VW Passat 2.0 TDI 2007 година с DPF Добавка Wurth CR Aditive

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
belegrs
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 30 яну 2011 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

VW Passat 2.0 TDI 2007 година с DPF Добавка Wurth CR Aditive

Мнениеот belegrs » Нед 21 окт 2012 17:43


Здравейте колеги,имам VW Passat 2.0 TDI 2007 година с DPF филтър. Мисля да сложа от тази добавка на Вюрт, но имам притеснения относно DPF филтъра.На етикета на добавката пише че не съдържа сяра,фосфор,метали и киселини ,та въпроса ми е мога ли да я слагам смело без притеснения! Благодаря!!




J_O_E
Мнения: 101
Регистриран на: Сря 20 юни 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: VW Passat 2.0 TDI 2007 година с DPF Добавка Wurth CR Aditive

Мнениеот J_O_E » Пон 22 окт 2012 1:03


Махни ДПФ-а и няма да имаш притеснения :lol:


belegrs
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 30 яну 2011 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Passat 2.0 TDI 2007 година с DPF Добавка Wurth CR Aditive

Мнениеот belegrs » Пон 22 окт 2012 6:25


Колата е на 69000 км защо да го махам? :D


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: VW Passat 2.0 TDI 2007 година с DPF Добавка Wurth CR Aditive

Мнениеот juve » Пон 22 окт 2012 6:33


Не мисля че може да ти се случи нещо. Вюртаджиите, въпреки че и те си падат по пакетиране, им са хубави нещата, стига да не са инструменти ( някои де ;) ) а като се знае какви бъркочи ни се продава за нафта по станциите...едва ли ще е виновна добавката, на фона да другите :012: А за филтъра..карай си смело, ама като даде проблем ( което става рано или късно) не се изръсвай една бала пари да го правиш, ами го убий death


Потребителски аватар
VRPerformance
Мнения: 128
Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: VW Passat 2.0 TDI 2007 година с DPF Добавка Wurth CR Aditive

Мнениеот VRPerformance » Вто 23 окт 2012 21:17


Колега,не ги слушай,нова ти е колата няма нужда да махаш ДПФ-а...ползвай си добавки и не се тревожи :) проблеми с ДПФ може да имаш ако караш колата много градско...


frec
Мнения: 323
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Passat 2.0 TDI 2007 година с DPF Добавка Wurth CR Aditive

Мнениеот frec » Сря 24 окт 2012 12:04


е няма да. просто са го изчислили да изкара малко повече отколкото е гаранцията на колата. и след това ще имаш уникалната възможност да те води от време на време в сервиз и да ти светкат разни лампички по таблото.
иначе за пречистването - може да се чувстваш горд докато си с него, че колата няма да пропуши и да гледаш лошо как на другите колите бълват дим. (не че твоята не бълва, просто е безцветен).
Само едно не разбирам - както нищо в кръговрата не се губи, как така с филтъра като изразходиш по-голямо количество гориво - замърсяваш по-малко. Някак не се връзва сметката. Докато караш и той работи -ок , но като започне регенерацията нали всичко си излиза изотзад, би следвало тогава вредните емисии да са много повече. може би интересното е само че както са го изчислили - това става почти само на магистрала или друг дълъг път.


Между другото тая добавка - това CR в името си е точно common rail. , какъвто твоят двигател Не е. Имаше други, на които пишеше че са за помпи дюзи. Вероятно и тая става като четем това изречение (Loosens and removes deposits within injector pump and injection nozzles ).
http://twmotorinc.co.uk/vmchk/Car-Care/ ... e.tpl.html

Между другото съм се чудил дали по-скъп дизел или обикновен с добавка е по-добре. Пробвал съм и 2та варианта и като че ли първия вариант (по-скъп дизел) ми допадна повече. Не че никога няма да сложа пак добавка - да не остана погрешно разбран.


Потребителски аватар
VRPerformance
Мнения: 128
Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: VW Passat 2.0 TDI 2007 година с DPF Добавка Wurth CR Aditive

Мнениеот VRPerformance » Сря 24 окт 2012 21:46


frec написа:като започне регенерацията нали всичко си излиза изотзад, би следвало тогава вредните емисии да са много повече.
Не е вярно това колега,при регенерация отново нищо не излиза от него,друго се случва 8) може да попрочетеш малко в интернет,както и да изгледаш малко клипчета и ще ти стане ясно


frec
Мнения: 323
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Passat 2.0 TDI 2007 година с DPF Добавка Wurth CR Aditive

Мнениеот frec » Чет 25 окт 2012 8:57


ОК. не ми се спори. би трябвало да знаеш повече от мен и без това :).
Обаче навсякъде пише - уловените сажди се "изгарят" допълнително, като в резултат се образува ситна пепел. Тая пепел излиза през ауспуха (вервай ми). виждал съм го на моята, виждал съм го и на други. Писали са и хора из форума - за кълба черен дим малко след като е започнала регенерацията на филтъра - не става така всеки път, но съм го виждал и аз.
Логиката е същата като да изгориш 1 тон дърва и 1.1 тона дърва. кое прави повече сажди/пепел ? въпросът е къде изхвърляш пепелта, което като гледам е основната роля на ДПФ. Навсякъде пише - ако ще караш много градско - не вземай кола с ДПФ, както и - протичането на регенерация в градски условия на шофиране - почти никога не е напълно и 100% ефикасно.
По някои сайтове е даден и друг пример - приемайте ДПФ като прахосмукачка. От време на време трябва да и почиствате торбичката :).

http://www.theaa.com/motoring_advice/fu ... lters.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_par ... rticulates



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта