дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
zaho69
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 18 юни 2012 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.

Мнениеот zaho69 » Вто 28 авг 2012 14:46


Колеги, ще бъда много кратък..
Карам от години един много здрав автомобил .Мерцедес- бенц 124 Е250 ТД..,с него не мога да се разделя въпреки , че си похарчва прилично нафта.Решил съм да си взема един голф -4, много ми се иска да е 4х4.. Въпроса е за помпите дюзи.../не намерих много отговори във Вашият форум 150 к.с.- добър или не, за 131 се информирах, че бил най-успешния, от сравнително неуспешите п.дюзи...с какви разходи са на градско/софийско/.С две думи 150 к.с със същия ресурс ли е като 131! Заслужава ли си колата да е 4х4... Или най-добре да си търся 110 кончета старата ТДИ? Вече не съм кратък...извинявайте и предварително благодаря...

Последна промяна от yoan4o на Вто 28 авг 2012 15:03, променено общо 1 път.
Причина: Редактирах заглавието според правилата.




Потребителски аватар
Freakylol
Мнения: 927
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
Автомобил:
Двигател: asz++
Местоположение: Русе

Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.

Мнениеот Freakylol » Вто 28 авг 2012 20:33


Аз лично бих взел 110ката, ПД е капризно към нафта, горят си не малко,а и поддръжката им е по-скъпа


staikoivanov
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 22 яну 2010 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: valencia

Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.

Мнениеот staikoivanov » Сря 29 авг 2012 8:25


Взимай най запазената помпа дюза за да разбереш какво е вървеш на дизел.след този спънат старовремски мерцедес ще имаш чувството че караш самолет.Сипваш хубава нафта и масло със спецификация помпа дюза и настъпвай смело.Ако ще гледаш голф 90 или 110 коня се връщаш назад във времето и по добре си вземи тройка.Вървежа на помпа дюзата е убийствен.Пробвай и двете системи и ще разбереш разликата.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6349
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.

Мнениеот vanesto » Сря 29 авг 2012 9:29


Те хората от VW сами си признаха че PD моторите са провал, и след 2008г зарязаха тази технология и преминаха към коман рейл, тука още се намират хора дето да ги хвалят. PD = висок разход,капризни към горивото,високо ниво на шум, ненадеждност /изгорели помпа-дюзи/. За мен най-добрата комбинация е 90кона /в ниския данък/+ чип от Брезел и PD ще ти дишат прахта. И не се притеснявай няма да караш тройка :lol: Приликата от 90к при тройката и четворката, е само че са 90к.


Потребителски аватар
pepo_1986
Мнения: 448
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.

Мнениеот pepo_1986 » Сря 29 авг 2012 15:35


вземи си 116 коня,по пъргави са,пък това дето горели повече не е вярно


Quottzot
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 20:32
Автомобил:
Двигател:

Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.

Мнениеот Quottzot » Сря 29 авг 2012 16:56


Правилно си се ориентирал към помпа-дюза 131к.с. или 150к.с. Тези двигатели са повече от приятни за каране и се усещат като по-мощни, заради по-рязкото разгръщане на мощността. При спокойно каране може дори да са по-икономични от обикновен дизел с директно впръскване.
П.П. Производството на двигателите с технологията помпа-дюза не беше прекратено защото са "провал", а заради високите разходи за развитие на технологията, която иначе е най-ефективната до сега с до 45% оползотворяване на енергията на горивото, както и заради скъпото решение на проблема с покриването на високите норми за отработените газове.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.

Мнениеот FELIPE » Сря 29 авг 2012 17:17


+ чип от Брезел и PD ще ти дишат прахта

:063:


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.

Мнениеот ulipet » Сря 29 авг 2012 20:06


Помпа-дюза ,но да е читава.Гледай я на ваг-ком задължително.
Пробвай и AFN после AJM и AVF сравни ги и ще си говорим.


Потребителски аватар
kijelmi
Мнения: 117
Регистриран на: Нед 21 мар 2010 13:13
Автомобил: Passat R-Line BiTDI
Двигател: CUAA 2020
Местоположение: София

Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.

Мнениеот kijelmi » Сря 29 авг 2012 20:29


Просто като гледам че, оценки на PD правят хора дето карат фритюрници
ми става лошо.
Посъветвайте човека да търси Golf МК2 1.6D защото един комшия ми каза че,
това са най здравите дизели правени някога. :012:


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.

Мнениеот tdi_20yare » Чет 30 авг 2012 13:01


zaho69 написа:Колеги, ще бъда много кратък..
Карам от години един много здрав автомобил .Мерцедес- бенц 124 Е250 ТД..,с него не мога да се разделя въпреки , че си похарчва прилично нафта.Решил съм да си взема един голф -4, много ми се иска да е 4х4.. Въпроса е за помпите дюзи.../не намерих много отговори във Вашият форум 150 к.с.- добър или не, за 131 се информирах, че бил най-успешния, от сравнително неуспешите п.дюзи...с какви разходи са на градско/софийско/.С две думи 150 к.с със същия ресурс ли е като 131! Заслужава ли си колата да е 4х4... Или най-добре да си търся 110 кончета старата ТДИ? Вече не съм кратък...извинявайте и предварително благодаря...

Намери си 110-ка най добре според мен,ПД-тата както много ги хвалят за вървеж,така и ги гледам доста повече с отворени капаци по сервизите..А ако искаш вървеш един чип от колегата Брезел на 110-ката,ще стане доста приятна..Пд-то гори поне 1 литър отгоре,докато на 110 можеш да му сложиш какви ли не бъркочи и пак ще си рипа...За 4х4 не те съветвам,там трябва сериозна мощност за да го усетиш,можеби над 200кс..Имам един приятел с понаправена ПД-4х4 чип,хибридно-турбо,голям кулер и да ти кажа не е кой знай какво чудо,за 4х4 за ментрябва бензин турбо за да осетиш... :beer Но с 110-ка ще имаш малко по малко ядове да знаеш...


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6349
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.

Мнениеот vanesto » Чет 30 авг 2012 14:49


kijelmi написа:Просто като гледам че, оценки на PD правят хора дето карат фритюрници
ми става лошо.
Посъветвайте човека да търси Golf МК2 1.6D защото един комшия ми каза че,
това са най здравите дизели правени някога. :012:

По тази логика, нека тогава всички за да сме в крак с модата, да се нашиваме по 1000лв за една дюза, щото видите ли тя колата много вървяла. Обиколете малко из сервизите, разпитайте, направете си статистика и ще видите за колко дефектирали дюзи става въпрос. Естествено няма как от VW в прав текст да кажат, че технологията е провал, но със заобиколки става ясно - екоизисквания, разходи, ала бала. Защо тогава започнаха да подменят безплатно дефектиралите дюзи в оторизираните сервизи, защото са много качествени ли? За мен идеята на човек да си купи VW, вместо по-евтина марка, e да инвестира пари в качествена и надеждна кола, ако исках колата ми да седи по сервизите, щях да си взема френска или италианска, защото са по-евтини, и пак щеше да върви много.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.

Мнениеот dmode101 » Чет 30 авг 2012 15:14


vanesto написа:
kijelmi написа:Просто като гледам че, оценки на PD правят хора дето карат фритюрници
ми става лошо.
Посъветвайте човека да търси Golf МК2 1.6D защото един комшия ми каза че,
това са най здравите дизели правени някога. :012:

По тази логика, нека тогава всички за да сме в крак с модата, да се нашиваме по 1000лв за една дюза, щото видите ли тя колата много вървяла. Обиколете малко из сервизите, разпитайте, направете си статистика и ще видите за колко дефектирали дюзи става въпрос. Естествено няма как от VW в прав текст да кажат, че технологията е провал, но със заобиколки става ясно - екоизисквания, разходи, ала бала. Защо тогава започнаха да подменят безплатно дефектиралите дюзи в оторизираните сервизи, защото са много качествени ли? За мен идеята на човек да си купи VW, вместо по-евтина марка, e да инвестира пари в качествена и надеждна кола, ако исках колата ми да седи по сервизите, щях да си взема френска или италианска, защото са по-евтини, и пак щеше да върви много.

А защо не напишеш кои точно дюзи дефектират и какво общо имат с модела, за който разпитва колегата? Или просто си драскаме без да сме запознати.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6349
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.

Мнениеот vanesto » Чет 30 авг 2012 15:55


Какво значение има дали ще е Сименс или Бош? Дали ще изгори дюзата или ще се счупи? Дали ще пикае или ще прекъсва? Дали ще пуши колата или ще пали трудно? Все си прецакан.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.

Мнениеот red.devilll » Чет 30 авг 2012 16:10


има разлика дали са пиезо или не нали са сименс или бош.Една дюза втора ръка за моето ПД е 100 лв.Сега ще кажеш да но втора употреба-веднага получаваш отговор! Да не си си взел нова кола от магазин за да искаш всичко да ти е ново?Едно ГНП-е струва около 300,400-500лв 4 дюзи са пак 400 лв а сега си направи равносметката колко са скъпи за ремонт и поддръжка.Аз имам навъртяни 130000км и съм сменил 3 дюза за теб ако е много за мен не е.НО кеф цена няма.Айде лек ти ден и си продължавай да си караш колата със здраве


Потребителски аватар
Freakylol
Мнения: 927
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
Автомобил:
Двигател: asz++
Местоположение: Русе

Re: дайте съвет за избор на Голф 4 ТДИ.

Мнениеот Freakylol » Чет 30 авг 2012 16:21


kijelmi написа:Просто като гледам че, оценки на PD правят хора дето карат фритюрници
ми става лошо.
Посъветвайте човека да търси Golf МК2 1.6D защото един комшия ми каза че,
това са най здравите дизели правени някога. :012:


Недей ти става лошо, защото имам и ПД и знам за какво става на въпрос :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта