ТДИ на ТД

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ТДИ на ТД

Мнениеот patzo » Пон 22 яну 2007 13:18


Здравейте колги

решил съм да сменя моторетката на Сеата ми които е ТД с такъв ТДИ (130 коне +)
интересува ме, скоростната кутия от сегашният ми двигател ще върши ли работа на ТДИ-то или ще ми трябва и нова скоростна ?

Имате ли идея къде в София мога да намеря такъв двигател ? Може би някоя ударена бегачка (дизелова).. ?




Потребителски аватар
Me4ev_77
Мнения: 97
Регистриран на: Сря 29 ное 2006 10:01
Автомобил: Audi A4
Двигател: AWT 2001
Местоположение: Кубрат

Мнениеот Me4ev_77 » Пон 22 яну 2007 13:25


Мисля,че със сигурност трябва да смениш и скоростната кутия-например с твоя мотор AAZ има разлика скоростната кутия с 1-Z мотора .Така че ако мислиш да сменяш трябва и кутия, а пък и 130 + коня мотор.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 22 яну 2007 13:34


А и намирането на мотор е мишън импосибъл почти.Amorphiss от форума имаше такава идея за Г2ката му ама в продължение на няколко месеца не намери и просто спря да търси.Незнам как обаче седи въпроса с присаждане на глава от ТДИ+бутала за нея.


Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот patzo » Пон 22 яну 2007 13:42


Разбирам..

въпроса се повдигна, когато един мой приател (внася коли от вън) ми каза че познавал много хора които имат могри и 100% щял да ми намери, а в краен случай щял да пробва да го внесе от германия..

И как да не се запаля.. какво ли не правя за колата си :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 22 яну 2007 14:26


Междо другото внасянето отвън ми изглежда по реалистично.Щом имаш наличен мотор въпроса е друг :lol: Ама търси с кутия щото 130 магарета надали ще издържи твойта.


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Пон 22 яну 2007 15:07


Браво колега и при мен е подобна идеята но за сега съм на позиция изчакване защото МПС-то ми е краино необходимо и чакам да си взимам друга кола (скоро) за да вкарам голфарата в бокса и да я почвам :twisted: Но кофтито е че ако си мислищ че ще се разминеш само с ДВГ и скоростна кутия ще трябва да те разочаровам защото трябва да се сменя почти цялата предница и спирачна система (препоръчително) , под предница имам предвид полуоски диферинциал и т.н. Също така не е лошо да се подсили купето със някоя друга греда в праговете или кокпит със разглобяема тръбна конструкция (иначе проблеми при самото озаконяване на МПС-то) Абе по мои сметки грубо ще ми глътне около 6000-8000лв. при лош късмет сметката може да набъбне и до 10000лв. защото само двигателя струва около 1500-2000 евро в германия за цени по морги -500Е в най добрия случай (ако намериш нещо по тънко земи един и за мене ако те не хванат :twisted: ) Та така седят нещата по моя случаи , иначе :respect за идеята ще помагам с каквото мога за каузата докъто и на мен ми се отвори парашута да почвам и моита кошничка :twisted:


Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот patzo » Пон 22 яну 2007 15:11


Здравей колега...

напълно съм наясно още колко неща предстоят след моторетката...
вече обмислям и поставянето на сирачни апарати с диск 290 мм .. ;)
усилвания на купето и т.н. както спомена и ти...
но 1во мотора.. иначе няма смисъл от толкова средства за нищо..


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 22 яну 2007 15:24


Колега , виждам, че ще се повторя, но кажи ми ( в името на нацията) защо ( по дяволите) просто не си вземеш нова кола с вродени и присъщи магарешки сили , след като както чета цената ако не излезе по малко, то поне ще е съизмерима ? не разбирам и толкова ( освен ако предаванията за мускулестите коли по дискавъри не са ти любимо занимание ;) )


Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот patzo » Пон 22 яну 2007 15:27


juve написа:Колега , виждам, че ще се повторя, но кажи ми ( в името на нацията) защо ( по дяволите) просто не си вземеш нова кола с вродени и присъщи магарешки сили , след като както чета цената ако не излезе по малко, то поне ще е съизмерима ? не разбирам и толкова ( освен ако предаванията за мускулестите коли по дискавъри не са ти любимо занимание ;) )


Ами какво да ти отговоря... ако си купя готова, къде ще е тръпката?
не знам дали ме разбираш... да страст са ми големите двигатели, а още по-голяма страст ми е когато аз съм постигнал(направил) нещо..


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 22 яну 2007 16:34


Ми доста е прав колегата щото едно е да смениш турбо,чип,кулер и т.н. пък да слагаш направо друг мотор с сите рязания си е доста хамалия и поне половин годинка колата ще е в бокса.Да не говорим кво въздеиствие имат всички тия преобразувания по самото купе-има вариант да почне да скърца доста застрашително.131 коня мотор дори и да го вземеш 1500 еуро по него още доста пара ще се хвърли да го доокомлектоваш/надали някой ще продава такъв читав като само дюзите може да ги шитне за тия пари/.Помисли за по-леки и постеппенни промени като глава,генерация турбо и т.н.- не че пак няма да хвърлиш пара авма поне няма да е наведнъж и ще си караш колата през това време.Дизелджията на бакърената беше направил един ААЗ да върви като 110 конйов и то само с леки настройки/та 3та го беше направил да върти гуми/и пръскалка на кулера.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пон 22 яну 2007 17:40


Ако тази кола дето ще я правиш ти е втора и това с двигатели ти е хоби и мания разбирам,всеки друг вериант ми изглежда абсурдно нелогичен !


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Пон 22 яну 2007 20:41


Amorphiss написа:.......... трябва да се сменя почти цялата предница и спирачна система (препоръчително) , под предница имам предвид полуоски диферинциал и т.н. Също така не е лошо да се подсили купето със някоя друга греда в праговете или кокпит със разглобяема тръбна конструкция ........ :twisted:


Няма нужда от чак толкова подсилване!!! няма да го прави 250+ все пак!!! това купе преспокойно издържа 130 ако е в добро състояние.Скорости задължително !!! за цени на интервенцията не мога да правя коментар.важно е да има съвпадение в разположението на двигателя според мен !ако да то все ще стане някакси !!!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 22 яну 2007 22:24


мотор имам подръка тди131коня с шестстепенна кутия и компа за колата с аспусите вклю4ително.А3 на няма и 60000км за 1200евро съм го спазарил.ако на някои му върши работа,да си урежда транспорта и....


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 22 яну 2007 22:57


Мисля ,че Patzo сега му е шанса :lol:Айде зимай го да гледаме зверче.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 22 яну 2007 23:42


Ами какво да ти отговоря... ако си купя готова, къде ще е тръпката?

Виж сега , колега..... мисля, че да сътвориш нещо добро , и нетрадиционно е е дна голяма тръпка, дотук добре, ама мисля, че платформата на която си се спрял някак си ми изглежда ненадеждна..... щом ти се правят такива неща, това предполага много кинти, свободно време и познания...... за което както каза един колега ,мисля, че е логично да си имаш една кола за работа и една за експеримента....дето да е всичко което ти ще... та тайната ми мисъл е да си вземеш една кола, която е потенциална резачка, па после да инвестираш в нея за турбини, нитро и други такива каквито успееш да измислиш и платиш..... :D а то в твоя случай ми се чини, че се опитваш да направиш от колицата си един мелез , дето ще е нито риба , нито рак.... а ти разправяше някъде, че си я харесваш ....... така мисля аз де ..... ако нещо ти се струва неправилно - извинявай .... :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mironski и 72 госта