Здравейте колги
решил съм да сменя моторетката на Сеата ми които е ТД с такъв ТДИ (130 коне +)
интересува ме, скоростната кутия от сегашният ми двигател ще върши ли работа на ТДИ-то или ще ми трябва и нова скоростна ?
Имате ли идея къде в София мога да намеря такъв двигател ? Може би някоя ударена бегачка (дизелова).. ?
ТДИ на ТД
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Браво колега и при мен е подобна идеята но за сега съм на позиция изчакване защото МПС-то ми е краино необходимо и чакам да си взимам друга кола (скоро) за да вкарам голфарата в бокса и да я почвам
Но кофтито е че ако си мислищ че ще се разминеш само с ДВГ и скоростна кутия ще трябва да те разочаровам защото трябва да се сменя почти цялата предница и спирачна система (препоръчително) , под предница имам предвид полуоски диферинциал и т.н. Също така не е лошо да се подсили купето със някоя друга греда в праговете или кокпит със разглобяема тръбна конструкция (иначе проблеми при самото озаконяване на МПС-то) Абе по мои сметки грубо ще ми глътне около 6000-8000лв. при лош късмет сметката може да набъбне и до 10000лв. защото само двигателя струва около 1500-2000 евро в германия за цени по морги -500Е в най добрия случай (ако намериш нещо по тънко земи един и за мене ако те не хванат
) Та така седят нещата по моя случаи , иначе
за идеята ще помагам с каквото мога за каузата докъто и на мен ми се отвори парашута да почвам и моита кошничка 




- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Колега , виждам, че ще се повторя, но кажи ми ( в името на нацията) защо ( по дяволите) просто не си вземеш нова кола с вродени и присъщи магарешки сили , след като както чета цената ако не излезе по малко, то поне ще е съизмерима ? не разбирам и толкова ( освен ако предаванията за мускулестите коли по дискавъри не са ти любимо занимание
)

- patzo
- Мнения: 338
- Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
juve написа:Колега , виждам, че ще се повторя, но кажи ми ( в името на нацията) защо ( по дяволите) просто не си вземеш нова кола с вродени и присъщи магарешки сили , след като както чета цената ако не излезе по малко, то поне ще е съизмерима ? не разбирам и толкова ( освен ако предаванията за мускулестите коли по дискавъри не са ти любимо занимание)
Ами какво да ти отговоря... ако си купя готова, къде ще е тръпката?
не знам дали ме разбираш... да страст са ми големите двигатели, а още по-голяма страст ми е когато аз съм постигнал(направил) нещо..
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми доста е прав колегата щото едно е да смениш турбо,чип,кулер и т.н. пък да слагаш направо друг мотор с сите рязания си е доста хамалия и поне половин годинка колата ще е в бокса.Да не говорим кво въздеиствие имат всички тия преобразувания по самото купе-има вариант да почне да скърца доста застрашително.131 коня мотор дори и да го вземеш 1500 еуро по него още доста пара ще се хвърли да го доокомлектоваш/надали някой ще продава такъв читав като само дюзите може да ги шитне за тия пари/.Помисли за по-леки и постеппенни промени като глава,генерация турбо и т.н.- не че пак няма да хвърлиш пара авма поне няма да е наведнъж и ще си караш колата през това време.Дизелджията на бакърената беше направил един ААЗ да върви като 110 конйов и то само с леки настройки/та 3та го беше направил да върти гуми/и пръскалка на кулера.
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Amorphiss написа:.......... трябва да се сменя почти цялата предница и спирачна система (препоръчително) , под предница имам предвид полуоски диферинциал и т.н. Също така не е лошо да се подсили купето със някоя друга греда в праговете или кокпит със разглобяема тръбна конструкция ........
Няма нужда от чак толкова подсилване!!! няма да го прави 250+ все пак!!! това купе преспокойно издържа 130 ако е в добро състояние.Скорости задължително !!! за цени на интервенцията не мога да правя коментар.важно е да има съвпадение в разположението на двигателя според мен !ако да то все ще стане някакси !!!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Ами какво да ти отговоря... ако си купя готова, къде ще е тръпката?
Виж сега , колега..... мисля, че да сътвориш нещо добро , и нетрадиционно е е дна голяма тръпка, дотук добре, ама мисля, че платформата на която си се спрял някак си ми изглежда ненадеждна..... щом ти се правят такива неща, това предполага много кинти, свободно време и познания...... за което както каза един колега ,мисля, че е логично да си имаш една кола за работа и една за експеримента....дето да е всичко което ти ще... та тайната ми мисъл е да си вземеш една кола, която е потенциална резачка, па после да инвестираш в нея за турбини, нитро и други такива каквито успееш да измислиш и платиш.....


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mironski и 72 госта