1. 1z 100% ли е с плътен маховик? Въпреки, че на огледа на автомобила не обърнах толкова внимание на кода на двигателя, защото си работи много стегнато и тихо, даже не съм си и представял да е така...
2. Двигателя никога не е бил измиван явно, защото като отворих първоначално капака и се поуплаших малко! Ще му стане ли нещо, ако се измие на водо/паро- струйка?
3. Не работи централното заключване или изобщо няма такова и как да разбера, кое от двете е? При отключване или заключване на предните врати с ключа се отключва конкретната врата, без да се засягат другите, тоест всяка следваща врата я отключвам от вътре с повдигане на бутончето на съответната врата. Видях че в багажника от дясно до "макферсона" има изпъкнало място в самата кора на багажника, но все още не съм отварял да видя дали има там компресорче, а може и тръбата за пълнене на резервоара да минава от там, защото капачката е от външната страна. Да уточня, че Голфа е с 4-ри врати, ако има някакво значение! Също така, ако няма централно заключване, как по дяволите се заключва капачката на резервоара, тъй като на самата капачка няма ключалка за ключ?!?! Към ключовете на автомобила има и дистанционно за аларма! Батерииката му беше паднала и днес си купих друга и я смених. При натискане на първия бутон мигачите светват веднъж и сиренката писка веднъж. Втори пък като се натисне бутона съответно мичачите примигват 2 пъти и сиренката писка 2 пъти. Втория бутон като го натисна и почва да свири сиренката... Така и не му разбрах принципа. Надявах се алармата да е свързана към централното, но явно не е или компресорчето е сдало багажа, ако има такова изобщо.
4. Зумера на забравени светлини не работи? Четох във форума, че е при бушоните № 36, но още не съм го поглеждал. Все пак вчера взех колата...
5. Автомобила е с двата еърбега, но лампичката за неизправност на еърбега свети постоянно, при мен се намира най-отляво на таблото под копчето за габарит и светлини и регулиране на височината на фаровете и якроктта на осветлението на уредите на таблото. Възможно ли е да има записана грешка в компютъра и в това да се проблема. Поръчал съм си кабел VAG-COM 409.1, но ще го получа след 2 седмици. С него дали ще е възможно да се установи проблема?
6. Видях на една лепенка на вратата, че ангренажа е сменян на 260 000 км. и да се смени отново на 290 000 км. В момента по километраж показва 268 000. Ще има ли проблем да карам още някакви километри преди да тръгна да го сменям? За масло съм се ориентирал към "Total Quartz 7000 10W-40 Дизел". Четох във форума, че доста от Вас сте доволни от това масло?
Ще съм изключително благодарен, на всеки който може да ми окаже някаква помощ за горните въпроси!!!
П.С. - За пояснение - Автомобила го купих от познати, но момчето което "беше" собственик на автомобила е в Англия и беше оставил пълномощно на майка си, а тя както се сещате нищо не знае за автомобила. До сега съм шофирал около 20 различни автомобила, но това е първият мой собствен или поне на мое име!!!
