Съединител за Голф4 131 коня, шест степенна скоростна кутия

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
piffcho
Мнения: 18
Регистриран на: Пон 15 юни 2009 23:24
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: ASZ - 2003
Местоположение: Sofia

Съединител за Голф4 131 коня, шест степенна скоростна кутия

Мнениеот piffcho » Сря 17 юни 2009 22:49


Здравейте,
Това ми е първия пост, който пиша и се надявам да не наруша някое от правилата.
Та въпросите са ми:
Може ли някой да ми каже, какква е разликата в цената за съединител на Голф4 ТДИ /5 степенна/ 110к и Голф4 131к /6 степенна, помпа-дюза/? Освен цената, ако можете да ми дадете повече инфо...
Въпросът ми изхожда от това, че в момента ми предлагат двата вида Голф. И двата са в мн. добро състояние, а аз съм на голям кръстопът :) Голфа 110 е 99г, а 131-цата е 2002г юбилейна. Разликата в парите е малка, тъй като 110-ката е обслужена и е (може да се каже) от познат, а 131ПДюза е .... (никой не знае какво и е точно). 131-цата днес я закачиха на ПС и показа една единствена грешка: клапа на климатроника.
Само да допълня, че и двете са с почти единтични екстри. 110-ката няма зацепване на диференциала.
Също 110-ката при махане на щеката за измерване на масло не се виждат никакви димове, а при 131-цата има леко пропушване, но не и пръски масло.
110-ката (обслужената) е за 10300 лв, а 131-цата за 11500 лв., но трябва задължително да се сменят: дискове за спирачки, ремъци, масла и т.н, както и да се регистрира в кат, номера и да се плати ЕКО такса.
И така някой, ако може да ми каже към коя да се ориентирам....
Благодаря предварително.




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Съединител за Голф4 131 коня, шест степенна скоростна кутия

Мнениеот morfei1 » Сря 17 юни 2009 23:29


Колега, съединителя на 110 и 130 е различен, но са горе долу на една цена. Второто което е разбит маховик при ASZ мотор, е доста рядко явление (поне във форума) отколкото разбит маховик на AHF. Феродов + притискателен + аксиален лагер струват около 500лв и не е болка за умиралка, щом маховика е наред.

Другото което е, ПД-то върви много, ама наистина много. Обслужването на мотора ремъци-водни помпи 550лв. Филтри-масла, зареждане климатик - 200лв. Труд около 150лв.

Еко такса имаш 200лв. + регистрация 70 ~ 100лв. Гражданска 250лв., данък 160лв. каско около 800лв.

Предни дискове 100лв за бр., комплек накладки 130лв. задни дискове 40лв за бр, 60 комплект накладки.

Проблема с клапата за климатроника него мисли защото и на моя така го дава, след днешните тестове с ВАГКОМ, но си работи от 8месеца. Трябва да се разглобява доста и тепърва ще проучвам проблема :wink:

Това е горе долу за ПД. Хубава нафта и хубаво масло 5W40 - 505.01


piffcho
Мнения: 18
Регистриран на: Пон 15 юни 2009 23:24
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: ASZ - 2003
Местоположение: Sofia

Re: Съединител за Голф4 131 коня, шест степенна скоростна кутия

Мнениеот piffcho » Сря 17 юни 2009 23:45


morfei1, Благодаря за бързият отговор! :да: Жив и здрав!!!


Потребителски аватар
rocky
Мнения: 276
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Съединител за Голф4 131 коня, шест степенна скоростна кутия

Мнениеот rocky » Пон 13 юли 2009 0:32


имам 130 коня 6 ск., 2002г. доволен съм върви колата! градско 8/100км. извън града 6/100км. :banana
другата ше ти е по-икономична за каране и подръжка...


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: Съединител за Голф4 131 коня, шест степенна скоростна кутия

Мнениеот kn9453 » Пон 13 юли 2009 13:02


преди купуване задължително ВАГ-КОМ, но не само за грешки !!!!
Всички стойности да ги погледне специалист.Щото всички гледат само "грешки" и след това правят ужасни грешки като мен. :banghead: И знай че за "ПД" майсторите в Бг са кът.


п.п. добре че се отървах


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Съединител за Голф4 131 коня, шест степенна скоростна кутия

Мнениеот hooligan_sk » Пон 13 юли 2009 13:26


Трябва да се види дали не задържат турбините, дали дава точни стойности за дебитомер, за температура... Като цяло ако можеш да си позволиш 3К отгоре, по-добре вземи по-новия голф. 550лв може да са ти ремъците и помпата с работата някъде из провинцията или от някой "приятел" в склад за части, но реално за да смениш всички ролки ремъци и зъбно колело са ти 1000лв с работата ако няма усложнения, а такива винаги има, нали знаеш схемата: майстора работи работи и ти се обажда и казва пич тука е страшно дай тъкмо сме отворили да сменим еди кво си еди кво си и те така една хубава сметка :) После я ти лепнат смотани накладки с шупли я нацелиш небалансиран диск, 2 бона си ги брой при майстора за варианта с по-новия голф който не е пипан... и гледай хубаво как върви щото после ако се появи проблем в някой от помпа-дюза елементите ше си мечтаеш да я оправиш за такава сума ;) Но ако се окаже читава колата е по-добрата кола пак казвам ;)


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съединител за Голф4 131 коня, шест степенна скоростна кутия

Мнениеот Luciano » Пон 13 юли 2009 17:11


:shock Бате, смени си майстора. А щом даваш по 1000лв за смяна на ремъци, по-добре ходи в Юнитрейд.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Съединител за Голф4 131 коня, шест степенна скоростна кутия

Мнениеот hooligan_sk » Вто 14 юли 2009 11:11


Luciano написа::shock Бате, смени си майстора. А щом даваш по 1000лв за смяна на ремъци, по-добре ходи в Юнитрейд.


И аз знам как да мина евтинко но по-добре не съветвайте хората за такива вариант, ремъците са 1/3 от цената на частите които се сменят там, имаш 4 ролки, централен болт, зъбно колело, 2 семеринга които при всяко положение сълзят, хубаво е да се смени и обтегача на пистовия ремък, макар и здрав, често не опъва като хората и тн и тн... винаги можеш да лепнеш адин нов ангренаж и да минеш със 100лв ама айде малко по-сериозно..


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съединител за Голф4 131 коня, шест степенна скоростна кутия

Мнениеот Luciano » Вто 14 юли 2009 20:44


Просто исках да ти кажа, че е несериозно смяната на ремъци... да е 1000лв за тия варели.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Съединител за Голф4 131 коня, шест степенна скоростна кутия

Мнениеот morfei1 » Вто 14 юли 2009 21:54


Бе варели ма...... ангренаж + ролки + водна = 550лв. Пистовия + ...... 100лв. Труд 150лв.


piffcho
Мнения: 18
Регистриран на: Пон 15 юни 2009 23:24
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: ASZ - 2003
Местоположение: Sofia

Re: Съединител за Голф4 131 коня, шест степенна скоростна кутия

Мнениеот piffcho » Чет 02 авг 2012 21:25


Ха :) по случайност си намерих тази тема... бях я забравил.
Е, все пак, даже и след 3 години не съм се отказал от това, което съм си наумил :)
Голфа е на лице от вчера, паркиран кротко в гаража, чакайки съботния ремонт за смяна на обичайните консумативи (ролки, ангренажи, ремъци, филтри, масла, датчици и т.н). За съжаление един от колегите по-горе не се оказа прав (в моя случай) и ще трябва да сменя съесинител (целия комплект с лагер помпата) и маховик на мотор ASZ. Надявам се след тези корекции, скоро да не излизат други по-сериозни!


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: Съединител за Голф4 131 коня, шест степенна скоростна кутия

Мнениеот tdi_20yare » Пет 03 авг 2012 10:35


piffcho написа:Ха :) по случайност си намерих тази тема... бях я забравил.
Е, все пак, даже и след 3 години не съм се отказал от това, което съм си наумил :)
Голфа е на лице от вчера, паркиран кротко в гаража, чакайки съботния ремонт за смяна на обичайните консумативи (ролки, ангренажи, ремъци, филтри, масла, датчици и т.н). За съжаление един от колегите по-горе не се оказа прав (в моя случай) и ще трябва да сменя съесинител (целия комплект с лагер помпата) и маховик на мотор ASZ. Надявам се след тези корекции, скоро да не излизат други по-сериозни!

Е той колегата има такъв и съответно ти е казал типично по български че неговото е най-здраво...Самоче едно е кола 2002пд,друго е ахф 98,99 точно след няколко години и на пд-тата ще им се обадят маховиците,защото не са вечни,и изказвания като неговите от сорта че на ахф бил доста по често срещан проблем е пълна глупост,просто едното е няколко години по ново..На моя смешен афн заводския махових издържа 350 000км,пак става...И трябваше да си вземеш ахф,доста по голямо куче от пд-то.... :beer Все пак да ти е честит....


piffcho
Мнения: 18
Регистриран на: Пон 15 юни 2009 23:24
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: ASZ - 2003
Местоположение: Sofia

Re: Съединител за Голф4 131 коня, шест степенна скоростна кутия

Мнениеот piffcho » Вто 07 авг 2012 22:31


tdi_20yare написа:
piffcho написа:Ха :) по случайност си намерих тази тема... бях я забравил.
Е, все пак, даже и след 3 години не съм се отказал от това, което съм си наумил :)
Голфа е на лице от вчера, паркиран кротко в гаража, чакайки съботния ремонт за смяна на обичайните консумативи (ролки, ангренажи, ремъци, филтри, масла, датчици и т.н). За съжаление един от колегите по-горе не се оказа прав (в моя случай) и ще трябва да сменя съесинител (целия комплект с лагер помпата) и маховик на мотор ASZ. Надявам се след тези корекции, скоро да не излизат други по-сериозни!

Е той колегата има такъв и съответно ти е казал типично по български че неговото е най-здраво...Самоче едно е кола 2002пд,друго е ахф 98,99 точно след няколко години и на пд-тата ще им се обадят маховиците,защото не са вечни,и изказвания като неговите от сорта че на ахф бил доста по често срещан проблем е пълна глупост,просто едното е няколко години по ново..На моя смешен афн заводския махових издържа 350 000км,пак става...И трябваше да си вземеш ахф,доста по голямо куче от пд-то.... :beer Все пак да ти е честит....


Благодаря, колега!
Кое колко ще издържи, според мен е въпрос на две неща:
1. КЪСМЕТ
2. Стил (начин) на шофиране.
Кой от двигателите е по - хубав, има толкова дълги теми, толкова много изписано и всичко пак се свежда до горните две точки (според мен). Всеки сам трябва да прецени кое ще му е по джоба!


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: Съединител за Голф4 131 коня, шест степенна скоростна кутия

Мнениеот kn9453 » Сря 08 авг 2012 8:46


1. КЪСМЕТ


За мен лично "жена и кола" са на късмет!
Пък и вече "ПД" не са такава "загатка" за гаражните майстори,вече и "донорите" са много!!!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: neoncho и 43 госта