1,9 AVF лек проект

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

1,9 AVF лек проект

Мнениеот Div Selqnin » Пон 20 авг 2012 20:38


Здравейте колеги с баща ми сме решили да припомпаме семейната кола а тя е пасат б5.5 1,9 помпа дюзата та моите идеи за леко съживяване на мъртвеца :

кулери от 2,5тди
пълно почистване на турбо пътищат и доколкото можем турбината
премахване на катализатора
премахването на ЕГР (шеф диригетна не съгласен и още се обсъжда)
и След всички по горни да се направи лек чип тунинг.

Вие какво смятате по въпроса някакви насоки предложения впечатления? Интерсно ми е след премахване на катализатора дали ще почне да хвърля чернилки отзад(в момента отсъстват)
И съединителя дали и трансмисията попринцип на какви коне и нютони издържат става въпрос за 4мотион системата. Чип тунинга евентуално ще се прави от приятел който работи с някви англичани и каза че фирмата обещавали 163 коня и 390 нютона.




frec
Мнения: 323
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: 1,9 AVF лек проект

Мнениеот frec » Вто 21 авг 2012 8:40


само с чип няма ли да имаш същия резултат? без това другото даване на пари и подмяни.


Потребителски аватар
RoadRunner
Мнения: 4117
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003
Местоположение: София

Re: 1,9 AVF лек проект

Мнениеот RoadRunner » Вто 21 авг 2012 8:46


С кулера би трябвало също да се усети разлика понеже в двигателя постъпва по студен въздух.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта