:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

AHF много мудно набира

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ivo_stefanoff
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

AHF много мудно набира

Мнениеот ivo_stefanoff » Съб 04 авг 2012 13:08


Здравейте колеги!
Ето и моята одисея,ако някой даде някаква идея, ще съм благодарен.
Toledo II , AHF 110hp - много трудно ускорява, а като пусна климатика, трябва да слизам да я бутам на старта :)
Турбината забиваше на 3К об. чистена е преди 2 месеца. В тая връзка всички вакуумни маркучета бяха сменени преди чистенето.
Взех си чисто нов дебитомер. Единствено N75 не съм сменял. Прилагам и логовете, ако някой даде съвет :applause:

П.С. Според мен дооста закъснява с надув,но вие си дайте мнението и към какво да се ориентирам(освен N75)
Благодаря предварително
Прикачени файлове
log.xls
log
(97.5 KиБ) Свален 93 пъти




Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: AHF много мудно набира

Мнениеот deversant » Съб 04 авг 2012 13:42


Кой чисти турбината и добре ли е сглобена.Лога не съм го гледал,просто наскоро си чистих турбината и колата вървеше по зле,та като поразгледах малко из youtube как трябва да се движи нормално променливата геометрия и осъзнах,че не съм я сглобил никак добре! :lol:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: AHF много мудно набира

Мнениеот Stivi » Съб 04 авг 2012 16:58


Актуатора движи ли геометрията както трябва ?? Пробвай и със засмукване дали онези черно-бели клапанчета между маркучетата /ако още ги има/ пускат въздух !


ivo_stefanoff
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: AHF много мудно набира

Мнениеот ivo_stefanoff » Вто 07 авг 2012 11:16


Изображение
Колеги,дайте някакви идеи какво може да води до закъснение в налягането на турбината?
Не е нормално при 1900rpm да надува толкова малко?Може ли Н75 да го прави , при толкова ниски обороти той играе ли изобщо в играта?
Колата до 2000rpm e спъната тотално.А как си набираше от 1400 rpm нагоре не е истина :)


Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: AHF много мудно набира

Мнениеот deversant » Вто 07 авг 2012 12:13


Ще задам пак въпросът си,кой чисти турбината и коректно ли е сглобена?
Защото аз сам си чистих турбото и го сглобих и геометрията не се движеше от край до край!
-колата набираше в нискитедо 1800 после ставаше слаба.
Сега нагласих геометрията само по някой път заяжда една от лопадките на геометрията,и набира по добре.В ниските малко по зле вав високите по добре,но ми се струва че има замисляне.(вече със затапен ЕГР,но не е софтуерно притворен...май ще трябва и това да свърша)!Незнам обаче до каква степен ще окаже влияние,при условие,че съм затапил с ламарина!

От много бутане насам натам,ми превъртя едната шпилка на изпускателният колектор и прецаках 2 болта на всмукателният (който смених),а шпилката така си и остана.Ако купувате болтове за всмукателният колектор да знете че са "цинк" не са стоманени!

Надявам се да съм помогнал.

Последна промяна от deversant на Вто 07 авг 2012 15:40, променено общо 1 път.


ivo_stefanoff
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: AHF много мудно набира

Мнениеот ivo_stefanoff » Вто 07 авг 2012 14:08


От Плевен съм - тук единствените качествени майстори са Владо и Дарин с/у Фолксваген сервиза. Те ми чистиха турбината и съм сигурен в тях,както и че са я сглобили ОК. Колата го правеше това и преди да се почисти турбината, просто проблема беше комбиниран с пренадуване заради заяла геометрия. НО пак повтарям,колата се държи така отпреди да се почисти- просто сега не забива над 3К обороти. Възможно ли е вследствие на заялата геометрия и карана така 1 месец да е блокирал Н75 в някакво положение и той да прецаква нещата?
Нали знаете,истината се ражда в спора :)


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: AHF много мудно набира

Мнениеот juve » Вто 07 авг 2012 15:42


Аз ли нещо обърквам като отварям този лог, ама...не знам защо виждам всякакви обороти "мешано" като преобладават 903 за празен ход ...това ли е лога? щото ми изглежда не съвсем добре направен, както се прави там с 4-5 та и пълна гаЗЗЗЗЗ! То така не знам какво трябва да се види... :roll:


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: AHF много мудно набира

Мнениеот gancho » Вто 07 авг 2012 15:52


Вземи и откачи маркучето към актуатора от другия му край и засмучи с уста силно.Трябва лоста да се дъпне около 12мм нагоре.Ако не се вижда-с напипване с пръст се установява приблизително.При засмукано положение задържаш 10-15 сек.-не трябва да се връща сам лоста.Като отпуснеш-рязко се връща без задържане.
Това е теста за работещ актуатор-със здрава мембрана и неклеясал или ръждясал.(последното се получавало често,ако нямаш кора под дв.)
Ако актуатора не е в ред-чисти турбини и сменяй Н75 до безкрайност. mhihi
п.п. Не е лощо и да премериш вакуумпомпата дали прави достатъчно вакуум за системата и дали е здрав вакуумрезервоара.


stoqnkis
Мнения: 66
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: AHF много мудно набира

Мнениеот stoqnkis » Вто 07 авг 2012 19:53


колега погледни си вакум помпата.Виж щуцера да ли се клати.Имаш ли спирачки хубави.Нещо ми се вижда слабо налягане.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73 и 46 госта