Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
schnitzer40
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 6:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3

Мнениеот schnitzer40 » Чет 02 авг 2012 17:55


Имам следният проблем колеги , Голфчето спука главата съответно тръгнахме да търсим читава глава.. Намерихме но разкомплектована и я взехме.Не бях запознат с детайлите дотогава и се оказва че не може да се премести всичко от спуканата , вал пети клапани и.т.н на другата заради петите ... Кажете как се процедира в такава ситуация че Голфчето седи вече на трупчета бая време.Майстора каза че не ставало а на мен все ми се иска да повярвам че има начин.




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пети разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3

Мнениеот samo_pechka » Чет 02 авг 2012 19:47


Ами то е трябвало ,като купувате главата да е нейните си пети.Твойте няма да станат !


Потребителски аватар
schnitzer40
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 6:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3

Мнениеот schnitzer40 » Чет 02 авг 2012 20:15


Добре обяснете по подробно какво трябва да стане от тук нататък..


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3

Мнениеот ventotdi » Чет 02 авг 2012 20:27


Интересно ми е защо не стават ?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3

Мнениеот muns61 » Чет 02 авг 2012 20:35


Отворите за колянов и разпределителен вал се обработват в сглобено положение на петите с борщанга. Всяка пета е уникална за мястото си.
Има начин да се преправят пети за тази глава, но операцията е трудоемка и иска квалифициран майстор, по-евтино е нова глава с пети за вала.


Потребителски аватар
schnitzer40
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 6:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3

Мнениеот schnitzer40 » Пет 03 авг 2012 6:50


Човека от който взех необорудваната глава (без пети и вал ) каза че и е взел вала и петите и ги е сложил на неговата глава която е била с доста износен вал.Майстора му ги сложил и толкова ... ???

glava.jpg

Това е главата която взех.


Потребителски аватар
schnitzer40
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 6:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3

Мнениеот schnitzer40 » Пет 03 авг 2012 17:48


За триене.. :delete


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3

Мнениеот ventotdi » Пет 03 авг 2012 18:45


Все пак кажи какво направи ?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3

Мнениеот muns61 » Пет 03 авг 2012 19:08


Пети за разпр вал може и да станат и вала да се върти, но това не значи, че хлабините са в норма...


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3

Мнениеот emo-gar » Пет 03 авг 2012 20:06


Като човек правил веднъж тази процедура(е,носих я на шлайф-база),стъпките са следните:1-замерва се с точност диаметърът на шийките на вала,има си допуски,ако трябва и може-подравняват се на центрови шлайф.2-шлайфа се главата,без петите,самите пети също леко се отнамат челно(как и колко-шлайфиста-плосък шлайф!)3.монтират се петите на главатаОтворът вече изобщо не е кръг,а елипса),без вал,притягат се.4.най-важната операция-"тунел"-разстъргват се на нещо като хоризонтална пробивна машина,целта е да се калиброват в сглобен вид всички лагери,по размера на шийките на вала+съответния припуск.5.Номерират се петите(за следващи ремонти).
За този вариант(глава с чужд вал,ама валът да е читав!) ми търсиха 40-на лв.допълнително в шлайф-база "Княжево".
Общо,препипване на глава(уж водачи,гумички,пас-клапани)+ тази операция ми се върза 140 пари преди 3 години.Работи все още,имайки в предвид че е дизел и японец.
Има и една фирма на "хладилника"(София),супер машинарии имат-ма скъпчии.


Потребителски аватар
schnitzer40
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 6:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3

Мнениеот schnitzer40 » Нед 05 авг 2012 9:16


Moля темата да се изтрие


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3

Мнениеот samo_pechka » Нед 05 авг 2012 21:14


Колега , я занеси двете глави ей тука http://www.remontdiesel.com/kontakti.htm да видим дали няма да измислят нещо :wink:


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3

Мнениеот red.devilll » Нед 05 авг 2012 22:27


След като толкова усилено колегата иска да му бъде изтрита темата или е закарал голфето за скрап или е толкова голям егоист и не иска да каже какво е решението на проблема му за да може на някой друг да му е по-лесно с отстраняване на дадения проблем.
Но да не забравяме ,че сме в България и играем на прееби другарче-защо трябва да ти е лесно след като на мен ми е било трудно :banghead:


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3

Мнениеот muns61 » Нед 05 авг 2012 22:36


emo-gar написа:Като човек правил веднъж тази процедура(е,носих я на шлайф-база),стъпките са следните:1-замерва се с точност диаметърът на шийките на вала,има си допуски,ако трябва и може-подравняват се на центрови шлайф.2-шлайфа се главата,без петите,самите пети също леко се отнамат челно(как и колко-шлайфиста-плосък шлайф!)3.монтират се петите на главатаОтворът вече изобщо не е кръг,а елипса),без вал,притягат се.4.най-важната операция-"тунел"-разстъргват се на нещо като хоризонтална пробивна машина,целта е да се калиброват в сглобен вид всички лагери,по размера на шийките на вала+съответния припуск.5.Номерират се петите(за следващи ремонти).
За този вариант(глава с чужд вал,ама валът да е читав!) ми търсиха 40-на лв.допълнително в шлайф-база "Княжево".
Общо,препипване на глава(уж водачи,гумички,пас-клапани)+ тази операция ми се върза 140 пари преди 3 години.Работи все още,имайки в предвид че е дизел и японец.
Има и една фирма на "хладилника"(София),супер машинарии имат-ма скъпчии.

Да, това е начина!


Потребителски аватар
schnitzer40
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 6:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Пети на разпределителен вал 1.9TD 75кс Голф3

Мнениеот schnitzer40 » Вто 07 авг 2012 22:04


Значи да уточня , не съм намерил решение на въпроса макар ценните съвети на колегите реших да предприема друго а именно трансплантация на двигател ще търся читав 1.9tdi 110hp в случая :bowdown



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта