Условието е мотора да е загрял поне на 75 - 82 градуса, напиште кода на мотора си и дали е с автоматична кутия и дали имате чип или други модификации.
След като запишете лог-а, конвертирайте го с програмата CSVconverter
Благодаря

Филип, интересно ми е да видя твоята кола на 0 синхронизация, колко гориво ще ти впръсква на празен ход (загряла) и какви ще ти са показанията на 13-ти
[Select]
[01 - Engine]
[Login - 11]
Enter 12233 to activate special adaptations,
[Do It!]
[Adaptation - 10]
Enter the "channel number" below to select each channel.
Put in the suggested value(s) in "new value".
[Test]
Observe the "test value" field to make sure the adaptation setting is acceptable.
[Save]
Channel 3: EGR
To decrease the EGR rate, increase the number to the highest possible value (typically 33768).
This will prevent/slow down the intake manifold clogging problem and reduce smoke.
Though the MAF at idle is still within specifications (370 mg/h) do not use this adaptation on the road![]()
Again, this EGR setting is for off-road use only !!!
°niksi° написа:Изпускателния на 16 клапановите.
dobrin написа:Някой има ли идея при 16 клапановите двигатели кой от валовете се мести за да се променя синхронизацията, или няма значение?
kenwood написа:°niksi° написа:Изпускателния на 16 клапановите.
Не е ли всмукателния? Поне по ръководство го дават той да се върти за синхронизацията...него въртях и при мен като я гласих. То и датчика на разпределителния е там g40 май беше. Говоря за 2.0 БКД 16в?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 139 госта