Oт гаретТ2 към гаретТ3 1.6SB въпрос свързан с вод. охлаждане

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
habibis
Мнения: 364
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
Автомобил: Golf 1988
Двигател: AFN
Местоположение: София

Oт гаретТ2 към гаретТ3 1.6SB въпрос свързан с вод. охлаждане

Мнениеот habibis » Съб 27 окт 2012 23:51


Здравейте колеги!
Имам няколко въпроса, а във вечe изписаните теми не намерих информация за това което ме интересува.
Става дума за двигател 1.6ТД SB , в момента съм с оригиналата турбина гарет Т2 с водното охлаждане и допълнителната помпа за водата (музеен екземпляр..).
Луфта на турбината вече стана твърде голям и хвърля масло, затова реших да я смена с гарет Т3, свалих я от JR двигател, без допълнителното охлаждане, въпроса ми е как да изолирам този допълнителен кръг, идеята ми е просто да го отклоня директно към блока и така да продължа кръга, немисля, че ще е проблем.
В момента сегашната ми турбина е натегната към 1бар, не съм я замервал точно и също така съм пуснал горивото, върви прилично.
Интересува ме какво е мнението за Т3, и предполагам ще трябва на ново да се настройва горивото.
Благодаря на отговорилите! :)




Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Oт гаретТ2 към гаретТ3 1.6SB въпрос свързан с вод. охлаждане

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Нед 28 окт 2012 23:32


Всичко зависи от състоянието на турбината. А за натягането казваш,че не си го мерил. Точно това може да е причина за големия луфт,ако е надувало примерно на 1.4бар.


Потребителски аватар
habibis
Мнения: 364
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
Автомобил: Golf 1988
Двигател: AFN
Местоположение: София

Re: Oт гаретТ2 към гаретТ3 1.6SB въпрос свързан с вод. охлаждане

Мнениеот habibis » Нед 28 окт 2012 23:42


samo ra4na na zavoite написа:Всичко зависи от състоянието на турбината. А за натягането казваш,че не си го мерил. Точно това може да е причина за големия луфт,ако е надувало примерно на 1.4бар.


Дeйствително за няколко месеца луфта на турбината стана двоен почти и вечe yсещам,че колата невърви по същия начин омасляването и всичко си е наред.,.ясно трябва да сложа един боост контролер преди да продължа и да съсипа още една турбина.
Относно турбината която мисля да слагам Т3, има лек луфт но не е нещо фрапиращо като тази с която съм в момента.
Идеята да изолирам водния кръг би трябало да се получи.
Благодаря за отговора колега! :wink:


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Oт гаретТ2 към гаретТ3 1.6SB въпрос свързан с вод. охлаждане

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пон 29 окт 2012 15:18


Т3ката и без това няма гайка на усестгейта като на Т2ката и ще ти трябва буустконтролер.


Потребителски аватар
habibis
Мнения: 364
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
Автомобил: Golf 1988
Двигател: AFN
Местоположение: София

Re: Oт гаретТ2 към гаретТ3 1.6SB въпрос свързан с вод. охлаждане

Мнениеот habibis » Пон 29 окт 2012 21:38


Да задължително ще има боост контролер, ще трябва още събиране на части.,. :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта