


VW Passat 2.0 TDI 2007 година с DPF Добавка Wurth CR Aditive
VW Passat 2.0 TDI 2007 година с DPF Добавка Wurth CR Aditive
Здравейте колеги,имам VW Passat 2.0 TDI 2007 година с DPF филтър. Мисля да сложа от тази добавка на Вюрт, но имам притеснения относно DPF филтъра.На етикета на добавката пише че не съдържа сяра,фосфор,метали и киселини ,та въпроса ми е мога ли да я слагам смело без притеснения! Благодаря!!
Re: VW Passat 2.0 TDI 2007 година с DPF Добавка Wurth CR Aditive
Махни ДПФ-а и няма да имаш притеснения 

Re: VW Passat 2.0 TDI 2007 година с DPF Добавка Wurth CR Aditive
Колата е на 69000 км защо да го махам? 

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Passat 2.0 TDI 2007 година с DPF Добавка Wurth CR Aditive
Не мисля че може да ти се случи нещо. Вюртаджиите, въпреки че и те си падат по пакетиране, им са хубави нещата, стига да не са инструменти ( някои де
) а като се знае какви бъркочи ни се продава за нафта по станциите...едва ли ще е виновна добавката, на фона да другите
А за филтъра..карай си смело, ама като даде проблем ( което става рано или късно) не се изръсвай една бала пари да го правиш, ами го убий 



- VRPerformance
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: VW Passat 2.0 TDI 2007 година с DPF Добавка Wurth CR Aditive
Колега,не ги слушай,нова ти е колата няма нужда да махаш ДПФ-а...ползвай си добавки и не се тревожи
проблеми с ДПФ може да имаш ако караш колата много градско...

Re: VW Passat 2.0 TDI 2007 година с DPF Добавка Wurth CR Aditive
е няма да. просто са го изчислили да изкара малко повече отколкото е гаранцията на колата. и след това ще имаш уникалната възможност да те води от време на време в сервиз и да ти светкат разни лампички по таблото.
иначе за пречистването - може да се чувстваш горд докато си с него, че колата няма да пропуши и да гледаш лошо как на другите колите бълват дим. (не че твоята не бълва, просто е безцветен).
Само едно не разбирам - както нищо в кръговрата не се губи, как така с филтъра като изразходиш по-голямо количество гориво - замърсяваш по-малко. Някак не се връзва сметката. Докато караш и той работи -ок , но като започне регенерацията нали всичко си излиза изотзад, би следвало тогава вредните емисии да са много повече. може би интересното е само че както са го изчислили - това става почти само на магистрала или друг дълъг път.
Между другото тая добавка - това CR в името си е точно common rail. , какъвто твоят двигател Не е. Имаше други, на които пишеше че са за помпи дюзи. Вероятно и тая става като четем това изречение (Loosens and removes deposits within injector pump and injection nozzles ).
http://twmotorinc.co.uk/vmchk/Car-Care/ ... e.tpl.html
Между другото съм се чудил дали по-скъп дизел или обикновен с добавка е по-добре. Пробвал съм и 2та варианта и като че ли първия вариант (по-скъп дизел) ми допадна повече. Не че никога няма да сложа пак добавка - да не остана погрешно разбран.
иначе за пречистването - може да се чувстваш горд докато си с него, че колата няма да пропуши и да гледаш лошо как на другите колите бълват дим. (не че твоята не бълва, просто е безцветен).
Само едно не разбирам - както нищо в кръговрата не се губи, как така с филтъра като изразходиш по-голямо количество гориво - замърсяваш по-малко. Някак не се връзва сметката. Докато караш и той работи -ок , но като започне регенерацията нали всичко си излиза изотзад, би следвало тогава вредните емисии да са много повече. може би интересното е само че както са го изчислили - това става почти само на магистрала или друг дълъг път.
Между другото тая добавка - това CR в името си е точно common rail. , какъвто твоят двигател Не е. Имаше други, на които пишеше че са за помпи дюзи. Вероятно и тая става като четем това изречение (Loosens and removes deposits within injector pump and injection nozzles ).
http://twmotorinc.co.uk/vmchk/Car-Care/ ... e.tpl.html
Между другото съм се чудил дали по-скъп дизел или обикновен с добавка е по-добре. Пробвал съм и 2та варианта и като че ли първия вариант (по-скъп дизел) ми допадна повече. Не че никога няма да сложа пак добавка - да не остана погрешно разбран.
- VRPerformance
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: VW Passat 2.0 TDI 2007 година с DPF Добавка Wurth CR Aditive
Не е вярно това колега,при регенерация отново нищо не излиза от него,друго се случваfrec написа:като започне регенерацията нали всичко си излиза изотзад, би следвало тогава вредните емисии да са много повече.

Re: VW Passat 2.0 TDI 2007 година с DPF Добавка Wurth CR Aditive
ОК. не ми се спори. би трябвало да знаеш повече от мен и без това
.
Обаче навсякъде пише - уловените сажди се "изгарят" допълнително, като в резултат се образува ситна пепел. Тая пепел излиза през ауспуха (вервай ми). виждал съм го на моята, виждал съм го и на други. Писали са и хора из форума - за кълба черен дим малко след като е започнала регенерацията на филтъра - не става така всеки път, но съм го виждал и аз.
Логиката е същата като да изгориш 1 тон дърва и 1.1 тона дърва. кое прави повече сажди/пепел ? въпросът е къде изхвърляш пепелта, което като гледам е основната роля на ДПФ. Навсякъде пише - ако ще караш много градско - не вземай кола с ДПФ, както и - протичането на регенерация в градски условия на шофиране - почти никога не е напълно и 100% ефикасно.
По някои сайтове е даден и друг пример - приемайте ДПФ като прахосмукачка. От време на време трябва да и почиствате торбичката
.
http://www.theaa.com/motoring_advice/fu ... lters.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_par ... rticulates

Обаче навсякъде пише - уловените сажди се "изгарят" допълнително, като в резултат се образува ситна пепел. Тая пепел излиза през ауспуха (вервай ми). виждал съм го на моята, виждал съм го и на други. Писали са и хора из форума - за кълба черен дим малко след като е започнала регенерацията на филтъра - не става така всеки път, но съм го виждал и аз.
Логиката е същата като да изгориш 1 тон дърва и 1.1 тона дърва. кое прави повече сажди/пепел ? въпросът е къде изхвърляш пепелта, което като гледам е основната роля на ДПФ. Навсякъде пише - ако ще караш много градско - не вземай кола с ДПФ, както и - протичането на регенерация в градски условия на шофиране - почти никога не е напълно и 100% ефикасно.
По някои сайтове е даден и друг пример - приемайте ДПФ като прахосмукачка. От време на време трябва да и почиствате торбичката

http://www.theaa.com/motoring_advice/fu ... lters.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_par ... rticulates
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта