


филтър за твърдите частици
филтър за твърдите частици
Средно на 400 км незвисимо с какво гориво(от коя бензиностанция) и градско/извънградско ,светва лампата на фАБ филтъра. След това последователно светват и други лампи, сигнализиращи проблеми с двигателя и колата минава в авариен режим. Можете ли да препоръчате гориво или добавки, които да предотвратят проблема.
Re: филтър за твърдите частици
Аз карам с V-power и съм доволен. На всеки резервоар сипвам от това - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... _5160.html Съотношението е 120грама (6 капачки) за 60литра. Дават го за подобряване на цитановото число, по-пълно изгаряне и отделно предпазване и подръжка на горивна система.
Вежднъж на 5000км. сипвам от тази - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... _5139.html цялата опаковка на един резервоар, но тя е по-скоро за почистване на горивната система.
Имай предвид че моята кола няма DPF.
Като ти светне лампата как се справяш с проблема? Извънградско с високи обороти?
Ако караш предимно градско, трябва да караш малко по-спортно ако мога така да се изразя, за да може да се развие достатъчно висока температура за да се изчисти DPF-а. Профилактични ръчки с пълна газ.
Вежднъж на 5000км. сипвам от тази - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... _5139.html цялата опаковка на един резервоар, но тя е по-скоро за почистване на горивната система.
Имай предвид че моята кола няма DPF.
Като ти светне лампата как се справяш с проблема? Извънградско с високи обороти?
Ако караш предимно градско, трябва да караш малко по-спортно ако мога така да се изразя, за да може да се развие достатъчно висока температура за да се изчисти DPF-а. Профилактични ръчки с пълна газ.
Re: филтър за твърдите частици
Извънградско 15-20 мин на 3-4 скорост с 2000 оборота. Видях че темата е дискутирана и преди и маи спасение няма. 

Re: филтър за твърдите частици
Спасение няма, но ако си я поизрязваш отвреме навреме в града, също няма да има такива проблеми. Избягвай да се движиш в обороти по-ниски от 2000, нито е по-икономично, нито е по-добре за мотора. Ненужната работа на мотора на празен ход, я сведи до минимум.
То ако я вадиш на разходка извън града, на всеки 400км., тя ще стане като домашен любимец, не че не е, но все пак.....
То ако я вадиш на разходка извън града, на всеки 400км., тя ще стане като домашен любимец, не че не е, но все пак.....

- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: филтър за твърдите частици
morfei1 написа:....
Ако караш предимно градско, трябва да караш малко по-спортно ако мога така да се изразя, за да може да се развие достатъчно висока температура за да се изчисти DPF-а. Профилактични ръчки с пълна газ.
.. тц .. не върши работа .. само извънградско .. приятели пробваха няколко варианта с едно Ауди .. не съм питал за подробности .. но това беше присъдата
П.С. .. не слагащ ли множко от Спид дизела

Re: филтър за твърдите частици
Спеед дизела го дават една капачка - тоест 20грама за 10литра, поне така пише на разфасовката. Доста се изтрелва пък и като спра, мирише на пролет а не на автогара, ако мога така да се изразя. Та от това съдя, че върши работа 
От нова година насам, всичко е ЕВРО 5 стандарт, де що излиза от ЛукОйл рафинерията. Личното ми мнение, е че по-скъпите горива имат по-малък процент биодизел в тях, пък и повече добавки.
Не претендирам за точност на информацията, просто така се оспокоявам с 15-то стотинки разлика, като спра да зареждам

От нова година насам, всичко е ЕВРО 5 стандарт, де що излиза от ЛукОйл рафинерията. Личното ми мнение, е че по-скъпите горива имат по-малък процент биодизел в тях, пък и повече добавки.
Не претендирам за точност на информацията, просто така се оспокоявам с 15-то стотинки разлика, като спра да зареждам

- Svets
- Мнения: 128
- Регистриран на: Вто 04 мар 2008 11:56
- Автомобил: Vw Passat 2004
- Двигател: 2.0 TDI BGW
- Местоположение: София
Re: филтър за твърдите частици
Колега карам Пасат 2.0 тди с такъв филтър. Карал сам го с сякаква нафта и спасение няма !!!! Просто живеем в България където няма хубава нафта. Спасението е ЕДИНСТВЕНО да се премахне филтъра !!! Вече изминах 7000 км без филтър и колата се държи отлично, даже разхода ми го свали с 0.5л/100км. Нямам никакви проблеми !!! Тъ..... Ако искаш да се спасиш от мъките отиваш в Крафт (аз го махнах в кв. Дружба) просто им казваш, че имаш такъв филтър и от там нататък момчетата знаят как да "излъжат" немците!!! Мястото е сигурно защото преди мен са ги махали на две Аудита А4 и Пасат Б6
Успех

Успех

- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: филтър за твърдите частици
колега може би маслото ти не е такова каквото трябва за такава кола с такъв филтър
колега като маxна филтъра колата взе ли да пуши отзад както при другите коли без филтър като дадеш газ например?

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: филтър за твърдите частици
Слушам и не вярвам на очите си
- знаех ,че тва с филтирте е най-голямата изцепка на ватомобилните производители /да фалират дано сичките
/ ама 400 км.Те златни излизат тея коли - нафта от 2 лева ,добавки от 10-12 лева на всеки резервоар и на всеки 400 км. /демек два пъти на резрвоар/ излизаш 15-20 мин. на пълни оборти/където колата харчи най-малко
и има опасност да те лепнат ,че караш с 150-160 извънградско/.Интересно ми е и тия целите процедури с каране на газ и копуване на химикали/който са порйзведени в замърсяващ химически завод/ как се отразяват на екологията 
P.S.абравих и маслото по стандарт на НАСА струващо 50 лева литъра.
Аз на тове място отивам да махам филтъра ,или ще отида на една високо скала да засиля пущината ,или ще се моля да я откраднат и да ми я плати застархователя.




P.S.абравих и маслото по стандарт на НАСА струващо 50 лева литъра.
Аз на тове място отивам да махам филтъра ,или ще отида на една високо скала да засиля пущината ,или ще се моля да я откраднат и да ми я плати застархователя.
Re: филтър за твърдите частици
Така е, екологичните норми, които са длъжни да покриват производителите, ги принудиха.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: филтър за твърдите частици
Нормално е да ги принудят.Само дето те се напваиха на "шмекери" с песвдо-технически решения.Ама те сега си сърбат попарат де - всеки ден ги дават по новините как свиват пройзводства.
- Svets
- Мнения: 128
- Регистриран на: Вто 04 мар 2008 11:56
- Автомобил: Vw Passat 2004
- Двигател: 2.0 TDI BGW
- Местоположение: София
Re: филтър за твърдите частици
maimo написа:колега може би маслото ти не е такова каквото трябва за такава кола с такъв филтърколега като маxна филтъра колата взе ли да пуши отзад както при другите коли без филтър като дадеш газ например?
Колега маслото е точно за такъв филтър (взех го от Порше). Определено като беше с филтъра колата въобще не пушеше и мизизмата от ауспуха беше много странна, не миришеше обичайно. Но сега си е като нармална "Печка"


- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: филтър за твърдите частици
С тези FAP-ове направо еб....ха мамата на новите коли,направо се чудя като дойде време за нова кола /а тя ще е дизел/ откъде да я търся без тази псевдоекологична гадост 
