здравеите зна4и преди един месец си купих голф4,1.9тди 110к.2001г.карам го от тогава и гледам 4е не6то ми гори доста дизел окло 7,5 на сто километра.слу4аино днес видях 4е горе от ляво имам дроселова клапа която има два марку4а които влизат в нея тези марку4лета са изваде и са запу6ени сас болтове вапроса мие за какво служи тази клапа и за6то са извадени марку4ите и са запу6ени сас болтове и са6то един приятел ми каза 4е турбото ми било постоянно вклу4ено и затова горяла толкова много.имали вразка тази дроселова клапа сас турбото идали е не6то развалена и заради това гамените дасая запу6или по този на4ин.благодаря на вси4ки за отговорите исе извинявам ако несам задал правилно вапроса ми.
значи турбото няма как да ти е постоянно включено поради простата причина, че то се върти от изгорелите газове и се задвижва при определени обороти. За маркучите не мога да кажа нищо, какви са що са. Разхода зависи основно как и къде караш градско или извънградско. За градско (в по голям град) мисля че е горе долу добре 7.5/100.
утре 6те снимам сас телефона ми задасе види то4но и ясно закакво става вапрос.6те снимам и марку4ите които са запу6ени сас болтове.а за горенето става вапрос за 7,5/100 градско
Последна промяна от yoan4o на Вто 09 окт 2012 22:23, променено общо 2 пъти.
Причина:Одобрих мнението, но за последен път. 4 и 6 са цифри, а не букви. Постарай се с правописа!
За мен- 7.5 е нормален разход градско. Зимата може да мине и 9. Ти да не си чул ,че "горят" 5 на 100 градско и 3.5 извънградско . Дай да видим снимките на проблемния възел.
прогнозирам ,че е затапен EGR-а и са му извади ли вакум маркуча .Относно разхода с раборещ и не работещ EGR има много писано но аз съм за работещ EGR . По-икономична е с нормално каране и по приятно динамична.