
повишено количество масло в картерния отдушник AJM-РЕШЕНО!!!
повишено количество масло в картерния отдушник AJM-РЕШЕНО!!!
здравейте!колата е ауди а4 б5 1.9 116hp AJM .протече ми масло от гарнитурата на капака на клапаните като загубата на масло е наистина много за около 100-ина км е около 300-500 мг което е адкси много.теча до колкото можах да го локализирам е като се застане пред колата от ляво от задната страна на мотора близо до тандем помпата.до тук си мислех че ще купя гарнитура и ще я сменя и всичко е ок.проверих в ауто плюс и ми предложиха някаква за 15лв
:.понеже смених и турбината с друга 2-ра употреба и забелязах при свалянето на моята че има повечеко масло в тръбичката за отдушника на капака към турбото може да се каже че не са пари ами си е лек теч което ме обезпокои.четох каквото можах да намеря в форума но повече се обърквам.някакви идеи относно проблема и решение за гарнитурата защото теча си е сериозен.едиснтвеното което си мисля е че имам прекалено голямо налягане при разпределителния вал от което следствие е протичането.проверявах да не би да е запушен маркуча за вентилацията и си има добра циркулация като надуя с уста. помагайте че с тая кола от началото така ми тръгна на греда и сега съм пак главен герой в поредния филм:(

Последна промяна от zevsa на Пон 30 юли 2012 18:47, променено общо 1 път.
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: повишено количество масло в картерния отдушник ???
То сякаш не се оттича обратно маслото от главата в картера. Тъй как бъде не може да се събере половин кило масло горе , ако се оттичаше нормално оттам
Гарнитурата на главата как е , дали няма начин да се види как е отвора за оттичане ,като се махне капака на главата .

Re: повишено количество масло в картерния отдушник ???
днес смених гарнитурата на капака на клапаните(в ауто плюс ми продадоха някаква за 15 лв
) че течеше много погледнах вътре но несъм толкова грамотен да знам къде да гледам иначе направих някоя друха снимка ако може да се види нещо от тях.отдушника на капака си има нужната вентилация... абе чудна работа.тука ме филмираха че от "О"-пръстените на помпа-дюзите били за смяна и затова правело по голямо налягане при разпределителния вал.тва незнам как ше го проверя?

- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: повишено количество масло в картерния отдушник ???
zevsa написа:.....едиснтвеното което си мисля е че имам прекалено голямо налягане при разпределителния вал от което следствие е протичането....
Може някоя шийка на разп. вал или лагер да има износени и оттам да "цвърка" настрани и да прави по-голямо налягане под капака. Преди доста време на колега само че с Пежо редовно му изхвърляше маслото през отдушника докато не си оправи разпр. вал и лагерите.
Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
ако можете да видите нещо от снимката вала как ви се струва?
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
Колега, сигурен ли си, че гарнитурата, която са ти продали е за твоя двигател? Аз съм със същия двигател и знам, че гарнитурата не е заменяема част, а върви заедно с капака.
Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
jollycatman написа:Колега, сигурен ли си, че гарнитурата, която са ти продали е за твоя двигател? Аз съм със същия двигател и знам, че гарнитурата не е заменяема част, а върви заедно с капака.
незнам пич!? отидох в ауто плюс и ги питах дали имат гарнитура и те ми казаха че има 2 вариянта.единия е нова за 300+ нещо лева


-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
Варианта за 300+ лева е точно нов капак с гарнитура. Дано тази гарнитура, която са ти дали наистина да пасва и да не пропуска. Ако е така, значи е нещо, което е излязло скоро на пазара.
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
и на мен ми е интересно каква е причината по принцип в картерните газове да попада и масло или айде повечко масло, което ест. отива на входния въздух на турбината? Просто ми е интересно ако някой има логично обяснение нека каже 

Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
забелязвам че сутрин като запаля и докато минат около 5 минути и я понастъпя малко и почва да ми пищи лампата за маслото и ми показва в червено че трябва да се долее а масло си има даже над максимума?да не би да има някаква връзка всичко това?маслото е мобил 5в30 за помпа дюза като с него са минати около 3000км но една година става следващия месец от както е наливано при смяната.тая маслена помпа да не би да трябва да се почисти или? давайте предположения че ще почакам още доста докато събера парици да отскоча до ифидик в варна 

- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
Колега данеби да ти се е качило нивото на маслото вследствие на изтърване на О-пръстените?Тогава маслото се разрежда с нафта и при това топло време може и да ти светне лампата!Пробвай маслото на мирис-дали мирише на нафта.Ако мирише-си за смяна на О-пръстени на дюзите!Преди това колата харчеше ли масло?Като си сменял маслото нивото толкова ли е било или сега се е повишило?
Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
от както смених турбото(проверено в унитех турбо варна и ми казаха че не тече масло от него) нивото си седи на макс,а по въпроса с нафтата в маслото имам някакви съмнения че понамирисва на нафта което май се оказва кофти вариянт.някой ако е сменял тея "0" пръстени такава чудесия да пише колко е ремонтния компект за 4-рите дюзи и за труд че да се приготвя
- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
viewtopic.php?f=24&t=312217Колега в тази тема има и цени и възможни проблеми с които можеш да се сблъскаш след отварянето на капака на главата!Дано да минеш леко!
Последна промяна от aliyatin.com на Сря 27 юни 2012 20:24, променено общо 2 пъти.
Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
дали има логика с мислите ми? ако нафтата се смесва с маслото не би ли трябвало маслото да си губи свйствата и затова зумера и лампичката да се задействат?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта