абв

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 29 яну 2007 22:59


Според това което чета това е свързано към quantity adjuster-а и чрез реостата покзва/тоя палец/ на компа каде се намира той.quantity adjuster-настройка на количеството/гориво/.Виж страница 16 на книжката от която си извадил снимката.Според мен тва нещо се оправя или с финни проби или с настройка на стенд мерещ количеството гориво.
Ти точно кое му ремонти с разглобяването на джаджата?Възможно е тва нещо преди да е било дръпнато по назад/компа си е мислил че подава по-малко гориво,а то всъщност е било повече/и е правил по-богата смес затова е вървяла по добре още от ниски обороти ,но вероятно отвреме на време е задавяло колата като подадеш газ и затва е прекъсвало :?




Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 30 яну 2007 0:39


:wink:

Последна промяна от Ventoman на Пон 03 дек 2007 0:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 30 яну 2007 0:48


Стенда е един и същ само че има по-нови електронни модели който са по ефективни за работа,ама май са цифра/и незнам дали има смисъл да си взимаш още от началото,щото новите дизели много рядко опират до него/.За ВАГ-Ком доста хора имат да ти дадат програмата ,но не се лъжи да си копуваш евтиния кабел.
P.S.Иначе тоя проблем в К-во дизелджията го оправя за 70 лв./един колега в една от темите спомена цената/и ти бях казал за него още лятот ,ама ти трябваше да обиколиш всички "лъскави" сервизи и най-накрая да го оправиш сам :lol: Поне сега го разбра как става де :wink:


Bary
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 22:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот Bary » Вто 30 яну 2007 14:59


Браво Ventoman,аз от по4ти година си го гледам това ръководство и все о6е си ме е страх да пипам там :D Дано си ре6ил проблема-7 стотака си е цифра :shock Към колегите които имат намерение да го последват-много търпеливост и внимание!!!!Не е 4ак толкова просто по4истването,а и елементите трудно се намират(лесно се повреждат) и са си цифри4ка.Успех на вси4ки ре6или се на този ремонт :!:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 30 яну 2007 16:40


И да не разглобяват ключа на реостата :lol: Иначе ремонта на тва нещо си иска геройско търпение,решимост и време.Евалата на Ventoman че го е разръчкал.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 30 яну 2007 17:49


Вече ми стана ясно защо колата ми при ниски обороти ги вдига по-бавно , и защо преди като качих една друга помпа , като я изръчкам колата и след 3500 гаснеше :twisted:

Проблема е решен :lock:

Последна промяна от Ventoman на Пон 03 дек 2007 0:27, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Вто 30 яну 2007 18:03


и какво точно ремонтира в блока,че ми е интересно да знам преди и аз да съм отворил?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 30 яну 2007 18:18


saмо така колега,4овек се у4и от практика :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 30 яну 2007 18:22


SMEL написа:и какво точно ремонтира в блока,че ми е интересно да знам преди и аз да съм отворил?

И аз не разбрах в крайна сметка,но май е изчистил реостата и така почва да дава добър сигнал към компа.Ако правиш такова нещо не отвивай палеца щото е вързан към количеството гориво/всъщност и той може да се настройва ама да се мърда по-малко и да се пробва или направо на стенд/.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Вто 30 яну 2007 22:19


niks76 написа:saмо така колега,4овек се у4и от практика :lol:
така или иначе си ми пратил помпа-а скоро ще се командировам до РУСЕ за 2-3 дена и ще я взема-и ще я поправя--обещавам ти.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 30 яну 2007 22:23


SMEL написа:
niks76 написа:saмо така колега,4овек се у4и от практика :lol:
така или иначе си ми пратил помпа-а скоро ще се командировам до РУСЕ за 2-3 дена и ще я взема-и ще я поправя--обещавам ти.
имаш и компютър ,от една Година те 4акат.....


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Сря 31 яну 2007 20:36


niks76 написа:
SMEL написа:
niks76 написа:saмо така колега,4овек се у4и от практика :lol:
така или иначе си ми пратил помпа-а скоро ще се командировам до РУСЕ за 2-3 дена и ще я взема-и ще я поправя--обещавам ти.
имаш и компютър ,от една Година те 4акат.....
компа мисля че няма шанс да не проработи-Заю-Баю им е господ-с него той ще се заеме.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта