Двигател 1Z в Голф 2

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Двигател 1Z в Голф 2

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Чет 31 май 2012 19:51


Потърсих теми за тази процедура но не намерих свестни.
Интересувам ме ще е нужно ли нещо да се преправя, та да се сложи двигател от Голф 3 1Z в Голф 2 :roll: .




Потребителски аватар
dishata
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 13 ное 2008 20:59
Автомобил: SEAT IBIZA
Двигател: AHU
Местоположение: Лом

Re: Двигател 1Z в Голф 2

Мнениеот dishata » Чет 31 май 2012 20:25


колега как можа за два месеца да натрупаш 200 мнения а една тема да не намериш?Даже имаше в един от разделите на форума тема със снимки как го правят на една бяла двоика или синя не съм сигурен. :beer


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Двигател 1Z в Голф 2

Мнениеот nasko1978 » Чет 31 май 2012 21:20


Колегата Лъвчо го е правил и то доста успешно! :да:


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Двигател 1Z в Голф 2

Мнениеот velinsl » Чет 31 май 2012 21:46


Някой от "управителите" на форума беше нахулил АФН в Г2. Няма логика и с 1З да не стане.


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Двигател 1Z в Голф 2

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Чет 31 май 2012 22:40


nasko1978 написа:Колегата Лъвчо го е правил и то доста успешно! :да:


Да но в проекта няма подробни снимки и инфо за това :roll: .


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: Двигател 1Z в Голф 2

Мнениеот batko_miro » Чет 31 май 2012 23:01


Ето темата на Лъвчо, не е тази от раздела с проектите: :arrow: :link.
Сигурен съм, че там ще намериш отговори на въпросите си.
А управителя mhihi с AFN-а, ако не се лъжа, е °niksi°.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Двигател 1Z в Голф 2

Мнениеот ifidik » Пет 01 юни 2012 7:22


винаги е нужно да се преправя.мотора с кутията си го слагаш без проблем.от там на татък, вътрешните карета са други, скоростния лост е с жила, педала на съединитела вече ще е с помпа и трябва да се реже от купето, педала на газта също е друг ,водния радиатор ти е малък, и най големия филм е монтажа на интерколера.в тая кола няма място и не случайно на 1,6тд+интерколер е върху мотора.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Двигател 1Z в Голф 2

Мнениеот don hose » Пет 01 юни 2012 9:32


Не може ли да стане с кутия от 1.6тд.


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Двигател 1Z в Голф 2

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Пет 01 юни 2012 10:51


ifidik написа:винаги е нужно да се преправя.мотора с кутията си го слагаш без проблем.от там на татък, вътрешните карета са други, скоростния лост е с жила, педала на съединитела вече ще е с помпа и трябва да се реже от купето, педала на газта също е друг ,водния радиатор ти е малък, и най големия филм е монтажа на интерколера.в тая кола няма място и не случайно на 1,6тд+интерколер е върху мотора.


Това ми е пределно ясно но видях че колегата Лъвчо е писах че не се реже а ми си паста всичко.За интерколера ще го мисля може да го сложа как е на 1.6 TDI , или с челен кулер :roll: .Забравих да спомена че имам Голф 3 1Z , а не Голф 2 и да купя части за swap.


Потребителски аватар
plamencho_
Мнения: 40
Регистриран на: Пет 10 апр 2009 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: русе

Re: Двигател 1Z в Голф 2

Мнениеот plamencho_ » Вто 05 юни 2012 0:20


Последно колега мотора в двойка ли ще го слагаш ? Ако да мотора си пасва идеално в купето кулера си го тъманиш (моя е челен пред водния радиатор). За улеснение в монтажа сложих кутия от 1,6тд JR (от стария ми мотор) пасава идеално ;) ( маховика също е от двойката за да станат нещата) Мотора ти е в коша вече, кутията си е там, преминаваш към електрониката (е тука е малко филм) Ходих на специалист по кабели :Р останах много доволен (голфа от вътре си е супер сток голф 2) успяха да подкарат колата без да сменяме таблото (всичко си му работи)по каталог сменихме датчиците от ТДИ-то масло,температура на охладителната система от ТД (голф2),конзолата на пе*алите също е оригиналната на голфа (само вземахме реостата на газта). Охладителната система на голф 3 ТДИ 90к.с. е 6,3литра. Охладителната система на голф 2 с най-големия радиатор също е 6,3литра. Слагаш най-големия радиатор и започва търсене на водни съединения (сравнително бързо става и не са толкова скъпи, но от малко по малко и става сума)Всичките са от голф 2 ТД. Накратко е това 8)


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Двигател 1Z в Голф 2

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Вто 05 юни 2012 6:01


А не мога ли да си остана с кутия от 1Z :roll: , и каква ще е разликата ако остана например с кутия от 1.6 Дизел.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Двигател 1Z в Голф 2

Мнениеот stefan4o » Вто 05 юни 2012 6:06


Wrofeel_VR6 написа:и каква ще е разликата ако остана например с кутия от 1.6 Дизел.

Ще върти гуми и на 3-та mhihi Другото ще са само минуси. Съветвам те ако се хванеш на това хоро да сложиш възможно най-дългата кутия от МК2 (ако изобщо пасва на корпуса на двигателя). Ако не бъркам по разчитането на ЕТКА на 1Z моделна година 1995 се монтира кутия с код ASD чиито предавателни числа сравнени с тези на 4Т са потресаващо по-"дизелови":
ASD - 3,300 1,944 1,308 0,917 0,717 3.158
4T - 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 3,667

Тая кутия с е фрапиращо по-дълги скорости, предполагам това се дължи на факта, че с 1.9ТДИ моторите заради доста по-големия си въртящ момент от тези на бензиновите им събратя, а не както при Мк2, където са много сходни и там на практика няма обособена дизелова ск.кутия (най-дългата 4Т се монтира както на 1.6 бензин, така и на 1.8 бензин и на 1.6 ТД, инт.).


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Re: Двигател 1Z в Голф 2

Мнениеот w_smith » Сря 06 юни 2012 6:42


ASD е най-дългата кутия за ТДИ(на голф 3 и пасат Б4), има още два вида, които са по-къси. ASD на 3000 оборота на пета върви със ~ 145 км/ч.
С кутията от двойка ще си със 110 км/ч на тези обороти.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: volodya iliev и 34 госта