Според това което чета това е свързано към quantity adjuster-а и чрез реостата покзва/тоя палец/ на компа каде се намира той.quantity adjuster-настройка на количеството/гориво/.Виж страница 16 на книжката от която си извадил снимката.Според мен тва нещо се оправя или с финни проби или с настройка на стенд мерещ количеството гориво.
Ти точно кое му ремонти с разглобяването на джаджата?Възможно е тва нещо преди да е било дръпнато по назад/компа си е мислил че подава по-малко гориво,а то всъщност е било повече/и е правил по-богата смес затова е вървяла по добре още от ниски обороти ,но вероятно отвреме на време е задавяло колата като подадеш газ и затва е прекъсвало
абв
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Последна промяна от Ventoman на Пон 03 дек 2007 0:26, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Стенда е един и същ само че има по-нови електронни модели който са по ефективни за работа,ама май са цифра/и незнам дали има смисъл да си взимаш още от началото,щото новите дизели много рядко опират до него/.За ВАГ-Ком доста хора имат да ти дадат програмата ,но не се лъжи да си копуваш евтиния кабел.
P.S.Иначе тоя проблем в К-во дизелджията го оправя за 70 лв./един колега в една от темите спомена цената/и ти бях казал за него още лятот ,ама ти трябваше да обиколиш всички "лъскави" сервизи и най-накрая да го оправиш сам Поне сега го разбра как става де
P.S.Иначе тоя проблем в К-во дизелджията го оправя за 70 лв./един колега в една от темите спомена цената/и ти бях казал за него още лятот ,ама ти трябваше да обиколиш всички "лъскави" сервизи и най-накрая да го оправиш сам Поне сега го разбра как става де
Браво Ventoman,аз от по4ти година си го гледам това ръководство и все о6е си ме е страх да пипам там Дано си ре6ил проблема-7 стотака си е цифра Към колегите които имат намерение да го последват-много търпеливост и внимание!!!!Не е 4ак толкова просто по4истването,а и елементите трудно се намират(лесно се повреждат) и са си цифри4ка.Успех на вси4ки ре6или се на този ремонт
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вече ми стана ясно защо колата ми при ниски обороти ги вдига по-бавно , и защо преди като качих една друга помпа , като я изръчкам колата и след 3500 гаснеше
Проблема е решен
Проблема е решен
Последна промяна от Ventoman на Пон 03 дек 2007 0:27, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
SMEL написа:и какво точно ремонтира в блока,че ми е интересно да знам преди и аз да съм отворил?
И аз не разбрах в крайна сметка,но май е изчистил реостата и така почва да дава добър сигнал към компа.Ако правиш такова нещо не отвивай палеца щото е вързан към количеството гориво/всъщност и той може да се настройва ама да се мърда по-малко и да се пробва или направо на стенд/.
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
компа мисля че няма шанс да не проработи-Заю-Баю им е господ-с него той ще се заеме.niks76 написа:имаш и компютър ,от една Година те 4акат.....SMEL написа:така или иначе си ми пратил помпа-а скоро ще се командировам до РУСЕ за 2-3 дена и ще я взема-и ще я поправя--обещавам ти.niks76 написа:saмо така колега,4овек се у4и от практика
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта