Здравейте колеги.Колата е голф3 тди 90 коня AHU е кода на мотора 96година.Проблема е следния:
Зимата лампата за подгряване на свещите започна да не иска да гасне независимо дали е топъл или студен двигателя.Закарах я на диагностика при един познат и се оказа че дава грешка g62.След няколко дни смених температурния датчик
и лампичката за подгряване заработи нормално както преди.Когато се появи проблема колата започна да не върви.Стана доста по тромава.След като смених датчика колата си върви както трябва но до скорост 120-130 и се усеща сякаш колата изведнъж достигайки 120 забива и започва да ускорява много бавно.След като смених датчика колата не е карана
отново на диагностика за да се изчисти грешката.Дали това е причината колата
да вдига 120-130 и да започва да ускорява много бавно?Сменил съм горивния филтър,въздушния сондата в резервоара също е почистена.просто след 130 колата я няма никаква,независимо дали ги набира на 4 или на 5 просто вдигне ли 120 -130 и сякаш връщам газта.



грешка g62 Г3 96 AHU
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: грешка g62
Единия проблем няма нищо общо с другия. Имаш проблем с налягането в смукателните колектори - или пренадува или не стига налягане. Ако пренадува вероятна причина е клапан N75, в другия случай може да имаш пробив по турбопътищата.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед 05 авг 2012 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: грешка g62 Г3 96 AHU
Значи проблема е че долу на турбото има едно лостче което да го разтовари но просто до клапана който го управлява не стига
налягане
иначе ако го надуя с помпа (за автомобилни гуми) лостчето долу си работи нормално и се движи с лекота.Проблема е че от клапана до въздушния филтър,не н75
а този до него не излиза налягане което да задеиства лостчето
за да се разтовари турбото.когато
извадя тънкия мъркуч дето излиза от смукателния колектор през него надуя
ефекта отново е че тогава
лостчето долу се задвижва.тоест
при това мъркуче като надуя това налягане излиза от този клапан до въздушния филтър.така ли трябва да е
и защо може да няма налягане след този клапан до въздушния филтър като всички мъркучета са здрави?
Може ли датчика ,който е на тръбите след кулера да се базика(мисля че се казва maf сензор).или самият клапан до въздушния филтър е прецакан?
Благодаря предварително!
налягане
иначе ако го надуя с помпа (за автомобилни гуми) лостчето долу си работи нормално и се движи с лекота.Проблема е че от клапана до въздушния филтър,не н75
а този до него не излиза налягане което да задеиства лостчето
за да се разтовари турбото.когато
извадя тънкия мъркуч дето излиза от смукателния колектор през него надуя
ефекта отново е че тогава
лостчето долу се задвижва.тоест
при това мъркуче като надуя това налягане излиза от този клапан до въздушния филтър.така ли трябва да е
и защо може да няма налягане след този клапан до въздушния филтър като всички мъркучета са здрави?
Може ли датчика ,който е на тръбите след кулера да се базика(мисля че се казва maf сензор).или самият клапан до въздушния филтър е прецакан?
Благодаря предварително!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта