


омаслява от изпускателния колектор на 4-ти цилиндър
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 22:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: zemqta
омаслява от изпускателния колектор на 4-ти цилиндър
здравеѝте колеги,някоѝ сблъсквал ли се е с подобен проблем-омаслява от изпускателния колектор на 4-ти цилиндър-този коѝто е наѝ-близо до купето,става дума за passat 1.9 TDI- 131к.с.двигател AVF-PD,омаслява само там и стича надоло не е много,но защо го прави и откъде там масло, даѝте мнения,сигурен сум че е от там защото измих двигателя и после на няколко пъти почиствах точно около изпускателния колектор на 4-ти цилиндър,по двигателя беше омаслено само там и надоло около стартера с течение на времето го е направило явно.иначе колата си има болки които ще отстранявам-тръгнала турбина-аксиален луфт около 3мм.радиален няма, пипа и масло, N75 нещо не ме радва има едно забиване при ускоряване понякога/губи мощност и след като я изгася и запаля се оправя или пък при нормално ускоряване на 3 или 4 скорост в един момент се отпушва и тръгва нормално ,турбо пътищата са нарет/та така, иначе двигателя си е наред пали нормално работи гладко нисък разход и в движение и моментен 0.6 няма тресене при запалване даже зимата си палеше на -15 без подгревни свещи докато не ги смених всичките.от скоро съм собственик на въпросния автомобил и си имам занимавка за оправяне по него,но защо- омаслява от изпускателния колектор на 4-ти цилиндър-е това не ми дава мира, така, че помагаѝте.....
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: омаслява от изпускателния колектор на 4-ти цилиндър
Виж внимателно дали теча не е от ЕГР клапана
Има един О-пръстен,който се "опича" при фланеца с времето!При мен поне така беше,но също си имаше омазняване и от колектора!Какво направих/ме:нов О-пръстен,затапих ЕГР,разглобих/изчистих колектор,огледах гарнитурата,изчистих старателно навсякъде,после сглобих,но сложих термо масло устойчив силикон стегнах......вече няма проблем,освен минималното омазняване от капака на главата,но и за там ще му дойде времето 


-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 22:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: zemqta
Re: омаслява от изпускателния колектор на 4-ти цилиндър
в началото и аз мислех че е от ЕГР защото имаше капка отдоло на него,но на няколко пъти почиствах и омасляването е около изпускателния колектор на 4-ти цилиндар точно там кудето е хванат за главата това проверено след почистване,а и гуменият въздуховод коѝто влиза в ЕГР-а е уплътнен пък и чисто гравитачно няма как да капне там освен при движение от въздуха да прави някакви невероятни завихряния и да капе точно там-омасляването не е върху самия изпускателен колектор,а по главата около мястото където е хванат самия колектор за нея-направо се чудя от къде това масло дали от някоя шпилка или...ама защо от нея освен там близо да има маслени магистрали и да са нещо прецакани знам ли.иначе от там излизат отработените газове и не би трябвало да има масло-очаквам идеи.....
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: омаслява от изпускателния колектор на 4-ти цилиндър
Е щом си сигурен-трябва ти качествен инструмент,събаряш колектора-хем да го изчистиш вътре,силиконизираш после сглобяваш
Упражнението не е трудно,всеки,който може да държи ключове и да помисли логично кое първо се сваля/слага може да си го направи 


-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 22:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: zemqta
Re: омаслява от изпускателния колектор на 4-ти цилиндър
проблема не ми е демонтажа и монтажа на колекторите,а защо около този но 4-ти цилиндър/този който е най-близо до купето-НА ИЗСПУСКАТЕЛНИЯ КОЛЕКТОР/има омасляване и от къде е това масло,ще задам по друг начин въпроса-има ли около него в близост маслени магистрали на двигателя и може ли при предишно сваляне/ако е свалян от предишен собственик/ на колектора да са били прецакани шпилките/от там и маслените магистрали ако има такива там в бизост/ за които се хваща колектора и от там да просълзява масло или от друго място около тях,нека тези които са разглобявали такъв двигател да кажат/AVF 131к.с./защото аз не съм и дано не ми се налаг,за да знам какво да очаквам и да се подготвя с материали когато сваля колектора понеже колата ми трябва непрекъснато и повече от 2 дни пряка сили немога да й направя престой за ремонт
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 31 госта