Настройки Голф 4 ТДИ 110 кс. ASV 2001г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Golf2_1600_pila
Мнения: 89
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Настройки Голф 4 ТДИ 110 кс. ASV 2001г.

Мнениеот Golf2_1600_pila » Нед 05 авг 2012 16:30


Здравейте колеги!
Въпроса ми е за Голф 4 ТДИ 110 кс. ASV 2001г.
Преди около 1000 км е чистена геометрия, колектор, затапен ЕГР...
Колата ту ставаше агресивна, ту умираше/забиване след 3000 оборота, НЕ всеки път/.
Понякога, при сутрешно палене, турбото не работеше, или се включваше след 200-300 метра шофиране..
Общо взето вървеше на моменти, или по точно казано когато си иска.
Тия дни смених прословутия клапан Н75... Днес тръгвам да карам и опа...заби на около 3500 оборота. Спрях колата и погледнах вакумите, и видях че има сцепени, опитах се да ги сложа хубаво, до колкото е възможно, и колата тръгна.
Утре мисля да сменя всички вакуми и да видя резултата.
Мина ми през акъла и за евентуален проблем- актуатора, но майстора ми гарантира че няма абсолютно никакви грижи с него.
Друго което си мисля, е че като върнахме аванса на помпата на фабричните стойности, колата съвсем окуця.
Не знам вече какво да си мисля за колата. Гледам, тук има хора с този двигател, които и без чип, казват че колата им върви хубаво. Другото е че турбото се усеща след 2250 оборота някъде..НОРМАЛНО ЛИ Е?
Та след този дълъг увод, ВЪПРОСА ми е, има ли някакви Оптимални Настройки , на Ваг Ком /милиграми ,аванси/ или Механични /презацепване и тн/? Не съм особено в час, затова се обръщам за помощ! :applause: : vw fen .
Идеята ми е колата да върви като за 110 коня, БЕЗ ДА СЧУПЯ МОТОР, ИЛИ ТУРБИНА! Предполагам когато сложа софтуерен чип на автомобила /ще се правят други настройки/ ще е друга бира, но за сега толкова. :)
Благодаря Ви, предварително за отговорите! :beer
Моля в темата да пишат хора, които са сигурни в мненията си! heavy metal zork




Потребителски аватар
spyki_76
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 17 фев 2009 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Настройки Голф 4 ТДИ 110

Мнениеот spyki_76 » Нед 05 авг 2012 16:38


Здрасти колега мисля че този колега ще ти реши проблемите : viewtopic.php?f=13&t=201662 аз къде ли не ходих и колко пари похарчих преди да отида при Наско и сега вече нямам ядове така че не се чуди и му звънни :)


Потребителски аватар
Golf2_1600_pila
Мнения: 89
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Настройки Голф 4 ТДИ 110

Мнениеот Golf2_1600_pila » Нед 05 авг 2012 18:54


Благодаря колега, че ми препоръчваш майстор, вярвам че момчето си разбира от работата, но въпроса на темата е различен! :Mr Green Fun
Ще съм благодарен , ако и други знаещи колеги се включат! :beer


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Настройки Голф 4 ТДИ 110

Мнениеот Stivi » Нед 05 авг 2012 23:34


Golf2_1600_pila написа: Спрях колата и погледнах вакумите, и видях че има сцепени, опитах се да ги сложа хубаво, до колкото е възможно, и колата тръгна.
Утре мисля да сменя всички вакуми и да видя резултата.


Ами хайде първо свърши това а не карай хората да хвърлят боб и да ти кажат какво и е на колата :idea: Дори и едно крайче на някое маркуче дето не се вижда да е цепнато може да ти е...е мамата на целия спорт а какво остава за няколко такива :wink:


Потребителски аватар
Golf2_1600_pila
Мнения: 89
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Настройки Голф 4 ТДИ 110

Мнениеот Golf2_1600_pila » Чет 09 авг 2012 7:46


Здравейте колеги! :beer
Сменихме всички възможни вакумчета / не можах да повярвам че са толкова зле, само преди година и малко са сменяни../, и сега колата е добре, върви задоволително за 110 конски сили! :applause:
Сега искам пак, да питам за настройките/през ВАГ или механични/ , които оптимизират работата на автомобила.
Идеята ми е колата да стане по-пъргава в ниските обороти, защото реално турбината се усеща след 2200 оборота.
Благодаря предварително! : vw fen :respect


Потребителски аватар
Limit3d_Edi7ioN
Мнения: 37
Регистриран на: Съб 05 мар 2011 0:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1Z 1992
Местоположение: Добрич

Re: Настройки Голф 4 ТДИ 110 кс. ASV 2001г.

Мнениеот Limit3d_Edi7ioN » Нед 12 авг 2012 1:31


Колега, изчисти си и intercooler-а!
Ще усетиш също много положителен ефект. :mrgreen:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта