


AUDI A4 131 к.с., код AWX не пали
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 18 дек 2011 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: силистра
AUDI A4 131 к.с., код AWX не пали
Привет колеги.
Нуждая се от вашата помощ ,имам следния проблем;
Колата ми е AUDI A4 1.9 TDI 131кс 2002г и от извесно време двигателя взе да тресе когато достигне 50-60градуса.Студена и при включен климатроник тези вибрации ги няма.
От 3дни започна да пали трудно студена загряла винаги стартера върти около 3-4 секунди, дори да я изгася и опитам отново паленето е трудно.Закачих я на ВАГ-КОМ стоиностите на дюзите бяха в границата 0,0-0.5 освен на трети цилиндър който беше 1.5.Последва смяна на дюзата и нови оплътнения на всички дюзи.Проблема с вибрациите се реши изчезнаха напълно но проблема с паленето остана-все така трудно палене с много въртене.Смених горивен филтър ефекта е нулев.Отново я сложихме на ВАГ-КОМ грешки няма.Започна талкуване на майстора датчик на коляновия вал или датчика на разпределителния вал а може да е тандем помпата която е напълно суха а може да е помпата в резервуара. Накрая ми каза карай така то ще се покаже което на мен не ми хареса ще прецакам акумолатора и стартера.
Колеги помагайте.
Ще съм благодарен на всяко ваше мнение.
Нуждая се от вашата помощ ,имам следния проблем;
Колата ми е AUDI A4 1.9 TDI 131кс 2002г и от извесно време двигателя взе да тресе когато достигне 50-60градуса.Студена и при включен климатроник тези вибрации ги няма.
От 3дни започна да пали трудно студена загряла винаги стартера върти около 3-4 секунди, дори да я изгася и опитам отново паленето е трудно.Закачих я на ВАГ-КОМ стоиностите на дюзите бяха в границата 0,0-0.5 освен на трети цилиндър който беше 1.5.Последва смяна на дюзата и нови оплътнения на всички дюзи.Проблема с вибрациите се реши изчезнаха напълно но проблема с паленето остана-все така трудно палене с много въртене.Смених горивен филтър ефекта е нулев.Отново я сложихме на ВАГ-КОМ грешки няма.Започна талкуване на майстора датчик на коляновия вал или датчика на разпределителния вал а може да е тандем помпата която е напълно суха а може да е помпата в резервуара. Накрая ми каза карай така то ще се покаже което на мен не ми хареса ще прецакам акумолатора и стартера.
Колеги помагайте.
Ще съм благодарен на всяко ваше мнение.
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с паленето на AUDI A4 131 кс с двигател AWX
Здравей!
На първо време си провери синхронизацията ако не си я проверил....мисля,че от нея има голяма вероятност да ти прави мизерии ако не е в норми,а те са synchro angle ot -3 do +3 gradusa най-добре да ти е около нула градуса.....
проверява се пак чрез вагком,но не зная на кой канал точно се гледа...този който има вагком би трябвало да знае.
Успех.
На първо време си провери синхронизацията ако не си я проверил....мисля,че от нея има голяма вероятност да ти прави мизерии ако не е в норми,а те са synchro angle ot -3 do +3 gradusa най-добре да ти е около нула градуса.....
проверява се пак чрез вагком,но не зная на кой канал точно се гледа...този който има вагком би трябвало да знае.
Успех.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблем с паленето на AUDI A4 131 кс с двигател AWX
Извади буксата на темп. датчик на антифриза и кажи как пали ? Какви са ти показанията за милиграми на празен ход ?
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 18 дек 2011 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: силистра
Re: Проблем с паленето на AUDI A4 131 кс с двигател AWX
От 126 прегледа само две мнения
това което са го писали колегите е в границите
проблема с паленето остава

това което са го писали колегите е в границите
проблема с паленето остава

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 18 дек 2011 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: силистра
Re: Проблем с паленето на AUDI A4 131 кс с двигател AWX
Проблема с паленето е решен.Нов акумулатор. 

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 18 дек 2011 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: силистра
Re: AUDI A4 131 к.с., код AWX не пали - решено с нов акумулатор
Ужас проблема с паленето отново се появи
Днес я слагах на ВАГ-КОМ -грешки няма



Днес я слагах на ВАГ-КОМ -грешки няма
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 18 дек 2011 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: силистра
Re: AUDI A4 131 к.с., код AWX не пали - решено с нов акумулатор
Преди малко звънах на един прочут форумен майстор " ifidik " който при започване да му обесненявам какъв ми е проблема лаконично ме резна "смени си стартера и демфера"
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: AUDI A4 131 к.с., код AWX не пали - решено с нов акумулатор
На този майстор можеш да му вярваш!
- garsona
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
- Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
- Двигател: ATJ F18B2
Re: AUDI A4 131 к.с., код AWX не пали - решено с нов акумулатор
Първо почни с рециклиране/смяна на стартера ... !
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 18 дек 2011 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: силистра
Re: AUDI A4 131 к.с., код AWX не пали - решено с нов акумулатор
Смених стартер пак същото,да продължавам с набутването
тази кола ще стане златна 


- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: AUDI A4 131 к.с., код AWX не пали
Най-добре е да отидеш при някой, който да види автомобила на място. По телефона работа не се върши. Ифидик ти е близо, той определено може да свърши работа.
- garsona
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
- Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
- Двигател: ATJ F18B2
Re: AUDI A4 131 к.с., код AWX не пали - решено с нов акумулатор
G.I.GEORGIEV написа:Смених стартер пак същото,да продължавам с набутванетотази кола ще стане златна
Като си сменил стартер , с какъв го замени с 2-ра употреба ли ... ?
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 18 дек 2011 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: силистра
Re: AUDI A4 131 к.с., код AWX не пали
Да ,но от работеш автомобил кото се блъсна преди несец.
Не може и с него паленето да е абсолютно същото.
Не може и с него паленето да е абсолютно същото.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: AUDI A4 131 к.с., код AWX не пали
G.I.GEORGIEV написа:Да ,но от работеш автомобил кото се блъсна преди несец.
Не може и с него паленето да е абсолютно същото.
Цялото подпитване е заради оня момент с 250 оборота, дето трябва да се достигнат, за да може "заводският" софтуер да реши да пусне нафта, особенно когато е топла.. колегата brezel мисля беше го написал... и затова се върти "приказката" все около стартера... и акумулатора в по късен етап вероятно

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 18 дек 2011 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: силистра
Re: AUDI A4 131 к.с., код AWX не пали
Пробвахме с прекодиране двигателя на автоматична скоростна кутия ,но компют. не позолява.
Стартера прави 360 оборота.
Синхронизацията на валовите е 0.0 но при палене и работа на двигателя се мени 0.6-1.5 незнам така ли трябва да бъде?
паленето с откачен и закачен топлинен датчик няма разлика -така ли трябва да е?
Стартера прави 360 оборота.
Синхронизацията на валовите е 0.0 но при палене и работа на двигателя се мени 0.6-1.5 незнам така ли трябва да бъде?
паленето с откачен и закачен топлинен датчик няма разлика -така ли трябва да е?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iwan33, Sky_is_the_Limit и 38 госта