Пасат 2.0 ТДИ 2007 - Проблем с ДПФ филтър - РЕШЕНО

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kostov-67
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 03 юли 2012 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Пасат 2.0 ТДИ 2007 - Проблем с ДПФ филтър - РЕШЕНО

Мнениеот kostov-67 » Вто 03 юли 2012 20:29


Пасат 2.0 ТДИ 2007 160000 км.
Грешка -

Tuesday,03,July,2012,19:38:13:46862
VCDS Version: Release 10.6.0

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 906 021 NK HW: 03G 906 021 AB
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 9354
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 05311 000 08193
VCID: 75EAE38A239B20B4
1 Fault Found

008194 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold
P2002 - 000 - - - MIL ON
Freeze Frame
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Mileage: 168023 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 16:54:06

Freeze Frame
RPM: 1764 /min
Speed: 92.0 km/h
(no units): 1.0
Duty Cycle: 31.2 %
(no units): 107.10
Temperature: 28.8°C
Time: 4492.8 s


Readiness: 1 1 0 0 0
Ако няко има идея ---БЛАГОДАРЯ!!!
Филтър или датчик?
:bishop :bishop

Последна промяна от kostov-67 на Чет 05 юли 2012 14:58, променено общо 1 път.




frec
Мнения: 323
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Пасат 2.0 ТДИ 2007 - Проблем с ДПФ филтър

Мнениеот frec » Сря 04 юли 2012 7:56


При мен грешки по филтъра нямаше грам. и пак отидох да го махна :). И регенерациите винаги успешни и всичко 6.
започна да ми дава Boost Preasure regulation грешка, която трудно свързвах и с филтъра. та - ако те съмнява самия ДПФ - върви да ти кажат хората дали има още живот в него (или като имаш VAG-COM го гледай няколко пъти в рамките на 100 км и ще ти стане ясно). моя беше започнал да прави регенерации на 100 км градско и реших че по-добре без него. Като го извадихме също не ми се видя да е толкоз запушен че да затапва цялата система, но без него ми е по-добре. Щом се съмняваш в филтъра - отхвърли него - следи му стойностите известно време. Моя имах чувство че ми дава тая грешка като съм на по-висока скорост по баир и започне регенерация.


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Пасат 2.0 ТДИ 2007 - Проблем с ДПФ филтър

Мнениеот yoan4o » Сря 04 юли 2012 9:11


viewtopic.php?f=24&t=218222

В тази тема разискваме проблемите с ДПФ колега.
Погледни я.


kostov-67
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 03 юли 2012 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Пасат 2.0 ТДИ 2007 - Проблем с ДПФ филтър

Мнениеот kostov-67 » Чет 05 юли 2012 9:24


kostov-67 написа:Пасат 2.0 ТДИ 2007 160000 км.
Грешка -

Tuesday,03,July,2012,19:38:13:46862
VCDS Version: Release 10.6.0

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 906 021 NK HW: 03G 906 021 AB
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 9354
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 05311 000 08193
VCID: 75EAE38A239B20B4
1 Fault Found

008194 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold
P2002 - 000 - - - MIL ON
Freeze Frame
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Mileage: 168023 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 16:54:06

Freeze Frame
RPM: 1764 /min
Speed: 92.0 km/h
(no units): 1.0
Duty Cycle: 31.2 %
(no units): 107.10
Temperature: 28.8°C
Time: 4492.8 s


Readiness: 1 1 0 0 0


РЕШЕНИЕ:

1.4l/1.9l/2.0l R4 & 2.5l R5 PD/PPD-TDI
Prerequisites (General):


Ignition ON
Engine ON (Idle)
Coolant Temperature above 50 °C (see MVB 002.4)
Particle Filter Load below Specification (see MVB 075.3, VAG-COM should give the specified value)
If the Particle Filter Load is above Specification the Particle Filter needs to be replaced since the car may burn down when regenerating.
Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control)
Conditions (Driving Cycle):


Vehicle Speed between 30-60 km/h (18-37 MPH)
Engine Speed between 1500-2500 RPM (4th or 5th Gear, Automatic Transmission in Tiptronic)
Duration approx. 15-20 Minutes
Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger above 700 °C
Drive the car based on the above conditions until the Particle Filter Load is as low as possible (close to 0 %). In case the regeneration fails there can either be problems with the Driving Cycle Conditions or with the Engine Hardware.

[Select]
[01 - Engine]


[Coding-II - 11]


Enable Regeneration by Entering 21295.
[Do It!]


[Meas. Blocks - 08]
Select both Groups at once 070 and 075.
[Go!]
MVB 070.1: Regeneration Status (xxxxxxx1 = Normal Regeneration active, xxxxxx1x = Forced Regeneration active)
MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer
MVB 075.1: Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger
MVB 075.2: Exhaust Gas Temperature before Particle Filter
MVB 075.3: Particle Filter Load
MVB 075.4: Exhaust Gas Temperature after Particle Filter


Now Start the Driving Cycle and keep watching the Measuring Blocks (2nd Person required).


[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]






Успех на колегите


Проблемът е решен с ВАГКОМ

Ето и начина:
Select]
[01 - Engine]
[Coding-II - 11]
Enable Regeneration by Entering 21295.
[Do It!]
[Meas. Blocks - 08]
Select both Groups at once 070 and 075.
[Go!]
MVB 070.1: Regeneration Status (xxxxxxx1 = Normal Regeneration active, xxxxxx1x = Forced Regeneration active)
MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer
MVB 075.1: Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger
MVB 075.2: Exhaust Gas Temperature before Particle Filter
MVB 075.3: Particle Filter Load
MVB 075.4: Exhaust Gas Temperature after Particle Filter
Now Start the Driving Cycle and keep watching the Measuring Blocks (2nd Person required).
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

Излиза безплатно, за разлика от мненията, които прочетох във форума.
Успех на колегите!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 29 госта