два пъти подгряване на свещи?
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
два пъти подгряване на свещи?
Правилно ли е да подгрея два пъти свещите на дизел двигател и след това да запаля?Някои са ми казвали да го правя но не знам дали не се товари много акумулатора и.....въобще има ли някакъв ефект това?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Това го правех когато карах Г2 ТД в големите студове и сякаш имаше ефект,ама на TDI-то не виждам смисъл! Доколкото си спомням имаше теория че когато е много студено е добре да се включи някакъв консуматор преди паленето за да се възбуди малко акумулатора и може би в случая първото подгряване се явява този консуматор затова после пали по-лесно !?
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Бе то ефект има защото в камерата се постига висока температура която е необходима за самозапалването на нафтата но си мисля ,че и нафтата ни е голям боклук и от там идват много бели.Защото ако е позамръзнало горивото не знам как ще постъпи през тези дюзи.Аз всъщност не знам ама има ли някаква система преди помпата която да загрява нафтата или се разчита на филтър?Аз и питам за това защото си взех акумулуатор 54 А/ч и даже не ми признаха гаранцията и затова се страхувам да не го издухам ако подгрявам два пъти.А за възбуждането не съм съгласен-може би фарове да пуснеш да ама тези свещи гълтат доста ток ако сметнеш омовете примерно!
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Моето мнение е, че ако свещите са читави и са подходящите, няма нужда от двойно подгряване. Нека не забравяме, че тези коли са правени в Германия и е абсурдно да се счита, че запалителната система не е предвидена за зимните условия там.
Ако се нуждаете от двойно подгряване, явно имате технически проблем с автомобила, всичко друго е ала-бала.
Поздрави.
Ако се нуждаете от двойно подгряване, явно имате технически проблем с автомобила, всичко друго е ала-бала.
Поздрави.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Колко ли учудени ще останете когато Ви кажа, че подгряването на свещите и лампата на таблото за потгряване на свещите са съвсвм различни неща.
Лампата на таблото изгасва, когато свещите достигнат ОПТИМАЛНА температура за палене. Свещите продължават да подгряват още около 10-15 секунди след това и ако НЕ запалите релето прекратява ненужното подаване на напрежение към тях. Ако запалите, свещите продължават да работят до 2500 оборота или достигане на минимална температура на двигателят. С така нареченото "двойно подгряване" в действителност НИЩО не правите. Просто, ако искате свещите да подгреят допълнително, изчакайте още 5-6 секунди след като лампата на таблото е угаснала и палете
Лампата на таблото изгасва, когато свещите достигнат ОПТИМАЛНА температура за палене. Свещите продължават да подгряват още около 10-15 секунди след това и ако НЕ запалите релето прекратява ненужното подаване на напрежение към тях. Ако запалите, свещите продължават да работят до 2500 оборота или достигане на минимална температура на двигателят. С така нареченото "двойно подгряване" в действителност НИЩО не правите. Просто, ако искате свещите да подгреят допълнително, изчакайте още 5-6 секунди след като лампата на таблото е угаснала и палете

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: batteto.1984, Kr1s0o и 55 госта