Как работи геометрията на дизела?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Как работи геометрията на дизела?

Мнениеот blade84 » Пет 17 авг 2012 19:20


Все си мислех че зная как работи променливата геометрия, но вчера прочетох нещо което ме обърка малко. Според мен на ниските обороти лопатките са под наклон с цел да се завихря въздуха и да създава по голямо налягане и така с качването на оборотите постепенно се изправят и на високите обороти са почти прави. Това което виждаме на Ваг Ком като проценти са колко процента са "затворени" лопатките. Демек на малките обороти процента е голям и така постепенно намалява.




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Как работи геометрията на дизела?

Мнениеот nasko1978 » Пет 17 авг 2012 19:50


:да:


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: Как работи геометрията на дизела?

Мнениеот V@lDo » Пет 17 авг 2012 21:33


Toчно обратното е. На ниски обороти са ти почти затворени лопатките малък процент, готова е да прави налягане. На високи обороти са почти отворени, разтоварена турбина голям процент. И това е когато педала на газта е до долу на високите обороти. % тите показват колко е задействан н75 или с колко той е разтоварил турбината, отворил лопатките :beer


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Re: Как работи геометрията на дизела?

Мнениеот mariovasi » Пет 17 авг 2012 22:49




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Как работи геометрията на дизела?

Мнениеот kossis » Чет 04 окт 2012 15:26


Тоя клапан н75 като го тествах с надуване с уста и установих че е отворен когато колата е в покой- тоест е проходим от тръбичката за вакуум помпата към актуатора. Към разтоварващия е затворен.
Като работи колата и лоста на актуатора се придърпва нагоре. На 4200 об. лоста пада на долу и разтоварва геометрията.
Когато се подава газ на 3 извод за разтоварване излиза вакуум и на ниски изчезва. Не съм пробвал само на 4200 об дали вакуума на актуатора прекъсва.
Така ли работи н75- нормално ли е в покой да е отворен към актуатора ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта