Знам (и съм го правил на Голф 3) че като има някакви проблеми по подгряването на дизела може да се подаде с проводник ток от плюса на акумулатора към шината на свещите и така колата да запали.
(Доколко е вредно или опасно това незнам)
Сега въпроса е може ли същата процедура да се прави и на Голф 4, тъй като в него има много повече електроника от Голф 3 - дали може да се прецака така нещо?
Също така имаме една служебна Тойота, която ми се вижда още по-модерна (т.е. с повече електроника) дори от този Голф 4
Има ли някаква опасност при по-модерните коли от това палене с проводник по този начин?



Въпрос за доп. подгряване на Голф 4
Въпрос за доп. подгряване на Голф 4
Последна промяна от gr_kanev на Пон 21 май 2012 21:30, променено общо 1 път.
Причина: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=65331&start=1
Причина: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=65331&start=1
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта