имам един друг Н75, може да пробвам с него как е. Или може би предварително да направя един лог да видим там какви ще са показанията ....... може и бустметъра да бърка нещо в показанията.
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: въпрос за МАП сензор АФН 99 г
Направи лог да се види все пак как е ,но такива пикове до 2 бара или е от турбото или н75 ако вакум маркучи и актуатора е наред.Ако може да намериш и друг барометър да пробваш ще е добре.
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: въпрос за МАП сензор АФН 99 г
@nasttii когато беше за ВА турбина при теб с тези чипове, колко надуваше?
ПС:дано буста да бърка
ПС:дано буста да бърка
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: въпрос за МАП сензор АФН 99 г
Показваше си точно 1.4 до 1.42 на ваг-ком тогава нямах бустметър,но съм сменил чисто нов н75 вакуми и чистене на турбото това е.
- blaze
- Мнения: 261
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
- Автомобил: Кораб Майка
- Двигател: AHF BAU
- Местоположение: Самоко3
Re: въпрос за МАП сензор АФН 99 г
nasttii написа:Показваше си точно 1.4 до 1.42 на ваг-ком тогава нямах бустметър,но съм сменил чисто нов н75 вакуми и чистене на турбото това е.
Колега, можеш ли да кажеш къде и как се мери това налягане с ВАГ-ком ??
Имам 1.4 Ваг Ком + Кан фул контролер
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stefan4o и 44 госта