


Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3
- schnitzer40
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 6:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3
Имам следният проблем колеги , Голфчето спука главата съответно тръгнахме да търсим читава глава.. Намерихме но разкомплектована и я взехме.Не бях запознат с детайлите дотогава и се оказва че не може да се премести всичко от спуканата , вал пети клапани и.т.н на другата заради петите ... Кажете как се процедира в такава ситуация че Голфчето седи вече на трупчета бая време.Майстора каза че не ставало а на мен все ми се иска да повярвам че има начин.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пети разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3
Ами то е трябвало ,като купувате главата да е нейните си пети.Твойте няма да станат !
- schnitzer40
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 6:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3
Добре обяснете по подробно какво трябва да стане от тук нататък..
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3
Интересно ми е защо не стават ?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3
Отворите за колянов и разпределителен вал се обработват в сглобено положение на петите с борщанга. Всяка пета е уникална за мястото си.
Има начин да се преправят пети за тази глава, но операцията е трудоемка и иска квалифициран майстор, по-евтино е нова глава с пети за вала.
Има начин да се преправят пети за тази глава, но операцията е трудоемка и иска квалифициран майстор, по-евтино е нова глава с пети за вала.
- schnitzer40
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 6:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3
Човека от който взех необорудваната глава (без пети и вал ) каза че и е взел вала и петите и ги е сложил на неговата глава която е била с доста износен вал.Майстора му ги сложил и толкова ... ???
Това е главата която взех.
Това е главата която взех.
- schnitzer40
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 6:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3
За триене.. 

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3
Все пак кажи какво направи ?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3
Пети за разпр вал може и да станат и вала да се върти, но това не значи, че хлабините са в норма...
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3
Като човек правил веднъж тази процедура(е,носих я на шлайф-база),стъпките са следните:1-замерва се с точност диаметърът на шийките на вала,има си допуски,ако трябва и може-подравняват се на центрови шлайф.2-шлайфа се главата,без петите,самите пети също леко се отнамат челно(как и колко-шлайфиста-плосък шлайф!)3.монтират се петите на главатаОтворът вече изобщо не е кръг,а елипса),без вал,притягат се.4.най-важната операция-"тунел"-разстъргват се на нещо като хоризонтална пробивна машина,целта е да се калиброват в сглобен вид всички лагери,по размера на шийките на вала+съответния припуск.5.Номерират се петите(за следващи ремонти).
За този вариант(глава с чужд вал,ама валът да е читав!) ми търсиха 40-на лв.допълнително в шлайф-база "Княжево".
Общо,препипване на глава(уж водачи,гумички,пас-клапани)+ тази операция ми се върза 140 пари преди 3 години.Работи все още,имайки в предвид че е дизел и японец.
Има и една фирма на "хладилника"(София),супер машинарии имат-ма скъпчии.
За този вариант(глава с чужд вал,ама валът да е читав!) ми търсиха 40-на лв.допълнително в шлайф-база "Княжево".
Общо,препипване на глава(уж водачи,гумички,пас-клапани)+ тази операция ми се върза 140 пари преди 3 години.Работи все още,имайки в предвид че е дизел и японец.
Има и една фирма на "хладилника"(София),супер машинарии имат-ма скъпчии.
- schnitzer40
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 6:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3
Moля темата да се изтрие
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3
Колега , я занеси двете глави ей тука http://www.remontdiesel.com/kontakti.htm да видим дали няма да измислят нещо 

-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3
След като толкова усилено колегата иска да му бъде изтрита темата или е закарал голфето за скрап или е толкова голям егоист и не иска да каже какво е решението на проблема му за да може на някой друг да му е по-лесно с отстраняване на дадения проблем.
Но да не забравяме ,че сме в България и играем на прееби другарче-защо трябва да ти е лесно след като на мен ми е било трудно
Но да не забравяме ,че сме в България и играем на прееби другарче-защо трябва да ти е лесно след като на мен ми е било трудно

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3
emo-gar написа:Като човек правил веднъж тази процедура(е,носих я на шлайф-база),стъпките са следните:1-замерва се с точност диаметърът на шийките на вала,има си допуски,ако трябва и може-подравняват се на центрови шлайф.2-шлайфа се главата,без петите,самите пети също леко се отнамат челно(как и колко-шлайфиста-плосък шлайф!)3.монтират се петите на главатаОтворът вече изобщо не е кръг,а елипса),без вал,притягат се.4.най-важната операция-"тунел"-разстъргват се на нещо като хоризонтална пробивна машина,целта е да се калиброват в сглобен вид всички лагери,по размера на шийките на вала+съответния припуск.5.Номерират се петите(за следващи ремонти).
За този вариант(глава с чужд вал,ама валът да е читав!) ми търсиха 40-на лв.допълнително в шлайф-база "Княжево".
Общо,препипване на глава(уж водачи,гумички,пас-клапани)+ тази операция ми се върза 140 пари преди 3 години.Работи все още,имайки в предвид че е дизел и японец.
Има и една фирма на "хладилника"(София),супер машинарии имат-ма скъпчии.
Да, това е начина!
- schnitzer40
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 6:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3
Значи да уточня , не съм намерил решение на въпроса макар ценните съвети на колегите реших да предприема друго а именно трансплантация на двигател ще търся читав 1.9tdi 110hp в случая 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта