1.9 AAZ-хидравлика

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Сря 24 яну 2007 17:34


а и къде точно при МЕИ са тия майстори дето ги ремонтират,щото имаше отговор на колегата kristiаn112 дето си е правил хидравликата там и е доволен,ама дали е доволен и от към ЦЕНАТА?Ако си заслужава да ходя да я правя там




Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Сря 24 яну 2007 20:59


2-ра ръка идва към 80 лв. нова - много :lol: май-май си за смяна на помпата да не те плаша ама и мойта си хвърляше маслото преди да омре.


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Сря 24 яну 2007 22:37


не съм май ами направо съм си за смяна,ще кажа на един приятел който в неделя заминава за Италия ако ми намери някоя читава по някоя морга атм да я зима ако излиза по евтино от тук,че и до колкото разбирам от запознато трудничко се намират за VW такива помпички


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Чет 25 яну 2007 10:30


bulaki написа:а и къде точно при МЕИ са тия майстори дето ги ремонтират,щото имаше отговор на колегата kristiаn112 дето си е правил хидравликата там и е доволен,ама дали е доволен и от към ЦЕНАТА?Ако си заслужава да ходя да я правя там


100 лв с гаранция 1 година. не се е обадила от лятото до момента а карам доста в градски условия с по 234 675 маневри за паркиране от пълен ляв до пълен десен точно когато най много се товари помпата! за втора употреба незнам ?!?! там си е чист късмет на какео ще случиш.може да е добре и да те изкара много а може и да е същата работа! ако е от тук и се разберете с човека в моргата ако не е читава да му я върнеш добре но от чужбина как ще стане тази работа???
Ако твоя човек наистина може да ти намери помпа от някоя по нова катастрофирала кола добре но иначе незнаеш на каква ще попаднеш - може и да е на 300 000 км. Успех с ремонта


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Чет 25 яну 2007 10:37


друг е въпроса че масло може да ти хвърля и от рейката ! в МЕИ и рейки рециклират за съшите пари.моята не съм я правил но ако се обади пак там ще отида!щото нова ми е над хиляда лева а за втора ръка пак няма да е много евтино!!! нищо че ми е на 500 километра от Варна :) все ще си намеря повод да отскоча до София :) сервиза се намира на гърба на 9 ти блок в МЕИ нека колегите от София те упътят по точно но общо взето влизаш през централния вход на МЕИ и питаш студентите къде е 9ти блок :)


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Чет 25 яну 2007 13:04


реикара я гледах много внимателно дали има течове,но поне с нищо не показва за сега да тече от накъде,вече около 1500 км от както я карам и си е сухичко на всякъде покрай нея.Май работата е само за помпа,а и дано не се налага да ходя и за рециклиране на рейка поне в близките 100 000 км :lol:


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1933
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Чет 01 фев 2007 18:07


вторя ръка по евтинджос и може ефекта да е никакъв.Има контролно налягане което трябва да прави помпата и ако ще купуваш втора ръка по добре прочети колко е и се пазари да го мериш преди да я купиш.Иначе другото е късмет.Чувал съм че се ремонтират чрез прешлайфане на плосък шлайф с около 0.02мм хлабина м/у челата на корпуса корпуса и периферията на лопатките за да се оправи налягането.Питай,пробвай и чак тогава купувай


Потребителски аватар
badboy_pl
Мнения: 313
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот badboy_pl » Чет 01 фев 2007 23:00


Ами като си сложил АТФ как няма да протече-не се слага такова масло.За VW и AUDI маслото е специално.Зелено е и е по-скъпо.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 02 фев 2007 0:07


аиде де :lol: само да ти е в ред системата няма проблеми и с друго масло


Потребителски аватар
badboy_pl
Мнения: 313
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот badboy_pl » Пет 02 фев 2007 11:10


Не са 1 или 2 случаите,така че не си много прав.Пък и така го дават по каталог.Ако нямаше значение VAG групата нямаше да прави друго масло нали.


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Пет 02 фев 2007 15:39


Значи,като взех колта тя си беше с червено масло,това дето го купих от OMV също е червено ,защото ми казаха че на VW слагали червено масло,обче от както писах, че е просълзила хидравликата до сега няма капки,а беше само временно явление,но след смяната на маслото виенето понамаля малко, от колкото беше преди смяната.Моят човек си дойде от Италия,но не е могъл да ми свърши работа,защото са приели някакъв закон там,старите и ударените коли направо да ги мачкат и не давали да се влиза в моргите вече.Това било прието от Януари тази година.Аз сега съм се насочил към търсене на помпа от ударена кола, но може и да се прибегне към варианта с ремонта,защото поне има гаранция.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ton4o7601@abv.bg и 206 госта