


поло 1.9д - придърпва на около 1400-1500 оборота.
поло 1.9д - придърпва на около 1400-1500 оборота.
Имам ПОЛО от 3 месеца 1.9д От няколко дни като карам на места с малко гас предръпва на около 1400-1500 оборота и като дам гас няма проблеми.Вчера сутринта не можах да запаля,беше много студено,като завартя да пали,почва да варти двигателя и тъкмо да запали и стартера започва да варти напразно.До сега нямаше проблеми.След като го запалих после се появи шум ,като запали и пусна ключа се чува едно въж-ж-ж-ж-ж-ж ипосле няма проблем.КАЖЕТЕ ми какво да правя колеги,благодаря ви предварително.
- tdi fen
- Мнения: 4719
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с поло 1.9д - придърпва на около 1400-1500 оборота.
бендикса е за смяна
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с поло 1.9д - придърпва на около 1400-1500 оборота.
Сваляш стартера и рециклираш,или вземаш друг!
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с поло 1.9д - придърпва на около 1400-1500 оборота.
За стартера може и да е това, но за предърпването няма кой да ти каже на 100% как и от какво ще се оправи. При един е от маркучетата за обратна нафта, при друг от клапана на горивния филтър и т.н. При мен се оправи поне за сега след даване на предварение на помпата и чистене и проверка на дюзите. По другите форуми пишат, че може да е от електромагнитните клапани на помпата, но няма точно и ясно от какво се оправя.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Проблем с поло 1.9д - придърпва на около 1400-1500 оборота.
И при мен го има това придръпване и ускоряване сутрин като запаля и тръгна.Днес направих следните луди неща и резултат ще видя утре.Проверих кошницата в резервоара и се уверих ,че е чиста ,отпада там да е проблема ,изчистих EGR целия механизъм свалих алуминиевия с едни тръби като фунии дето е ,зад двигателя една пластмасова кутия -черната в която влиза маркуча от въздушния филтър.Не беше много зацапан със сажди но въпреки това изчистих всичко ,остана вече да сменя отново горивен филтър,въпреки че го смених преди 20 дни.Мисля че няма да е от това и ще си придръпва пак,но ще пиша ако има резултат.
Re: Проблем с поло 1.9д - придърпва на около 1400-1500 оборота.
Извадих маркуча на вакума които отива към клапана на EGR и за момента няма никакъв проблем.Маркуча го затапих с една видия.Консултирах се с майстори ,казаха че така даже е по добре,иначе трупало много нагар на 4 цилиндър
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с поло 1.9д - придърпва на около 1400-1500 оборота.
Toва, че си го извадил нищо непечелиш, нагар на 4-ти цилиндър
. При тея тракторчета дали ще е запушен или отпушен няма значение. Някой майстор не ти ли каза от какво може да е това придръпване или да провери нещо вместо тия ефитини номера с EGR и клапана на горивния филтър.

- samo_pechka
- Мнения: 8990
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с поло 1.9д - придърпва на около 1400-1500 оборота.
marinmv написа:Имам ПОЛО от 3 месеца 1.9д От няколко дни като карам на места с малко гас предръпва на около 1400-1500 оборота и като дам гас няма проблеми.Вчера сутринта не можах да запаля,беше много студено,като завартя да пали,почва да варти двигателя и тъкмо да запали и стартера започва да варти напразно.До сега нямаше проблеми.След като го запалих после се появи шум ,като запали и пусна ключа се чува едно въж-ж-ж-ж-ж-ж ипосле няма проблем.КАЖЕТЕ ми какво да правя колеги,благодаря ви предварително.
Това придръпване е 99.9 % от ГНП-ето. На колко км. ти е колата колега.Има два варианта : 1) да се дължи на гарнитурки и О-пръстени - сменят се (помпата може да не е омазнена и да го има тоя проблем) .2) помпата с годините и километрите се е износила в някаква степен,вече не може да "държи" точно оборотите и ги мени-изявява се в "придръпване" интересното е ,че е в диапазона 1300-1500 оборота с малко гас...Лошото е ,че не се оправя(поне аз не знам),хубавото е ,че може така да мине стотици хил.км. А за стартера..причината най-вероятно е в соленоида,купуваш нов и проблема е решен.Успех.
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: Проблем с поло 1.9д - придърпва на около 1400-1500 оборота.
За 3-ти път пиша как си оправих проблема с придърпването.Отгоре на помпата има един син елемент,които е свързан към жилото и някаква клапа даваща аванс при подаване на газ. Откачате елемента и на принципа проба грешка ,местите клапата и карате,местите и карате ,докато придърпването не спре! При мен клапата е на 2 см. от крайно ляво положение!
Втори тур.Вземате добавка 500 мл-на лики моли и слагате маркучите от горивният филтър вътре и двата! Палите колата първите 2 мин. на ниски обороти ,после на всички обороти фосрсирате.Процедурата е около 30 мин. По този начин изключвате варианта пикаещи дюзи!
Така моето поло спря да предърпва в ниските обороти
Втори тур.Вземате добавка 500 мл-на лики моли и слагате маркучите от горивният филтър вътре и двата! Палите колата първите 2 мин. на ниски обороти ,после на всички обороти фосрсирате.Процедурата е около 30 мин. По този начин изключвате варианта пикаещи дюзи!
Така моето поло спря да предърпва в ниските обороти

- samo_pechka
- Мнения: 8990
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с поло 1.9д - придърпва на около 1400-1500 оборота.
Dizel_fen написа:За 3-ти път пиша как си оправих проблема с придърпването.Отгоре на помпата има един син елемент,които е свързан към жилото и някаква клапа даваща аванс при подаване на газ. Откачате елемента и на принципа проба грешка ,местите клапата и карате,местите и карате ,докато придърпването не спре! При мен клапата е на 2 см. от крайно ляво положение!
Втори тур.Вземате добавка 500 мл-на лики моли и слагате маркучите от горивният филтър вътре и двата! Палите колата първите 2 мин. на ниски обороти ,после на всички обороти фосрсирате.Процедурата е около 30 мин. По този начин изключвате варианта пикаещи дюзи!
Така моето поло спря да предърпва в ниските обороти
Така си дал ГНП-ето леко на предварение...не е фатално и между другото тая кондика със "синия елемент" е най-вече за студения старт,но проблема се "замаскирва" и има ефект когато разпръсквачите на дюзите не са добре(пикаещите дюзи малко "закъсняват" и като дадеш "изкуствено" предварение се коригира тоя ефект)..,а добавката...нека се пробва ,въпреки че с е съмнявам проблема да се оправи
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: Проблем с поло 1.9д - придърпва на около 1400-1500 оборота.
Идеята ми беше да се спести ходенето по мъките при разни майстори-смени това,онова,ефект никакъв! Случайно попаднах на един сайт словенски май беше ,дето беше описано как се прави! Направих го и взе че стана.Така вече 30 000 км карам и няма ядове.На едно момче от Своге колата набираше и чак след пускането на газта почваше да трака помпата,даде докрай клапата и се оправи .А ефекта от добавката го намирам в намаляване на вибрациите на студен мотор-нищо повече! Тя като позагрее нафтата дюзите се оправят.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Проблем с поло 1.9д - придърпва на около 1400-1500 оборота.
Такаааа ето как реших проблема аз вчера,от 1 месец ми придръпва сутрин ,сама ускорява, без газ,оборотите усещам ,че и те играят нагоре -надоло,смених горивен филтър, като се почна после един месец проверки ,маркучите отварях два пъти резервоара заради кошницата,да не е запушено нещо и няма оправяне,И вчера реших да сменя отново горивен филтър този път сложих на Хендс ,мисля че се казва -германия пише и край всичко свърши ,все едно тази каруца не е била моя.Оказа се ментак горивен филтър съм сложил на фирмата SCT беше.луд ме направи 1 месец,гасни сутрин придръпва ,абе луда работа.Та ако някой има същите проблеми нека провери и това да не се осланяте на това ,че сте сложили нов горивен филтър.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с поло 1.9д - придърпва на около 1400-1500 оборота.
Хайде пак старата песен на нов глас. Като се застуди и се почна едно тракане, едно придърпване и това само докато е студена. Миналата година смених въздушен и горивен филтър, почистване на дюзи, даване на преварение и се оправи само придърпването, а тракането тогава започна. Сега от какво може да е?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта