


Питане за комп.на пасат б4 1з 96г
Питане за комп.на пасат б4 1з 96г
След смяна на компа,който е с номер 028906021АК с комп.от ауди със същия мотор 1з и номер 028906021G ,трябва ли да се пренареждат някой пинове на буксата.Възможно ли е от тази смяна да неиска да тръгне темпомата,(който е самоделно производство и със стария комп.нетръгва ,но нанего не му работи мап сензора и заради това се наложи смяна на компа).И още нещо забелязвам,като ускорявам на 4и5 скорост с пълна гас до 3500-4000об.има едно "клатене"не е равномерно ускорението и след тези обороти "клатенето "изчезва.Незабива и компа нерегистрира грешка.При по-плавно подаване на гас "клатинето"го няма.Ако някой се е сблъсквал с нещо такова нека сподели.Благодара предварително.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Питане за комп.на пасат б4 1з 96г
МАП сензора може да се сменя. Дори при тунинг се слага 3 баров в зависмуст с каква турбина си и какво налягане целиш хем да можеш да следиш коректно пиковете на турбото ,ако не си нагласил добре картата на Н75. Ти само заради МАП-а ли даде пари за друг компютър ?
Re: Питане за комп.на пасат б4 1з 96г
Проблема е следния излиза грешка 65535 - Internal Control Module Memory Error на стария комп.Маркучето е здраво .Сменяме и мар сензора с този от новия комп и все едно и също 620мбара...
Какво следва отук нататък.Какво имаш предвид за картата на Н75. Мап сензорите са с едни и същи стойности непомня какво точно пишеше на тях но не са 3 барови.Може би са 2бар.
Благодаря предварително.
Какво следва отук нататък.Какво имаш предвид за картата на Н75. Мап сензорите са с едни и същи стойности непомня какво точно пишеше на тях но не са 3 барови.Може би са 2бар.
Благодаря предварително.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Питане за комп.на пасат б4 1з 96г
Направи ЛОГ на 11-ти канала и виж дали "клати" налагането на турбината. Не вярвам да има кой знай каква разлика в картата на N75, по си мисля, че сте барали шпилката на актуатора . Това се установява най-лесно, като го пуснеш да киризиш налягането в графичен вид.
Ако проблема е този, при пълно натоварване, ще видиш как реалното налягане подминава значително исканото, при което колата се наема добре, но после турбината се разтоварва значително под него, после пак го подминава отгоре, се получава една синусоида докато го изравни, а ти усещаш именно това плавно клатене (промяна в ускорението).
Чрез регулиране на шпилката ще премахнеш този проблем. Не ми се вярва да са толкова различни таблиците на N75 , че да се пипат те.
Ако проблема е този, при пълно натоварване, ще видиш как реалното налягане подминава значително исканото, при което колата се наема добре, но после турбината се разтоварва значително под него, после пак го подминава отгоре, се получава една синусоида докато го изравни, а ти усещаш именно това плавно клатене (промяна в ускорението).
Чрез регулиране на шпилката ще премахнеш този проблем. Не ми се вярва да са толкова различни таблиците на N75 , че да се пипат те.
Re: Питане за комп.на пасат б4 1з 96г
Тази шпилка на актуатора не е барана възможно ли е да не се движи добре и да трябва да се раздвижи и смаже.При пьрва вьзможност ще видя и на 11 канал какво ще покаже.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта