В5 1,9TDI AFN тестване на турбина - показатели

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

В5 1,9TDI AFN тестване на турбина - показатели

Мнениеот kristian112 » Вто 09 яну 2007 16:00


Здравейте колеги,
предстой ми да ходя да проверявам колко ми е наред турбото на пасатора! Не че му има нещо но все пак да съм сигурен!
в какви горе долу граници като за кола 99 та би било нормално да е ?
питам щото ако ми каже майстора че трябва да се сваля и да се чисти да знам дали наистина се налага.
диагностиката ще ми я правят на "тестер" :) така се изрази човека :)
иначе цените им не са лоши 5 лв тест и сваляне и почистване на турбина за моя мотор 75 лв
сервиза е унитех и се намира в двора на МЕИ -то във варна.Моля колегите от Варна да споделят ако имат някакви впечетления от там?
Бях чел че колега от форума е взимал от тях рециклирано турбо за 650лв и бил доволен но за доагностика и почистване при тях никой не е писал .




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 09 яну 2007 16:05


Турбо се мери с ВАГ-Ком или тестер на БОШ на 3та предавка на пълна газ/по възможност леко нагорнище/-всичко друго е измислица.Зависи от мерните единици ,но мисля че ВАГ-Ком отчиташе 1900 ,а в барове 0,8.Мотора и най-вече турбото са натоварени агрегати който се сработват и работят при големи натоварвания-колкото по-малко ги отваряш толкова по-добре.Единствено е добре да се изчисти лостчето на механизма за променлива геометрия без да се отварят самите охлюви.


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Вто 09 яну 2007 16:17


Благодаря ти колега!
значи да разбирам че всякакви тестове на място са безполезни така ли ?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 09 яну 2007 16:24


Ми според опътването на ФВ-да.Пък и на мен по този начин са ми мерили турбината в движение.Иначе показва различни от предписаните от производителя,а и освен това при натоварена кола се гледа дали има колебания.Намери някой колега от Варна с ВАГ-Ком да ти го премери.


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Вто 09 яну 2007 17:20


Благодаря отново за полезната информация!!!


Потребителски аватар
SLO
Мнения: 185
Регистриран на: Съб 02 юли 2005 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SLO » Вто 09 яну 2007 19:55


Аз си замервах турбинката в неделя,с голямата помощ на Васето.Сега при мен е П.Д. и не знам колко трябва да се различават показателите.
Имерването с ВАГ-КОМ-а се прави както е описал друг колега погоре,на 3-та скорост вдигаш 3000 об. и нормализирах газта,демек изравняваш оборотите и караш,след това настъпваш до долу,при мен трябваше между 2000-2200(не си споням м.е. по ВАГ как бяха),отчетох към 2100.
Ако Васето прочете,може и той да ти пообясни,че аз бях пилота а той замервача :wink:


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Сря 10 яну 2007 10:47


SLO написа: при мен е П.Д. и не знам колко трябва да се различават показателите.

Колеги турбините са ви еднакви.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 11 яну 2007 0:24


Amorphiss написа:
SLO написа: при мен е П.Д. и не знам колко трябва да се различават показателите.

Колеги турбините са ви еднакви.
не са еднакви :!:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта