Питане за VW Touran дизел 2003-2006г

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
cicko
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 09 фев 2009 7:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КУЛА

Питане за VW Touran дизел 2003-2006г

Мнениеот cicko » Вто 25 сеп 2012 16:22


Привет колеги.Решил съм да купувам VW Touran ДИЗЕЛ 2003-2006г.Въпросите са ми: 1.Кой мотор е по здрав от 1.9 (101 - 105 PS) и 2.0(136)PS и по-непроблемен? 2.Как са като разход? 3.Какви са слабите места на тези автомобили? Моля да се изказват Господа които имат въпросното возило.Благодаря предварително на отзовалите се.

Последна промяна от IvanMan на Вто 25 сеп 2012 21:47, променено общо 1 път.
Причина: Без главни букви в заглавието!




motek
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 19 ное 2007 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Питане за VW Touran дизел 2003-2006г

Мнениеот motek » Чет 27 сеп 2012 20:23


Здравей колега, имам такъв 1,9 105PS , до сега съм нямал никакви проблеми по двигателя, а и не само по него. За сега само консумативи съм сменял. А ... на 125000 смених ЕГР. Извън града ми дава разход около 5,2 - 5,5, с нормално каране, ако го натискам стига до 6. Градско около 7,5 мисля (рядко карам градско). Аз имам въпросния автомобил и го продавам в момента - 2006г, ако се интересуваш пиши на лично :). Дано съм помогнал


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Питане за VW Touran дизел 2003-2006г

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 01 окт 2012 18:13


Моя е BKC 105hp минал съм само 15 хил откакто го взех, А3-ката тежи 1347kg извънграда падан на 4,5 ако съм сам, с 4 човека 5.0/100км при кротко каране до 120км/ч предимно извънградско, на магистрала карам 150-160 и отива на 6 задължително. С 5 скорости съм, с 6 ако е ще падне поне половин литър. Прилично пъргав двигател, още в ниските обороти, с климатик, без климатик няма разлика в разхода. Евтина подръжка. Тих двигател, спокойна работа. Единствен проблем, ако може така да се каже е топлото палене, като е студена пали от четвърт оборот, ако е топла и я угасиш и искаш да запалиш след кратък престой се усеща как върти 2-3 пъти и тогава запалва. При оглед на колата задължително с лап топ под мишница! Дюзи и синхронизация, турбо, задължително. Съединителя е скъп, да се има предвид ако е заминал да се договори хубава цена. За туран няма да говоря, нямам преки наблюдения.


Последно избутана от cicko на Пон 01 окт 2012 18:13.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта