центровка РЕШЕНО
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
центровка РЕШЕНО
на колко градуса се регулира предварението на AJM мотора
Последна промяна от niks76 на Пон 08 яну 2007 20:15, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
точно за там е пина!-трябва да ти съвпаднат някакви отвори отделно от болтовете на 2те шайби.
явно центровката е на 0 и после компира си почва да си я егава електронно...
ремъчната шайба има 3 болта на 120 градуса, един елипсовиден отвор крива елипса, един отвор с няква скала (доколкото виждам) и още един кръгъл отвор за пина. по време на монтаж пина е вътре и локва 2те колела едно към друго.
явно центровката е на 0 и после компира си почва да си я егава електронно...
ремъчната шайба има 3 болта на 120 градуса, един елипсовиден отвор крива елипса, един отвор с няква скала (доколкото виждам) и още един кръгъл отвор за пина. по време на монтаж пина е вътре и локва 2те колела едно към друго.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ако системата е като на бензините-ваг кома никога няма да даде 0 а ще дава стойността която компира се опитва да достигне. отчети и зависимостта студен двигател-състояние на сместа...
мисля че ники7878 има предвид механично да си на 0.
опитвам се да помогна някак ама дизелите просто не са ми силна област...
мисля че ники7878 има предвид механично да си на 0.
опитвам се да помогна някак ама дизелите просто не са ми силна област...
- niki7878
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
за да стигнеш 0 трябва да размърдаш колелото на разпределителния вал, то затова е дадена тази синхронизация та да те води и да позволява да се обират разните му там разлики в ремъци и т.н. Просто си го сложи с пиновете и после с Кома си нагласи центровката и си готов. При ПД трябва да е доста прецизна настройката на валовете затова има и такива опции....
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта