една болна моя идея

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

една болна моя идея

Мнениеот don hose » Нед 24 дек 2006 16:16


Абе в последно време тунинга стана доста модерен и взеха да ми се въртят едни простотии в кратуната :screwy Да поразпиля стария голфец тои без туи се кара от дъжд на вятър и ми се ще да направя
някоя ексцесия на предкамерна машина.Непопулярна мярка ама имам
чувството че може да има резон.Та въпроса ми е може ли да стане това в бг като се има предвид че съм в Шумен а тука тунига се изразя
ва в лепене на лепенки :shock РАЦИНГ.Значи идеята е за 1бар бутала
рециклирана турбина метална гарнитура някви дюзи/еи тука чакам предложение какви/и за вала тука чувам за вал от ГТИ и що го чувам
пак тъся мнение.И за дюзите защо на SB и JR са за моя изненада на155бар.И имали разлика в валовете и ако не откаде се вземат тия 10 коня отгоре от кулара не може повярваите ми.




Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: една болна моя идея

Мнениеот веселин » Нед 24 дек 2006 16:35


don hose написа:Абе в последно време тунинга стана доста модерен и взеха да ми се въртят едни простотии в кратуната :screwy Да поразпиля стария голфец тои без туи се кара от дъжд на вятър и ми се ще да направя
някоя ексцесия на предкамерна машина.Непопулярна мярка ама имам
чувството че може да има резон.Та въпроса ми е може ли да стане това в бг като се има предвид че съм в Шумен а тука тунига се изразя
ва в лепене на лепенки :shock РАЦИНГ.Значи идеята е за 1бар бутала
рециклирана турбина метална гарнитура някви дюзи/еи тука чакам предложение какви/и за вала тука чувам за вал от ГТИ и що го чувам
пак тъся мнение.И за дюзите защо на SB и JR са за моя изненада на155бар.И имали разлика в валовете и ако не откаде се вземат тия 10 коня отгоре от кулара не може повярваите ми.
Що не я боднеш в vw тунинг тая темичка??!!Там по ще ти помогнат! :wink:


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Нед 24 дек 2006 16:43


Абе по приятен ми е тоя раздел батка и за тоя мотор тука е мястото :D


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Нед 24 дек 2006 17:03


don hose написа:Абе по приятен ми е тоя раздел батка и за тоя мотор тука е мястото :D
Да ама идеята ми беше,че тук разбирачите от тунинг рядко влизат - разрови из тунинг форума и питай на лични тия колеги дето са бъзикали нафтови печки! :wink: Успех!Нафталин форевър! :bowdown :bowdown :bowdown :drive :drive :drive mhihi mhihi mhihi :heavymetal:


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Нед 24 дек 2006 18:43


болна работа..като мойта.. всеки ми казваше "смени колата" няма да стане нищо от тоя мотор..ама на..лепнах и 1 по-голяма турбинка.. старичка ама яко надува..сега съм и харесъл едно кулерче от пежо...ще го приспособявам пред радиатора ми (има достатъчно място..) и като си бъзикна помпата смятам че работата ще заспи...
А наистина.. с тези валове как стоят нещатаа?


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Пон 25 дек 2006 22:44


Проблем турбото маи е с вътрешен уестгеит ти колега с турбо от ГТД ли
беше.Ти други модификации правил ли си.


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Вто 26 дек 2006 0:23


С вътрешен е доколкот виждам.. сменях впускатели и изпускатели..помпа ..цицки си имам на буталата.. там не се наложи да пипам :)


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Вто 26 дек 2006 10:14


А за това си е така ама надувал ли си турбината.Щото с вътрешен мал
ко ми се губят нещата.


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Вто 26 дек 2006 16:32


мне турбинката не съм я надувал.. в момента със сегашната ми генерация си надува спокойно до 0,7бар.
След НГ ще сменям генерацията с такава от ТДИ и предполагам, че ще се "поотпуши" колата.. та 0,9 няма да са мираж :)


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Вто 26 дек 2006 17:43


Абе аз отдавна се чудя колекторите стават ли.Що смени помпата заради LDA ли.А за българските бутала не нещо знаеш ли щото тея дни ще правим една фиеста с български и ми се видяха хубави ама аз кво разбирам. :D


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Вто 26 дек 2006 18:03


честно казано не съм наясно що е то "LDA" но просто моята помпа си беше за чист дизел, а тази която я взех е за турбо :)

относно колекторите.. поне моите не ставаха (от 1Y които са)


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Вто 26 дек 2006 18:18


Грешката е моя за колекторите аз се бъркам с моя мотор.Всъщност мислех дали може да сложа аз от ТДИ :D.LDA e на помпата отгоре дето се свързва с една тръбичка с турбото като надуе турбината има клапан и дава повече нафта. :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 26 дек 2006 18:27


don hose написа:Абе аз отдавна се чудя колекторите стават ли.Що смени помпата заради LDA ли.А за българските бутала не нещо знаеш ли щото тея дни ще правим една фиеста с български и ми се видяха хубави ама аз кво разбирам. :D
предполагам са на завод "дружба-Разград"не се притесняваи :и буталата и сигментите са по японски лиценз,и в германия и във франция съм ги виждал да се продават но с етикет на MAHLE и съответно с по висока цена.добри са като ка4ество


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Вто 26 дек 2006 19:30


екстра си ти е идеята :wink:

'И за дюзите защо на SB и JR са за моя изненада на155бар.'

притеснява те че са малко или че са еднакви?

аам по въпроса за разликата в конете турбото на SB надува до 0,72 bar
докато JR е до 0,64 (туй са им максималните допустими заводски стойности)
сложи и интеркулер и ето ти 11 коня разлика(предполагам де :oops: :lol: )

аа и 1V и JR само по катализатора ли се различават?

по между другото на ауди 2.0 дизела на 100-цата NE и DE мототе работят при 1,76 бар :shock


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Вто 26 дек 2006 21:28


Прав си на 100%за буталата и мнението ти ме радва :lol:
Ама за турбото нещата не са обнадеждаващи пък не ми се дават пари
за друго.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта