турбо-лаг

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

турбо-лаг

Мнениеот faint » Сря 14 мар 2007 20:07


Здравейте на всички.

Днес след доста усилия си монтирах интеркулер (10x на santo_trafficante за кулера:) )

ВЪпросът ми е: (не съм пипал помпата)
преди да сложа интеркулера колата припушваше - сега съвсееееем малко и то като я настъпя.
Не трябва ли да имам т.нар. турбо-лаг? :roll: Защото в момента нямам... и колата върви все едно е без кулер (с единствената разлика че не пуши).




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 14 мар 2007 20:46


Ами аз, до колкото съм запознат, не смятам, че турбо дупката се определя от наличието на интеркулер :no-no Например, едно dCi, Лагуната, дето я карах преди, имаше здрава турбо дупка, а пък си имаше и кулер, така че...


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Сря 14 мар 2007 20:59


въпреки това..смятам че макар и малък..турбо-лаг трябва да има от наличието на интеркулера.. утре ще ида да ми настроят ГНП-то пък да видим..


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 14 мар 2007 21:24


При наще коли и то дизелови турбо-лаг-а е в главите на разни болни мозъци.Разликата е в някви милисекунди до секунда което е смешно.Осезаем турболаг и турбокик има при коли с "спортно" настроени турбини.Просто някой мотори са "кофти" направени и реагират мудно и хората си мислят че това е от турбо-лаг.Преди е пушила щото е влизало повече гориво отколкото въздух/богата смес/,като си сложил кулера въздуха се е увеличил-сместа е обедняла и съответно не пуши.


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Сря 14 мар 2007 21:40


ей направо ме разбихте ;)
утре отивам да пусна повече гориво

П.П. не се имам за "болен мозък" :gruebel


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 14 мар 2007 21:47


Не съм казал че си болен мозък-напротив :lol:


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Сря 14 мар 2007 22:19


П.П. ето малко снимки от интервенцията днес:
Изображение
Изображение
Изображение

сори за гадното качество ама съм ги правил привечер.. с телефона :P


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Чет 15 мар 2007 10:34


Е върви ли по добре. :D


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 15 мар 2007 11:02


А бе ти тръбите си ги снимал, ама ми е интересно къде си натикал кулера, че не мога да го "кириза" нещо.....


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Чет 15 мар 2007 21:16


кулера е отпред...пред радиатора ако искате мога пусна снимки :)


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Чет 15 мар 2007 21:26


Искаме и още как :) а на мен ми е интересесно как си направил хавата околу турбината :?:


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Чет 15 мар 2007 22:26


ам утре ще пусна по-подробни снимки

днес ходих на центровка.. и колата просто "тръгна" :!: никакви пушене :) и си върви доста прилично..при условие че не съм и пускал повече гориво ...


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Чет 15 мар 2007 23:09


Rabbit_TDI написа:При наще коли и то дизелови турбо-лаг-а е в главите на разни болни мозъци.Разликата е в някви милисекунди до секунда което е смешно.Осезаем турболаг и турбокик има при коли с "спортно" настроени турбини.Просто някой мотори са "кофти" направени и реагират мудно и хората си мислят че това е от турбо-лаг.Преди е пушила щото е влизало повече гориво отколкото въздух/богата смес/,като си сложил кулера въздуха се е увеличил-сместа е обедняла и съответно не пуши.
За кой пореден път са изказваш неподготвен :smackbum Как се е увеличил въздуха,като не е пипнал турбината,а още по-лошо сега има допълнително съпротивление от кулера.Кулера предназначението му е да свали температурата на постъпващия въздух в цилиндрите от около 120 градуса на около 80 градуса,като по този начин въздуха е малко по-богат на кислород,което е и компенсирало лага,който няма как да не се получи при толкова дълги маркучи от турбината до кулера и обратно.Колега мога да се съглася с теб,ако ми кажеш конкретни данни примерно колко максимална скорост си правил преди/след тази интервенция без да си пипал нищо друго(центровки,гориво и др.) Аз лично мисля,че си внушаваш след наистина много и упоритата работа,която си свършил по-колата,но повярвай ми турбината на тези мотори не надува толкова много за да прегрее постъпващия въздух :idea: и да има чак толкова належаща нужда от охлаждане.


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Чет 15 мар 2007 23:13


- преди - с доста гориво (доста пушеше) 190 си ги лепнах на магистралата
- след като намалих горивото - едва-едва 170
- след слагане на кулера - 170 (едва едва до 175-180), без да пипам горивото

замислям се да му пусна повече гориво.. :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 15 мар 2007 23:32


itan75 написа:[.

Имах предвид увеличен кислород-той затова колегата каза че е спрял да му пуши.За ЛАГ не съм писъл че няма изобщо ,а че реално няма как да го усетиш - поправи ме ако греша :?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], mironski, simo7 и 55 госта