колебание при палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Malok
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

колебание при палене

Мнениеот Malok » Сря 20 дек 2006 0:26


Искам да попитам дали си струва да се притеснявам .Проблема ми е следния .
Сутрин колата си пали супер ,не се замисля ,но в много рядки случай докато е загрял автомобила опитвам да запаля и трябва да изчакам малко ( 3 - 5 сек) на стаартер преди да запали.И това е само като е загряла. Хората с идеите Вие сте сега ........




Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Сря 20 дек 2006 0:32


И при мене е така. Загряла пали след продължително въртене и това всеки път. Ако е под 60-70 градуса няма проблеми. И на мене ми е интересно каква ли е причината :gruebel


Потребителски аватар
Malok
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Malok » Сря 20 дек 2006 0:40


значи като зех колата края на март не се замисляше ни топла ни студена ..... слагах нафта от градския транспорт и реших да не би да е от нея но напоследак от 2 3 месеца слагам само от ОМВ и разлика няма а съм сменял консумативи два пъти (филтри масла )


Потребителски аватар
Malok
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Malok » Сря 20 дек 2006 1:13


можеби верно трябва да проверя сфещите ,белким е от тях


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 20 дек 2006 1:33


Няма как да е от свещите при условие ,че е от топал.Поразрови се с търсачката твоя проблем го има решен в раздел дизели.Върти ми се в главата дюзи или центровка.За центровка можеш да пишеш на WasteLandTD на ЛС да ти я провери.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Сря 20 дек 2006 13:34


Симтом за помпа. Ако много често както каза Рабит центровка и ако
не се оправи да се види помпата


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Сря 20 дек 2006 17:16


И аз пак не мога да разбера каква е логиката студена да пали от раз, а топла да се замисля. Мисля че при хардуерен проблем би трябвало да е обратното :roll:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 20 дек 2006 18:23


При мен абсолютно същия проблем се реши просто със смяна на акумулатора ! Така че мисля е по-добре да пробваш първо това преди да почваш с ровичкането на двигателя! А защо може да е от акумулатора няма да описвам понеже има тема по въпроса и ако те интересува я потърси!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 20 дек 2006 20:50


не се притесняваите ,така и ще бъде;просто горивната смес е малко по бедна а свещите не се вклю4ват въобще.абсолютно нормално


Потребителски аватар
Malok
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Malok » Чет 21 дек 2006 2:45


и са общо взето да не и се притеснявам ,на маймунджолъците ?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 21 дек 2006 17:36


niks76 написа:не се притесняваите ,така и ще бъде;просто горивната смес е малко по бедна а свещите не се вклю4ват въобще.абсолютно нормално


Абе може и да е нормално ама преди да сменя акумулатора ме беше срам да запаля пред хората че с това въртене 3-4сек правеше много лошо впечатление-дал пари за скъпа кола пък глей как пали :oops:


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Чет 21 дек 2006 21:13


niks76 написа:не се притесняваите ,така и ще бъде;просто горивната смес е малко по бедна а свещите не се вклю4ват въобще.абсолютно нормално

абсолютно, така е


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 21 дек 2006 21:47


А това е най-лошия вариант, за съжаление също често срещан на коли на повечко х.к. , а именно ремонт на помпата.

The cause of this problem is the advance piston 246-310-040-50 (Bosch P/N) and the supply pump 146-100-0120 (Bosch P/N). When these pump components start to fail the engine will have difficaulty starting when the engine is warm. Basicly the advance piston is jambed and the supply pump can not maintain its prime.

Once I got the rebuilt injection pump back from D-F-I-S the engine starts flawlessly....hot or cold just like the engine did befor this problem started.


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Чет 21 дек 2006 22:39


Подобен проблем топло/студено го имах и аз. При мен се променяше честотата на въртене на стартера. Побърка ме, докато веднъж след сърцераздирателни звуци спря. Два часа ровене и се оказа "-" -лоша проводимост между корпуса на двигателя и стартера. Един проводник направи чудеса.
Провери всичск " маси"!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 21 дек 2006 23:01


Кое точно трябва да им се провери?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта