Здравейте, по-надолу има пусната подобна тема, но при мен се явяват и други неща. Колата е VW GOLF IV (110к.с.)ASV. Сложих нов рециклиран (и малко по-мощен)алтернатор. След смяната му, при работа на място и при подаване на газ започна да се забелязва игра в силата на фаровете, таблото, осветлението в купето, та даже и стрелката на оборотите играеше леко. Понеже алтернатора е с гаранция отидох до фирмата, от която го купих със съмнението за реле-регулатор. Момчетата го погледнаха, замериха го и наистина напрежението варираше. Провериха кабелите и се оказа, че дебелия черен кабел идващ от алтернатора към акумулатора е нагорял и даже беше горещ. След позачистването му и замерване се установи, че алтернатора зарежда добре-около 14,1/14,2. Сега обаче, при подаване на газ осветлението , таблото и фаровете продължават да променят силата на светене. Замерихме с мултисет при подаване на газ, но зареждането е в граници, а играта в светлините остава.
Може ли виновника да е реле-регулатора или по-скоро пак някой кабел?
Освен това вече два, три пъти, когато колата е студена, след старт лампата за акумулатора не изгасва без да се пипне педала на газта. Това е само когато колата постои и е студена. След първото палене, при следващите лампата угасва нормално. Поразрових се и намерих някакви версии за някакво кабелче дето събужда зареждането.
Възможно ли е да е от него или проблема е в алтернатора?
Откъде от интернет или от фирма мога да си поръчам нови кабели за алтернатора за да отпаднат те като причина, тъй като ако отида пак до сервиза могат да кажат, да си проверя всички кабели?
Благодаря ви предварително!



VW GOLF IV 2001г. ASV - проблем с кабели и алтернатора
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: VW GOLF IV 2001г. ASV - проблем с кабели и алтернатора
Колега, пробвай с друг алтернатор, тогава сменяй кабели. Колкото автомобила съм имал винаги са зареждали от 13.7 до13.9, 13.7 при вкл. всички консуматори и 2000 об/мин. Като си го взел от фирма да сложат друг и ще видиш къде е проблема. Успех!
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: VW GOLF IV 2001г. ASV - проблем с кабели и алтернатора
_Ranger_ написа: Освен това вече два, три пъти, когато колата е студена, след старт лампата за акумулатора не изгасва без да се пипне педала на газта.
Това ме кара да мисля, че проблемът ти е в първоначалното възбуждане на алтернатора. Виж тази тема:
viewtopic.php?f=5&t=336251&hilit=%D0%B2%D1%8A%D0%B7%D0%B1%D1%83%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B5
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 19 госта