Здравейте Пасата започна яко да надува маркуча за антифриза, дебелия който влиза в казанчето. От известно време се появи и бълбукането/клокочене, за което има писано и в други теми във форума. Забелязах, че маркуча става толкова твърд, че почти не можеш да го стиснеш и се повдига във въздуха от гуменото, което е направено като краче да стъпи върху динамото. Иначе не духа в казанчето и няма балончета, не губи грам антифриз и няма масло в казанчето. Мисля че сълзи от тройника на блока и ще го сменя, но това според мен е незначително. Лятото с баща ми сменихме антифриза, понеже беше със синия като го купихме. Долния маркуч на радиатора се напича, което значи, че термостата отваря. Възможно ли е да е от капачката, понеже гледах в сайтовете, че е от 1,4 до 1,6 бара, а налягането което се създава тук е доста повече. Ако да речем беше гарнитурата и вкарваше компресия, не трябва ли когато оставиш колата и след час, два да изкара въздуха през капачката, при мен всичко си стои надуто докато не отвориш капачката и налягането не излезе, тогава маркучите омекват, но като запалиш и отново надува. Капачката мисля че не пропуска грам въздух. Иначе от къде може да прави такова голямо налягане, ако е запушена капачката възможно ли е? Според мен освен компресия няма какво да надуе толкова, че маркуча да се изметне. След като лятото сменихме антифриза не сме обезвъздушавали парното от маркуча до акумулатора, но не мисля, че ако това е въздух от парното ще издуе така, и ще дуе след всяко каране, защото винаги отваряме капачката и налягането излиза, и винаги е доста голямо.
ПС. Иначе утре ще видя да обезвъздуша парното през маркуча, но не мисля, че с това нещо ще се подобри. И освен да пробвам с друга капачка, но баща ми пробва с една и с нея пак дуеше, възможно е да е била развалена и тя, защото до колкото знам колата от която е не се кара много често, а и то ако не обърнеш внимание няма как да забележиш, че има проблем, та може да е запушена и тя. Чудя се дали да пробвам с нова. Все пак мисля че ще се наложи са се сменя гарнитура, може би според мен заради синия антифриз, който някой глупак е сложил и е карал, а след това и ние докато обърна внимание, че не е G12. Не знам дали е така, но четох, че е възможно да е от антифриза, а и колата никога не е гряла, за да изкриви или спука глава.
Пасат Б5 1.9 АФН, яко надува маркучите.
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Пасат Б5 1.9 АФН, яко надува маркучите.
Последна промяна от krum_krumov_911 на Пет 04 юли 2014 23:02, променено общо 1 път.
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Пасат Б5 1.9 АФН, яко надува маркучите.
купуваш задължително оригинална капачка,ако остане проблема,мерите за изгорели газове в казанчето
- ch5393ah
- Мнения: 157
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Котел
Re: Пасат Б5 1.9 АФН, яко надува маркучите.
Това налягане си е за сваляне на глава. От капачка може да ти хвърля водата, но не и да не ти пуска налягането след като е изстинала колата!
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 1.9 АФН, яко надува маркучите.
Вчера, след като беше напълно загряла, (беше карана около 70км.) я запалих за да я преместя и като запали целия двигател започна да се тресе и да трака. Аз веднага я изгасих и я запалих отново, нямаше никакви проблеми, работи си нормално и върви нормално. Вчера и днеска си я карах и си върви. Иначе с друга капачка дуе много по-малко, само изпуска въздух при отваряне, докато старата направо избиваше при отваряне. Сега ще пробвам и с чисто нова и тогава ако пак дуе, вече евентуално глава ще се сваля
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 1.9 АФН, яко надува маркучите.
Първо виж дали колата не загрява повече отколкото трябва,ама на уреда на таблото никога няма да я хванеш.
Закачаш я на диагностика гледаш на колко градуса ти се включват перките и колко градуса държи загрял мотора.Ако градусите са около 100 и нагоре е нормално маркучите да са твърди.Да не се окаже за един тъп термостат или датчик за перки да разглобиш мотора.
Закачаш я на диагностика гледаш на колко градуса ти се включват перките и колко градуса държи загрял мотора.Ако градусите са около 100 и нагоре е нормално маркучите да са твърди.Да не се окаже за един тъп термостат или датчик за перки да разглобиш мотора.
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1.9 АФН, яко надува маркучите.
Колко ти е пълно казанчето?
Остави го на минимума.
Остави го на минимума.
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 1.9 АФН, яко надува маркучите.
Казанчето мисля че беше нормално пълно, когато колата е загряла и е надула, налягането в казанчето е голямо и натиска антифриза надолу като отвиеш капачката и въздуха избие нивото се качва.
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 1.9 АФН, яко надува маркучите.
Пасата продължава да надува маркучите, като долния от термостата е по-студен и по- мек. Затова понеже според някой може да е и от термостата, го сваляхме и го покарахме 2,3 километра без термостат, разбира се за толкова малко и без термостат не загря, но маркучите надуха както и преди това. Капачката е пробвана с нова от друга кола и дуе, като другата кола с тази от пасата си е наред. Май другата седмица ще се сваля глава. На баща ми му казали, че може и да е от запушен радиатор, но в такъв случай според мен трябва да загрява, а тя не го прави. Има ли шанс да е от водна помпа, защото май само тя остава ако не е главата? От тройника на двигателя сълзеше антифриз преди, но налягането, което се създава е прекалено голямо, за да е от там. Та май нещата наистина вървят към ремонт на главата.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Пасат Б5 1.9 АФН, яко надува маркучите.
С това налягане което казваш че прави няма начин да е от друго освен от гарнитура/глава..Знам че искаш някой да ти напише че не е така но ...няма как
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 1.9 АФН, яко надува маркучите.
Ми да главата ще се сваля и прави основно както си му е реда, но преди това викам със сигурност да изключа всичко друго.
- ch5393ah
- Мнения: 157
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Котел
Re: Пасат Б5 1.9 АФН, яко надува маркучите.
И да не забравиш да я надуете...
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 1.9 АФН, яко надува маркучите.
Днеска взехме колата с шлайфана глава и нова гарнитура, гумички, напасване и всичко. За сега не надува, като я карах из село и си вдигна 90 градуса и налягане няма. Майстора, който я прави я прави тук и за това не е изпробвана на дълго, но той каза, че като свалили главата било духало от 4ти цилиндър. Гарнитурите за тези мотори били два вида обикновена и железна, като тази била железна, новата мисля, че каза че била на Victor Renz. Също майстора беше сменил и меката връзка, че старата беше тръгнала. Та за сега впечатленията от ремонта са добри, на мен след няколко пъти каране на другия Пасат 1.8 моно, тоя ми се струва че лети. Нали съм си смотан шофьор, като всеки млад, та с моното ще взема да се утрепам някъде. Та за вървене не мога да кажа, но според баща ми може би върви малко повече от преди. Та това е като първи впечатления, ако има нещо ще пиша. Сега мисля да свалям задни долни носачи, че са разбити тампоните и тропа яко.
П.С.
Забравих да спомена, че не знам защо, той и майстора това се бъзика, ама само с глави се занимава в момента. Има един същия Пасат ТДИ, който бил прегрят и бил напълнил цилиндър. Някъква Хонда, Шкода, Пасат Б4 1.8 моно, и всичко за ремонт на глава.
П.С.
Забравих да спомена, че не знам защо, той и майстора това се бъзика, ама само с глави се занимава в момента. Има един същия Пасат ТДИ, който бил прегрят и бил напълнил цилиндър. Някъква Хонда, Шкода, Пасат Б4 1.8 моно, и всичко за ремонт на глава.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта