Въпроса ми е за Голф 4 ТДИ 110 кс. ASV 2001г.
Преди около 1000 км е чистена геометрия, колектор, затапен ЕГР...
Колата ту ставаше агресивна, ту умираше/забиване след 3000 оборота, НЕ всеки път/.
Понякога, при сутрешно палене, турбото не работеше, или се включваше след 200-300 метра шофиране..
Общо взето вървеше на моменти, или по точно казано когато си иска.
Тия дни смених прословутия клапан Н75... Днес тръгвам да карам и опа...заби на около 3500 оборота. Спрях колата и погледнах вакумите, и видях че има сцепени, опитах се да ги сложа хубаво, до колкото е възможно, и колата тръгна.
Утре мисля да сменя всички вакуми и да видя резултата.
Мина ми през акъла и за евентуален проблем- актуатора, но майстора ми гарантира че няма абсолютно никакви грижи с него.
Друго което си мисля, е че като върнахме аванса на помпата на фабричните стойности, колата съвсем окуця.
Не знам вече какво да си мисля за колата. Гледам, тук има хора с този двигател, които и без чип, казват че колата им върви хубаво. Другото е че турбото се усеща след 2250 оборота някъде..НОРМАЛНО ЛИ Е?
Та след този дълъг увод, ВЪПРОСА ми е, има ли някакви Оптимални Настройки , на Ваг Ком /милиграми ,аванси/ или Механични /презацепване и тн/? Не съм особено в час, затова се обръщам за помощ!


Идеята ми е колата да върви като за 110 коня, БЕЗ ДА СЧУПЯ МОТОР, ИЛИ ТУРБИНА! Предполагам когато сложа софтуерен чип на автомобила /ще се правят други настройки/ ще е друга бира, но за сега толкова.

Благодаря Ви, предварително за отговорите!

Моля в темата да пишат хора, които са сигурни в мненията си!
