Проблем с темпомат на пасат В4 1z мотор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
emo790
Мнения: 42
Регистриран на: Пет 25 сеп 2009 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vratsa

Проблем с темпомат на пасат В4 1z мотор

Мнениеот emo790 » Сря 17 окт 2012 17:33


Здравейте,след поставяне на копчета и свързване на всичко както трябва темпомата неработи . активиран е сменени са и ключетата и на двата педала и НЕИСКА да работи.На ваг ком има грешки 00741 и 00671. В таблицата на ваг ком в графата brake pedal е 110 като натисна спирачка се променя на 111.В графата Cruise control 110001.Като натискам set и rest се показват едениците.крушките и стоповете са ок.Кажете отук натам какво да правя.Благодаря предварително.




Потребителски аватар
marttyy
Мнения: 124
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 22:29
Автомобил: vw passat 5.5 1.9TDI
Двигател:
Местоположение: Драгоман

Re: Проблем с темпомат на пасат В4 1z мотор

Мнениеот marttyy » Пон 22 окт 2012 16:22


При каква скорост го пробваш?


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Проблем с темпомат на пасат В4 1z мотор

Мнениеот znainainai » Пон 22 окт 2012 16:45


Те ти ги грешките и какво означават ако имаш грижи със превода кажи.


emo790
Мнения: 42
Регистриран на: Пет 25 сеп 2009 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vratsa

Re: Проблем с темпомат на пасат В4 1z мотор

Мнениеот emo790 » Вто 23 окт 2012 19:02


от50 до 150


Потребителски аватар
vlladii
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 25 май 2008 22:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с темпомат на пасат В4 1z мотор

Мнениеот vlladii » Вто 23 окт 2012 19:51


Колега последните две цифри от това показание 110001 трябва да са единици като пуснеш ON на темпомата трябва да е 000011.Едната единица показва че темпомата е захранен а другата е ENABLE.В същност и двете са захранване но едната е захранване след контакт а другата се подава от лоста като се натисне копчето ON но това е при оригинален монтаж .Аз в повечето случай като монтирам темпомати и не използвам оригинални лостове а мой си копчета,на ON и ENABLE подавам едно и също захранване от едно ключе.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта