bnick написа:hooligan_sk написа:dobrin написа:Дизелов автомобил трябва да може без проблем да потегли без газ на равно поне, а и да се движи на първа на наклон без газ - това е един от признаците за читав двигател.
Добри, чисто нов 1,6тди комън рейл потъва под нулеви обороти без да се замисли. Може да тръгне само на съединител, но много много бавно - подобно на бензинова кола. 1,9 ПД в Супърб(почти нов), вярно че е тежък, също много трудно потегля без газ. И започвам да си мисля че този принцип при дизелите далеч не е константа към днешна дата...
Не мисля че е вярно. Катерил съм супер голям наклон засипан от сняг.Вкарах първа, отпуснах съединителя и без никаква газ си катери и копае. Преди това аз управлявайки я с газта не стигнах доникъде.Моята тръгва веднага на първа без никаква газ. Мотора е 1,9 ПД, колата празна е 1600 кг
Зависи от много неща, супърба е на 50К, тоест съединителя е все още нов. Освен това ако се движиш с 5км/ч, вкараш 2ра и пуснеш съединителя рязко без газ, дори и да успее да те изтегли, ще е съпроводено с грубо чукане и тракане. Това и при КР и ПД го има, поне при тези които съм карал. Докато роторните помпи те изтеглят светкавично без металното дизелово чукане. Това имам предвид - особено КР не се чувства никак добре при товар около нулевите