Здравей те колеги.
Имам следния проблем.След затапване на EGR на Polo 9N3 1.9tdi 131hp BLT код на двигателя.Почна да свети енджин чека.
Пренастройл съм EGR да е затворен с ВАГ-КОМ както пише в темите от форума но продължава да светва след около 30-40км.
Дайте съвет Моля :) EGR е затапен защото е блокирал и не можел да се оправи.Колекторите са чистени и дросела също.
Иначе колата няма проблем сега върви на пушка.Благодаря предварително на всички отзовали се :):):)
Грешката която дава е :
Tuesday, 03 June 2014, 16:52:56:0
3 Faults Found:
19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal
        P3102 - 35-00 - -
19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground
        P3101 - 35-00 - -
19586 - EGR System: Regulation Range Exceeded
        P3130 - 35-10 - - - Intermittent
			
									
									Polo 9N3 1.9 Tdi проблем след затапване на EGR
- 
				gooogooo81
 - Мнения: 2
 - Регистриран на: Пон 19 апр 2010 10:59
 - Автомобил: Polo 9N3 1.9 TDI
 - Двигател: BLT 2007
 - Местоположение: София
 
- 
				gooogooo81
 - Мнения: 2
 - Регистриран на: Пон 19 апр 2010 10:59
 - Автомобил: Polo 9N3 1.9 TDI
 - Двигател: BLT 2007
 - Местоположение: София
 
Re: Polo 9N3 1.9 Tdi проблем след затапване на EGR
2 Faults Found:
19586 - EGR System: Regulation Range Exceeded
P3130 - 35-10 - - - Intermittent
17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal
P1503 - 35-10 - - - Intermittent
Това са грешките от днес.Хората който затапваха ЕГР-а бяха махнали вакумното маркуче от клапана.Сложил съм го обратно
,казват че били поставили пластинка то тогава според мен няма смисъл да е махнат.Изчистил съм грешките клапана е на 85% затворен чрез ВАГ-КОМ.
			
									
										
						19586 - EGR System: Regulation Range Exceeded
P3130 - 35-10 - - - Intermittent
17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal
P1503 - 35-10 - - - Intermittent
Това са грешките от днес.Хората който затапваха ЕГР-а бяха махнали вакумното маркуче от клапана.Сложил съм го обратно
,казват че били поставили пластинка то тогава според мен няма смисъл да е махнат.Изчистил съм грешките клапана е на 85% затворен чрез ВАГ-КОМ.
- lord_aggo
 - Мнения: 185
 - Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
 - Автомобил: VW Passat B8
 - Двигател: 2016 DFCA
 - Местоположение: Sofia
 
Re: Polo 9N3 1.9 Tdi проблем след затапване на EGR
идеята на затапването на егр-а е точно поставянето на пластина на вакумния маркуч. За това се нарича затапване :)
			
									
										
						- ka4o_pi4a
 - Мнения: 303
 - Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
 - Автомобил: Seat Leon
 - Двигател: ASV 2002
 - Местоположение: Благоевград
 
Re: Polo 9N3 1.9 Tdi проблем след затапване на EGR
Не е баш така - едно е да затапиш с ламаринка връзката на ЕГР-а към изпускателната система, съвсем друго е да му затапиш вакумния маркуч, който го управлява.
			
									
										
						- IvailoOo
 - Мнения: 2086
 - Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
 - Автомобил: Audi A4 B7 Avant
 - Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
 - Местоположение: Балчик
 
Re: Polo 9N3 1.9 Tdi проблем след затапване на EGR
Идеята е,че при този двигател не става по този начин,затова набива грешка.