Това ми е първия пост, който пиша и се надявам да не наруша някое от правилата.
Та въпросите са ми:
Може ли някой да ми каже, какква е разликата в цената за съединител на Голф4 ТДИ /5 степенна/ 110к и Голф4 131к /6 степенна, помпа-дюза/? Освен цената, ако можете да ми дадете повече инфо...
Въпросът ми изхожда от това, че в момента ми предлагат двата вида Голф. И двата са в мн. добро състояние, а аз съм на голям кръстопът

Само да допълня, че и двете са с почти единтични екстри. 110-ката няма зацепване на диференциала.
Също 110-ката при махане на щеката за измерване на масло не се виждат никакви димове, а при 131-цата има леко пропушване, но не и пръски масло.
110-ката (обслужената) е за 10300 лв, а 131-цата за 11500 лв., но трябва задължително да се сменят: дискове за спирачки, ремъци, масла и т.н, както и да се регистрира в кат, номера и да се плати ЕКО такса.
И така някой, ако може да ми каже към коя да се ориентирам....
Благодаря предварително.