Проблем с 1.9 TDI PD 116 2001г. много -Сменено TURBO

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mit777tim
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Проблем с 1.9 TDI PD 116 2001г. много -Сменено TURBO

Мнениеот mit777tim » Пон 30 юли 2007 21:53


Колата е Сеат Алхамбра сащата като VW Sharan.Това се получи в движение просто изведнаж колата изгуби мощност и взе да пуши много бял пушек от аспуха след като колата вдигне малко оборотите. Мисля че турбото нещо.В ниските обороти си варви но когато трябва да се вклучи турбото губи мощност.Маслото си е колкото беше и преди и водата си е на сащото положение даже над max.

Последна промяна от mit777tim на Пет 10 авг 2007 16:49, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 30 юли 2007 21:58


Ако пушекът е бял, не е много добре според мен. Сигурен ли си за цвета? По принцип, ако е черен, и стане това, може да се спукал някой от маркучите около кулера или по пътя на въздуха, и турбото да не може да надуе, влиза в авариен режим и няма мощност.


mit777tim
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот mit777tim » Пон 30 юли 2007 22:04


чисто бял си е и много ама като казвам много ваобще не преовеличавам


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 30 юли 2007 22:06


А случайно да е прегрявана колата, щото това мирише на много масло с вода :horror: Другият вариант е да заминало турбото, но не знам дали в такъв случай ще е чак толкова много ...


mit777tim
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот mit777tim » Пон 30 юли 2007 22:13


Незнам да е прегрявана имам я от 2 месеца всичко беше наред карах си имаше си мощност и изведнаж нямаше после я загасих и видях пушека в огледалото.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 30 юли 2007 22:15


След гасенето палил ли си я пак? Сам ли я угаси, или тя си угасна? На какви обороти беше, когато стана цялата галимация?


mit777tim
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот mit777tim » Пон 30 юли 2007 22:19


Сам я загасих не е гаснала.Гасиш палиш ако искаш 100 пати няма никакви проблеми пали от четварт не обарнах внимание точно какви бяха оборотите малко се шашнах и гледах да я огася и да я запаля пак да вида дали ще се оправи, че ми казаха че ако презарежда турбото след рестарт се оправяло,а и друго вече не се чува турбината само едно званене като жужене ама е като леко званене и нищо подобно на звука от турбото


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 30 юли 2007 22:21


Турбина, почти сигурно. Това звънене :No Трябва да отидеш да я закачат на ВАГ ком, и всичко ще си каже, но май ще трябва да приготвиш парици поне за ремонт, ако не и за ново турбо. Дано не съм прав, ама ...


mit777tim
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот mit777tim » Пон 30 юли 2007 22:25


а дали ще е проблем да я закарам на ход до там защото я покарах 20км. вече докато я пребера. и следях маслото постояно но си е на едно и сащо равнище.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 30 юли 2007 22:26


Ами според мен поне не е добра идея. Има хора във форума, които имат ВАГ-ком, ако се уговориш с някой да дойде да я закачи, то ще си каже ... иначе може и лека полека, ама не знам, аз не бих рискувал.


mit777tim
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот mit777tim » Пон 30 юли 2007 22:31


Мерси за отговорите утре ще я закарам до BOSCH Пазарджик дано да имат такова нещо


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пон 30 юли 2007 22:55


колега това за което говориш е 99.9% турбото, при това положение не е и много удачно да караш колата на самоход, ако случайно забележиш, че колата тръгва да ускорява БЯСНО без да си давал газ, веднага я изгаси със спирачката, като е на скорост, с това турбо шега не бива деа, аз веднъж се напатих


mit777tim
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот mit777tim » Пон 30 юли 2007 23:04


какво става колко ли ще ми струва ремонта.Как да я карам утре на БОША да взема да я драпна ли


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пон 30 юли 2007 23:31


може и да го караш, но колкото по-малко го караш толкова по-добре, просто бъди внимателен, карай бавничко без да даваш много газ, а за ремонта и идея си нямам, на този мотор турбото не вярвам да е много скъпо, но пак казвам незнам


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 31 юли 2007 1:38


не трябва да вдигаш пове4е от 1500 оборота докато се придвижваш,а за турбината е ясно-ще се хвърля ;сори :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта