Голямо благодаря на Дани от Монтана

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Пет 03 авг 2012 15:49


Искам да изкажа големите си благодарности на Дани от Монтана, който за половин час ми реши проблем, който го влача от една година,благодарение на "компетентната" намеса на Вальо Вентоман от София. Последният миналата година ми оправи топлия старт, но впоследствие колата ми Бора-99г. започна да претриса, като случайно забелязах, че оборотите ми са ниски. Отидох на диагностика, оказа се, че са 820 оборота вместо 903. Обадих се на Вальо, той ми каза да отида да ги оправи и се започна ходенето по мъките. Отивам при него след предварителна уговорка, чакам цял ден, привечер най-после дойде и моят ред. Не знам какво прави, но успя да ги вдигне на 903 оборота, но след 2-3 минути работа, колата пак започна да работи на 820 оборота. Казвам му: Вальо да не е проблема от чипа, който го сложи за топлия старт? Той свали пак компютъра, пак някакви настройки,подложки на чипа, но проблема си остана. След около месец пак отидох, пак чакане цял ден, пак настройки, проблема обаче си астана. Тъй като съединителя и най-вече маховика ми беше за смяна, Вальо каза да ги сменя и пак да отида при него, защото тоя срив може да е от разбития маховик. Преди 2 месеца ги смених, дадох около 1400 лв. и му се обадих да оправиме най-после тия обороти, защото пак леко претриса като е студена, а от ниските обороти когато е студена при тръгване и при задна скорост трябва да давам повече газ и да държа на полусъединител повече време за да не изгасне. Дори и когато е топла при ниските скорости пак прави тези проблеми, трябва повече газ и полусъдинител, а също и при спускане на скорост, например 5-та ми забавя и трябва даже да давам газ по нанадолнище, изобщо куп проблеми заради тези ниски обороти. Интересното е, че при запалване на двигателя оборотите са нормални и след както вече казах 2-3 минути работа на двигателя се получава срив и оборотите падат на 820 и така си остават до изключването му. Преди 20 дни отидох при Вальо като му казах, виж какво дадох сума пари за нов съединител и маховик, а заради тия ниски обороти пак претриса и ме е страх да не ги прецакам, отделно от това има проблеми при карането..След като се уговорихме за деня отидох около обяд при Вальо. Той работеше с някакъв клиент, дошъл без уговорка, а един друг човек го чакаше, защото го бил извикал да му даде поръчана и платена от него нова турбина, която се оказа впоследствие, че Вальо още не я донесъл. После тръгна да вземе тая турбина. След като разговарях с човека се оказа, че същия идва вече 3 пъти за да си вземе турбината, след като вече е платил 1700 лв. и всеки път се оказва, че турбината още е няма и сега за пореден път след като Вальо го е извикал да си я вземе, турбината отново не е взета. Това ми напомни как преди година, 3 поредни дни по същия начин Вальо ме въртеше за нафтовата помпа и т.н. Разгеле след като чакахме 3 часа най-после донесе турбината на човека, но пък се оказа че трябвало да вземе и една друга част. Но след малко го гледам, работи с друг клиент, дошъл без уговорка, след още 1 час пък взе да помага на момчето, което си правеше колата отвън, накрая тръгна да вземе допълнителната част за турбината и отново 1 час чакане, а него никакъв го няма, стана 17.30, накрая вече не издържах от цялото това мотаене и си тръгнах. След една седмица отидох при Дани от Монтана и човека пред мене нагласи настройките на компютъра, сложи си негови чипове и сега колата работи без никакви проблеми: оправен топъл старт, оправени оборотите, не се получава тоя срив, изобщо много съм доволен от Дани. До като за Вальо Вентоман останах с много лошо впечатление от това как баламосва хората, не им върши работата качествено и от многобройните висения при него, защото миналата година ми прави и нафтовата помпа /за това пък не ми се пише, защото си е цял роман/ се оказа, че целта му е да изтиска максимално клиента и да го вкара в нови ненужни разходи. Това го постига с настройки на компютъра, който впоследствие започват да му прави проблеми и човека отново идва при него и се започва ново доене. Това самият той си каза, вика ми: „Аз ако поискам така ще ти настроя компютъра, че да ти съсипя маховика за 0 време”. Съгласих се с него, защото го разбрах що за човек е!Отделно от това винаги излиза с номера уж за по-евтино обслужване, но който се хване на тая въдица си плаща двойно. Така, че насочат ли ви към този набеден за майстор човек, бягайте бързо до като не ви е изнамерил куп проблеми по двигателя преди още да е разрешил основния проблем и не ви е вкарал в такива филми, че после горчиво ще съжалявате. Същият "твори" в една бивша сервизна база на края на кв. Орландовци, ул. Мара Бунева! Такива некоректни майстори като него трябва да бъдат разобличавани, защото не може така да се подиграваш с хората, които ти плащат за да им свършиш работа, а не да бъдат манипулирани и разтакавани с дни, даже и с месеци и проблема да си остава както моя случай, а парите които съм му дал се оказаха хвърлени на вятъра, 1 година постоянно проблеми с тия обороти, направо ме беше яд да се кача да си карам колата! За това още въднъж едно голямо благодаря на Дани от Монтана! Той е човекът на който може да се разчита за бърза и качествена работа!




Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот kiki1 » Пет 03 авг 2012 18:12


Стандартната диагноза за маховик на Вентомана mhihi ....ама и чипове ли слага вече :shock ?


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот kn9453 » Пет 03 авг 2012 19:23


Не мога да повярвам колега :shock Нима не си прочел "неговата" тема :arrow: когато "ОПРАВИ" моята кола работеше в Павлово а сега на другия край на София това е доста показателно!!!


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот 110afn » Пет 03 авг 2012 20:05


И аз мога да кажа само хубави думи за Дани. На първо място е много човечен и ще ти каже точно какво да правиш и какво да не правиш по колата.


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот mshbul » Пет 03 авг 2012 20:24


И аз подкрепям, ходил съм при него. Дани е точен!

Преди да ида при Дани се обадих на вентомана и хич не ми хареса отношението и сумата и реших да ида до Монтана.


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Пон 06 авг 2012 15:31


Радвам се, че и други хора са останали доволни от Дани от Монтана и това показва, че този човек наистина работи честно и почтено, а и си разбира от работата! Съжалявам само, че не отидох веднага при него, а потърсих форумния "майстор" Вентоман, който се оказа голям хитрец! 150-те лева, които му дадох за да ми оправи топлия старт ми излязоха през носа, да не говорим, че давах допълнителни пари за дигностика във Видин и т.н. и т.н., та парите ми хвръкнаха много над 200 лв. и накрая пих една студена вода. За това още един път благодаря на Дани от Монтана!


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Чет 09 авг 2012 21:15


"Такива като Вальо със сигурност могат да оправят доста неща, но често се захващат или с повече работа от колкото могат да понесат или с неща за което принципно трябва да отделят повече време"

Съгласен съм с теб, но въпросът е, че като използват уменията си, такива като Вальо разчитат, че като не разбираш могат да се възползват и да те товарят с излишни разходи. Но след като си платил за нещо, което трябва да се оправи, а с това оправяне се получава нов проблем, защо се започва с едно бавене, разкарване и накрая кото не може да го оправи трябва да ти върне парите, а не да почва да си измисля други причини както в моя случай: казва ми, че срива на оборотите бил от разбития маховик, после пък причината била уж от дебитомера, който бил за смяна. Накрая се оказа, че проблема е от лошия му софтуер, което и за мене беше ясно още от началото и му го казах, че този срив в оборотите се получи след като ми сложи негов чип за да оправи топлия старт и това е причината, но той вместо да си поправи грешката се започна с увъртанията и като резултат ходих 4 пъти до него и цяла година ме баламосва, че ще ми оправи оборотите, човърка по компютъра и нищо! Накрая ми писна и му казах да ми върне оригиналния чип с предишните настройки-оригиналните, а той се бъзика и ми вика, абе ти после ще ме караш пак да ти оправям топлия старт все едно, че аз съм виновния в случай! А като отидох при Дани, момчето извади чиповете на Вальо и ми ги върна, аз му казах: защо ми ги връщаш, не ми трябват, а той вика: аз така правя, връщам това което не е мое! А Вальо когато поисках да ми върне оригиналните чиповете ми вика, ами аз не знам къде са, но това не е проблем ще ти пренапиша софтуера, но не ти гарантирам, че ще ти се оправят оборотите!Абе егати филма къде ме вкара тоя човек! Мина цяла година от ходене и мотаене, висене при прословутия майстор Вентоман и накрая нищо, освен че ми се изхабиха нервите и дадох още пари по пътища! А Дани ми оправи проблема за половин час :applause: И това го направи пред мене, като ми показваше какво точно променя по софтуера! Сега колата върви като бясна, топлия старт старт е оправен, но вече го няма тоя срив на оборотите и проблемите свързани с тях! Сега си карам с кеф, въпреки че като изключа от скорост пак се хващам, че поглеждам от време на време оборотите да не би пак да са паднали, но всичко е 6+! Пиша ги тези мой митарства, започнали почти от нищото, единствено с желанието да помогна на хората с нужната информация, за да са информирани за това кой работи добре и честно-тази комбинация е много важна! Защото аз ако бях чел или чул за този Вальо какви ги върши, никога не щях да ида при него и щях да си спестя сума ти главоболия и куп пари!


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот K » Пет 10 авг 2012 9:42


Ходя при Вальо доста отдавна. Втори път с един и същ проблем по колата си не съм се връщал.
Да, понякога се налага да почакам, но знам, че работата се върши качествено.

Да не започвам и аз да храня други трима тоооолкова възхвалявани тук форумни майстори, от които съм останал адски разочарован от отношението им.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Brezel » Пет 10 авг 2012 16:49


Всеки почнал чипове да прави на днешно време :lol: Това с липсващите оригинали меко казано кърти. Трябвало е да си ги вземеш още като са ти пипали по колата. Добре че дани ти е оправил колата ще иначе филма е много голям :да:


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Съб 11 авг 2012 16:28


И от мен един + за Дани. Преди време си купих кабел с ваг ком и той дълго и търпеливо ме напътства по телефона докато пусна всичко. :beer


slavibizona
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 02 окт 2010 22:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lom

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот slavibizona » Съб 11 авг 2012 22:13


И от мен един + за Дани :drunk


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Нед 12 авг 2012 9:47


„Ходя при Вальо доста отдавна. Втори път с един и същ проблем по колата си не съм се връщал. Да, понякога се налага да почакам, но знам, че работата се върши качествено.


Нямах намерение да пиша повече за този Вальо, но тоя хвалебствен пост за Вальо, меко казано ме подразни и реших да пиша и за другите си патила с тоя Вальо Вентоман, защото заради такива напудрени постове се излъгах и отидох при Вальо и после му сърбах попарата. Миналата година, лятото, отидох при него да ми оправи нафтовата помпа. Проблема беше, че както колата си работи нормално изведнъж започва много силно да пърпори и спада леко мощността й, но като се покара известно време понякога се оправи от само себе си и след известно време пак започва силно да пърпори. Ходих при един майстор във Видин и той каза, че проблема е в нафтовата помпа, но трябва да е свали, да я праща във Враца и т.н., тогава реших да отида при Вальо Вентоман, щото бил уж добър майстор, така поне го хвалеха във форума. Разбрахме се по телефона и отидох при него в кв. Орландовци, ул. Одеса 35 или 36, в предишния си пост бях написал Мара Бунева, но това е моя грешка. Оставих колата и си тръгнах, а той след няколко часа ми се обади и ми казва, свалил съм нафтовата помпа, но със смяна на частите и труда ще ми струва около 500, с работата по сваляне и качване на помпата - 700 лв, видя ми се доста пари, но нямах избор след като е свалена помпата, съгласих се и го попитах кога ще стане готов, каза ми след 2 дни. Отивам след 2 дни и се започна, помпата още не е готова, хората където съм я занесъл са претрупани с работа, ела утре, отивам на следващия ден, ела утре, на следващия също. Но случайно се заговорих с някакъв човек, живеещ наблизо до базата с гаражи, където работи и Вальо и той ме упъти към някакъв друг майстор, който се занимава само с нафтови помпи и работи в съседство с него, но ги дели една висока метална ограда и има отделен вход. Отивам аз при този човек и го гледам прави някаква нафтова помпа, заприказвахме се, разказах му проблемите си и той ми казва, ето тая помпа е на един човек пак от Видин, Вальо ми я донесе преди 3 дни да я оправя. Аз си замълчах, но ми стана ясно, както и се оказа после, че тая помпа е моята. Попитах го какво й е на помпата, оказа се някакъв конструктурски дефект, който се проявявал, но не винаги някъде след 200 000 км., някакво задиране се получавало и миниятурни стружки задръствали помпата и нафтата не може добре да минава. Попитах го колко ще му струва работата, той ми каза една смешна сума - 70 лв., частите пък стрували 50 лв. Аз останах като гръмнат! Направих си сметка, че Вальо ми иска 500 лв за работата по помпата и с частите, която общо струва 130 лева, а той ми иска 500 лв.!!! само за това, че я занесъл на този човек, дели ги една ограда. Тогава ми стана ясно с какъв мошеник съм се хванал, но си замълчах после пред Вальо за да не изложа майстора на помпите, който ми каза тези неща без да знае, че аз съм тоя човек от Видин. Да не говорим, че Вальо преди да занесе помпата на майстора, беше вече свалил една част от помпата, която уж била дефектна, струвала нова над 300 лв на пазара, а на старо ми я пробута за 200 лв. Става въпрос за някакъв ел. прекъсвач, който регулирал пропускането на нафтата или нещо подобно. По-късно при повторното ходене при него, защото проблема пак се появи – оказа се, че помпата не била добре изчистена (когато стана готова помпата, Вальо я занесе да я прочистят с топъл въздух ) и някакви миниатурни парченца стружки отново са попречили нафтата да минава, та тогава при повторното ми ходене благодарение на майстора, който взе помпата и я занесе при един свой приятел, шеф на оторизиран сервиз на друга марка, та там отново я почистиха и си ми сложиха моята си част, която се оказа, че изобщо не била дефектна, а тази част, която Вальо ми я продаде за 200 лв. ми я върнаха. От тогава проблема с работата на двигателя се оправи. Но когато му казах на Вальо, че в сервиза са ми сложили моята част, която не е била дефектна и поисках да си му върна неговата част, а той да ми върне парите, той ми вика, а не може така, аз с тоя човек, който ми даде тази част съм приятел и не искам да си разваляме отношенията. Викам му добре де, аз какво ще я правя сега тая част, ето вземи си я, но поне ми върни 100 лв., а той пак не е съгласен, вика ми, не става така, вече съм му дал парите. А реално колко му е дал от тези 200 лв само той си знае, може и да му е останала от преди от някой друг като мене, абе изобщо Шменти Капели е цялата му работа! И така сега тая част ми стои в къщи за украшение, струващо 200 лв.! Ето това е “големия майстор” Вальо Вентоман, но май е голям в лъженето и маменето на клиентите, които са имали неблагоразумието да му се доверят!


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Вто 14 авг 2012 0:02


Тъй като има някои съфорумци, които продължават да подкрепят Вальо Вентомана и били мнооого доволни от него ще си позволя с риск да стана досаден да опиша отново всичко, което ми се случи с този Вальо, защото сега като пиша се сещам за нови и нови подробности, които вече бях позабравил, все пак историите ми с този човек са от една година вече, общо над 10 пъти съм ходил до него. От многобройните и продължителни висения при него до като чакам реда си получих преки наблюдения как работи с хората, как ги оплита с лъжите си и накрая им прибира двойно и тройно за работата, която не винаги е качествена! Заклевам се, че всичко описано от мене е абсолютната истина, даже съм спестил и някои още по-нелицеприятни случки, които ще опиша по нататък, ако някои продължават да хвалят този измамник, защото по едно време мислех да отида в полицията, защото същия се беше заключил в гаража си, където ми беше разглобил колата и не ми отваряше, като после ме заплаши по телефона, че ще изкара колата навън така както е свалил нафтовата помпа и да се оправям както си знам. И това се получи, защото го хванах да лъже, когато случайно разбрах, че помпата ми се прави в съседство с неговия гараж, който беше с отделен вход и ги делеше 3 метрова метална ограда, а той твърдеше, че я дал в някакъв оторизиран сервиз и отричаше помпата да е в съседния гараж, а тя беше пред мене, в същото време той нагло се опитваше да ме баламосва, че това не е моята помпа, а някаква друга. Накрая като разбра, че не може да ме излъже, побесня и се заключи в гаража си, като беше изгасил осветлението, уж че си е тръгнал, накрая след големи кандърми по телефона и накрая като разбра, че няма да си тръгна, а работата ставаше дебела, отвори най-после вратата на гаража, поговорихме и се разбрахме на другия ден да монтира помпата. Всичко с историите около тази нафтова помпа, за която отидох при него съм описал по-долу!

Тъй като доста си изпатих от този набеден за майстор хитрец Вальо Вентоман искам да споделя мойте патила с този Шменти Капели с гараж в кв. Орландовци, ул. Одеса 35 или 36. Пускам тази тема, като включвам написаното и от първата ми тема в този форум, а тя беше „Голямо благодаря на Дани от Монтана“, но това го правя с единствената цел да предпазя и други такива като мен да не се излъжат и да се доверят на този достоен герой за филм от рода на „Шменти Капели с гараж в Орландовци“ :bishop! Та ще повторя първата си тема за да стане ясно на тези читатели от любимия ми форум, които не са я чели.
Първо искам да изкажа големите си благодарности на Дани от Монтана :applause:, който за половин час ми реши проблем, който го влача от една цяла година, благодарение на "компетентната" намеса на Вальо Вентоман от София. След като ми прави помпата и настройките, което продължи няколко дни с изпълнения достойни за крими сериал, но ще го опиша по долу, та след като свърши този филм си тръгнах и на първия светофар при спиране се появи някакво много силно разтрисване на колата, което много ме озадачи, защото никога до тогава не беше го правила. Като се прибрах във Видин се оказа, че при палене се появява осезателно разтрисане, обадих се на Вальо а той ми вика, сигурно маховика си е отишъл, След като карах така няколко месеца, проблема с разтрисането се засили, тогава пак му се обадих и той ми вика, ела при мен и ще ти оправя тресенето и топлия старт за 150 лв, съгласих се. Междувременно случайно забелязах, че оборотите са ми ниски, преди бяха по средата между 800 и 900, а сега стрелката беше точно на чертата на 800 оборота. Обадих се на Вальо, той ми казва, стрелката не ти показва точно, иди на диагностика и ще видиш, че оборотите са ти 903, толкова трябва да бъдат. Отидох, оказа се, че оборотите са ми 820. Сега вече ми е ясно, но тогава не предполагах, че причината за това разтрисане са точно ниските обороти! След ремонта на помпата ми прави някакви настройки по компютъра и е намалил оборотите, нарочно или не, не знам, но в резултат на продължителното каране на ниски обороти, маховика бързо сдаде багажа. Държа да подчертая, че преди да отида при Вальо нямаше почти никакви претрисания, съединителя си отделяше по надолу от средата…. Отидох при Вальо да ми оправи оборотите и топлия старт! Свали компютъра, сложи чипове с пренаписан софтуер и топлия старт се оправи. Прибрах се във Видин и с ужас установих, че се получава срив на оборотите, като запаля колата са нормалните – 903 и след минути работа изведнъж падат на 820 и така до като я изгася, при запалване отново са нормални и след 3-4 минути работа на двигателя изведнъж падат до 820. Отидох до София за пореден път, той свали пак компютъра, пак някакви настройки,подложки на чипа, но проблема си остана. Казвам му: Вальо да не е проблема от чипа, който го сложи за топлия старт, а той ми вика няма как да е от него. След около месец пак отидох, пак чакане цял ден, пак настройки, проблема обаче си остана. Накрая Вальо ми каза да сменя маховика, защото този срив най-вероятно е от разбития маховик и след смяната отново да отида да нагласи настройките. Преди 3 месеца смених маховика и съединител, дадох близо 1400 лв. Обадих се Вальо, казвам му, виж какво дадох сума пари за нов съединител и маховик, а заради тия ниски обороти пак претриса и ме е страх да не ги прецакам, отделно от това има проблеми при карането - от ниските обороти когато е студена при тръгване и при задна скорост трябва да давам повече газ и да държа на полусъединител повече време за да не изгасне. Дори и когато е топла при ниските скорости пак прави тези проблеми, трябва повече газ и полусъдинител, а също и при спускане на скорост, например 5-та ми забавя и трябва даже да давам газ по нанадолнище, изобщо куп проблеми заради тези ниски обороти. Разбрахме се да отида при него, да си ми пренапише оригиналния софтуер, макар, че както той изведнъж изтърси, че няма никаква гаранция, че оборотите ще се оправят! А преди твърдеше обратното, че срива в оборотите е от разбития маховик и след смяна ще се оправят!Абе егати филма в който ме вкара този човек. Сега като пиша си припомням всички тези случки и не мога да повярвам как издържах да не го хвана за гушата при всичките тия проблеми, които ми създаде, размотавания, губене на време, на пари, лъжеше ме като дърта циганка, дори грам угризения не изпита от всичките пакости, които ми натвори! И така, на уречения ден и час отидох до него, заварих го да работи с един клиент, дошъл без уговорка, а един друг човек го чакаше, както после разбрах от 2 часа, защото го бил извикал да му даде поръчана и платена от него нова турбина, която се оказа впоследствие, че Вальо още не я донесъл. После тръгна да вземе тая турбина. След като разговарях с човека се оказа, че същия идва вече 3 пъти за да си вземе турбината, след като вече е платил 1700 лв. и всеки път се оказва, че турбината още е няма и сега за пореден път след като Вальо го е извикал да си я вземе, турбината отново не е взета. Това ми напомни как преди година, 3 поредни дни по същия начин Вальо ме въртеше за нафтовата помпа и т.н. Разгеле след като чакахме 3 часа най-после донесе турбината на човека, но пък се оказа че трябвало да вземе и една друга част. Но след малко го гледам, работи с друг клиент, дошъл без уговорка, след още 1 час пък взе да помага на момчето, което си правеше колата отвън, накрая тръгна да вземе допълнителната част за турбината и отново 1 час чакане, а него никакъв го няма, стана 17.30, накрая вече не издържах от цялото това мотаене и си тръгнах. След една седмица отидох при Дани от Монтана, описах му случая и го помолих ако може да ми вземе по-евтино, защото се набутах прекалено много с това често ходене до София, а и дадох отделно 150 лв на Вальо Вентоман за оправянена на топлия старт, който пък ми донесе нови проблеми,които вече описах. Дани ми влезе в положението, въпреки, че не беше длъжен да го прави и се съгласи само за 100 лв. да ми сложи оригиналния софтуер, като ми оправи и оборотите! Пред мене нагласи настройките на компютъра, сложи си негови чипове и сега колата работи без никакви проблеми: eusa оправен топъл старт, оправени оборотите, не се получава тоя срив, изобщо много съм доволен и предоволен от Дани. Не само си разбира от работата, но и постъпва човешки с клиентите си, не ги размотава и лъже като Вальо Вентоманчето. До като за Вальо останах с безкрайно лошо впечатление от това как баламосва хората, не им върши работата качествено и от многобройните висения при него, защото миналата година ми прави и нафтовата помпа /за това пък пиша по-долу, защото си е цял роман/ и се оказа, че целта му е да изтиска максимално клиента и да го вкара в нови ненужни разходи. Това го постига с настройки на компютъра, който впоследствие започват да му прави проблеми и човека отново идва при него и се започва ново доене. Това самият той си каза, вика ми: „Аз ако поискам така ще ти настроя компютъра, че да ти съсипя маховика за 0 време”. Съгласих се с него, защото го разбрах що за човек е death ! Сега съм почти сигурен, че ниските обороти не са станали случайно, а се получиха след настройките, които направи след ремонта на помпата и после с лошия му софтуер, който ми сложи за да оправи топлия старт допрецака работата напълно, задълбочи проблемите и ми съсипа маховика наистина за 0 време! Отделно от това винаги излиза с номера уж за по-евтино обслужване, но който се хване на тая въдица си плаща двойно. Така, че насочат ли ви към този набеден за майстор човек, бягайте бързо до като не ви е изнамерил куп проблеми по двигателя преди още да е разрешил основния проблем и не ви е вкарал в такива филми, че после горчиво ще съжалявате. maikomila Същият "твори" в една бивша сервизна база на края на кв. Орландовци, ул. Одеса 35 :bishop! Такива некоректни майстори като него трябва да бъдат разобличавани, защото не може така да се подиграваш с хората, които ти плащат за да им свършиш работа, а не да бъдат манипулирани и разтакавани с дни, даже и с месеци и проблема да си остава както моя случай, а парите които съм му дал се оказаха хвърлени на вятъра, 1 година постоянно проблеми с тия обороти, направо ме беше яд да се кача да си карам колата! За това още въднъж едно голямо благодаря на Дани от Монтана! :applause: Той е човекът на който може да се разчита за бърза и качествена работа!
А ето и какви премеждия имах, когато отидох при Вальо да ми оправи нафтовата помпа! Миналата година, лятото, отидох при него да ми оправи нафтовата помпа. Проблема беше, че както колата си работи нормално изведнъж започва много силно да пърпори и спада леко мощността й, но като се покара известно време понякога се оправи от само себе си и след известно време пак започва силно да пърпори. Ходих при един майстор във Видин и той каза, че проблема е в нафтовата помпа, но трябва да е свали, да я праща във Враца и т.н., тогава реших да отида при Вальо Вентоман, щото бил уж добър майстор, така поне го хвалеха във форума. Разбрахме се по телефона и отидох при него в кв. Орландовци, ул. Одеса 35 или 36. Оставих му колата и си тръгнах, а той след няколко часа ми се обади и ми казва, свалил съм нафтовата помпа, но със смяна на частите и труда ще ми струва около 500, с работата по сваляне и качване на помпата - 700 лв, видя ми се доста пари, но нямах избор след като е свалена помпата, съгласих се и го попитах кога ще стане готов, каза ми след 2 дни. Отивам след 2 дни и се започна, помпата още не е готова, хората където съм я занесъл са претрупани с работа, ела утре, отивам на следващия ден, ела утре, на следващия също. Но случайно се заговорих с някакъв човек, живеещ наблизо до базата с гаражи, където работи и Вальо и той ме упъти към някакъв друг майстор, който се занимава само с нафтови помпи и работи в съседство с него, но ги дели една висока метална ограда и има отделен вход. Отивам аз при този човек и го гледам прави някаква нафтова помпа, заприказвахме се, разказах му проблемите си и той ми казва, ето тая помпа е на един човек пак от Видин, Вальо ми я донесе преди 3 дни да я оправя. Аз си замълчах, но ми стана ясно, както и се оказа после, че тая помпа е моята. Попитах го какво й е на помпата, оказа се някакъв конструкторски дефект, който се проявявал, но не винаги някъде след 200 000 км., някакво задиране се получавало и миниатурни стружки задръствали помпата и нафтата не може добре да минава. Попитах го колко ще му струва работата, той ми каза една смешна сума - 70 лв., частите пък стрували 50 лв. Аз останах като гръмнат! Направих си сметка, че Вальо ми иска 500 лв. за работата по помпата и с частите, която общо струва 130 лева, а той ми иска 500 лв.!!! само за това, че я занесъл на този човек, дели ги една ограда. Тогава ми стана ясно с какъв мошеник съм се хванал, но си замълчах после пред Вальо за да не изложа майстора на помпите, който ми каза тези неща без да знае, че аз съм тоя човек от Видин. Да не говорим, че Вальо преди да занесе помпата на майстора, беше вече свалил една част от нея, която уж била дефектна, струвала нова над 300 лв на пазара, а на старо ми я пробута за 200 лв. Става въпрос за някакъв ел. прекъсвач, който регулирал пропускането на нафтата или нещо подобно. По-късно при повторното ходене при него, защото проблема пак се появи – оказа се, че помпата не била добре изчистена (когато стана готова помпата, Вальо я занесе да я прочистят с топъл въздух ) и някакви миниатурни парченца стружки отново са попречили нафтата да минава, та тогава при повторното ми ходене при Вальо, помпата пак беше свалена и същият майстор, който ми я прави взе присърце проблемите ми и със собствената си кола я занесе при един свой приятел, шеф на оторизиран сервиз на друга марка, та там отново я почистиха и си ми сложиха моята си част, която се оказа, че изобщо не била дефектна, а тази част, която Вальо ми я продаде за 200 лв. ми я върнаха. За тази повторна работа помпаджията отказа да вземе пари, но настоях да вземе поне 20 лв. за да си покрие разходите, накрая с голям зор се съгласи да ги вземе. Хубавото беше, че проблема с работата на двигателя, респективно на помпата се оправи. Когато казах на Вальо, че в сервиза са ми сложили моята част, която не е била дефектна и поисках да си му върна неговата част, а той да ми върне парите, той ми вика, а не може така, аз с тоя човек, който ми даде тази част съм приятел и не искам да си разваляме отношенията. Викам му добре де, а аз какво ще я правя сега тая част, ето вземи си я, но ми върни поне 100 лв., а той пак не е съгласен, вика ми, не става така, вече съм му дал парите. А реално колко му е дал от тези 200 лв само той си знае, може и да му е останала от преди от някой друг като мене, абе изобщо Шменти Капели е цялата му работа! И така сега тая част ми стои в къщи за украшение, струващо 200 лв. :banghead: ! Ето това е “големия майстор” Вальо Вентоман, но май е голям в лъженето и маменето на клиентите, които са имали неблагоразумието да му се доверят!
От срещите си с този „голям“ майстор Вальо Вентоман изгубих сума ти пари, време, нерви и т.н. Като равносметка, дадох излишни 150 лв. за оправяне на топлия старт, което ми доведе до куп нови проблеми, 200 лв за част, която стои в къщи и отделно 370 лв от тези 500, които му дадох, защото работата на майстора на помпи, заедно с новите части струваше 130 лв. Да беше ми пискал 200 лв, като 70 лв да са за него, а той ме натовари с цели 500. Така че, който има излишни нерви за късане и излишни пари за даване спешно да потърси Вальо Вентоман в кв. Орландовци, той 100% ще му „помогне“ в това отношение! Със сигурност потерпевшия ще запомни завинаги „майсторлъка“ му!! scare !

След всичко това което ми се случи, което вече описах, аз не знам какво още трябва да направи този човек на някой друг клиент за да прогледнат и тези, които се правят на слепци и продължават да го хвалят! :screwy


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот morfei1 » Вто 14 авг 2012 1:26


red.devilll написа:Мисля че е лоялно да даде и той някакво мнение по въпроса за да знаят колегите .


Всички тръпнем в очакване от въпросното включване, но едва ли ще каже нещо смислено, както винаги, освен едни завоалирани, оправдателни фермани от които ти иде да си разбиеш тиквата в монитора :banghead: .


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Brezel » Вто 14 авг 2012 8:40


Bora99 написа:по едно време мислех да отида в полицията, защото същия се беше заключил в гаража си, където ми беше разглобил колата и не ми отваряше, като после ме заплаши по телефона, че ще изкара колата навън така както е свалил нафтовата помпа и да се оправям както си знам.


това направо ме стъписа :shock



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта