


Пасат Б-6 Common Rail-мнения
- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Пасат Б-6 Common Rail-мнения
Както се вижда от заглавието търся мнения за този двигател.Племенника е решил да става член на форума а именно с този модел на Пасат а именно 2.0 140кс на Comman Rail.Ето и една примерна обява.http://www.cars.bg/u789083
- Steels
- Мнения: 421
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: Пасат Б-6 Common Rail-мнения
За проблема с дюзите мисля че е изчистен този модел, НО с маслената помпа положението е същото. Веригата и обтегача е заместен от зъбни колела, НО така прочутият шестограм си стои на същото място и си превърта по същият начин. Когато реши да превърти си превърта на място независимо къде си
.

- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Пасат Б-6 Common Rail-мнения
Кога са успели да и врътнат 200к, ако не е въртен километража пак ми се виждат много.
- StS
- Мнения: 2401
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б-6 Common Rail-мнения
На почти 4г, нормално да е на 202к, може и на повече да е... Помисли си.. Не е добра оферта за тия кинти.
- bkunev
- Мнения: 402
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Пасат Б-6 Common Rail-мнения
Аз личен опит с тея машини нямам. Ама наскоро бях на една сватба и на една маса с един стар френд се заговорихме. Той имаше такъв. Каза буквално: "Бягай далеч, от такова". Сменил всичките дюзи. Колко пъти и на път го оставял. И в деня на продажбата пак дюза. Каза "Побеля ми главата с него". Той е състоятелен човек, не са му проблем парите. Винаги сменя с ново и в оторизираните сервизи в страната. Не вярвам и да ме лъже. Няма смисъл. Сега кара бмв 5-ца 2009 4х4. Каза немам грижи с него. Та как да е де, това е негово мнение. Има по форумите мноооого изписано, стига да има кой да чете...
Поздрави!!!

Поздрави!!!
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Пасат Б-6 Common Rail-мнения
Еми то зависи кой мотор ще е колата, единия е с проблемни дюзи но със здрава глава, а другия няма проблем с дюзите но пука глава. Иначе тоя проблем с шестограма незнам какъв е. Просто ей така от само себе си ли превърта и маслената помпа почва да не качва налягане, така ли да го разбирам? Не мога да повярвам че VW може така да се изложат с най-хубавия мотор.
P.S.Колкото до БМВ то 5ца, то е на какво случиш. Аз пък имам приятел с такова 2.5 дизел, от 2005 год и му побеля косата, то не беха дюзи, съединител комплект, то не се запушва ДПФ филтър и т.н.
P.S.Колкото до БМВ то 5ца, то е на какво случиш. Аз пък имам приятел с такова 2.5 дизел, от 2005 год и му побеля косата, то не беха дюзи, съединител комплект, то не се запушва ДПФ филтър и т.н.
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Пасат Б-6 Common Rail-мнения
Конкретно за тази обява, колата не изглежда лоша. Имай предвид, че е внос от Италия, а знаем италиянците какви "поддръжници" на коли са 
Иначе всички необходими екстри си ги има. Колата не е с ксенон, което за мен поне е плюс, на фона на това колко скъпо излиза ако се скапе нещо по него.
Не можах да разбера какви са тия стърчащи куплунзи/букси на една от снимките.
Иначе и този, както и всички останали, си го имат "проблема" със запушването на Филтъра за Твърди Частици (DPF). Особено ако е каран предимно градско.
Другото, което мога да дам като съвет е, че една диагностика (приятел, познат, някой от форума) ще струва най-много 20 лева, и може да спести доста по-големи разходи, които могат да изникнат в бъдеще.
Иначе и на мен ми правят впечатление тези въпросни 202 хиляди километра. Ако направим простата аритметика, излиза, че колата може и да е на повече километри. От март 2009 до ноември 2012 са 44 месеца, което прави средно по 4600 км на месец. Разделено на 22 дена дава към 210 километра на ден. Напълно нормален пробег, като се сетя какви магистрали имат хората.

Иначе всички необходими екстри си ги има. Колата не е с ксенон, което за мен поне е плюс, на фона на това колко скъпо излиза ако се скапе нещо по него.
Не можах да разбера какви са тия стърчащи куплунзи/букси на една от снимките.
Иначе и този, както и всички останали, си го имат "проблема" със запушването на Филтъра за Твърди Частици (DPF). Особено ако е каран предимно градско.
Другото, което мога да дам като съвет е, че една диагностика (приятел, познат, някой от форума) ще струва най-много 20 лева, и може да спести доста по-големи разходи, които могат да изникнат в бъдеще.
Иначе и на мен ми правят впечатление тези въпросни 202 хиляди километра. Ако направим простата аритметика, излиза, че колата може и да е на повече километри. От март 2009 до ноември 2012 са 44 месеца, което прави средно по 4600 км на месец. Разделено на 22 дена дава към 210 километра на ден. Напълно нормален пробег, като се сетя какви магистрали имат хората.
Re: Пасат Б-6 Common Rail-мнения
и на мен ми се виждат много парите, но това е друга работа.
иначе колата си е на нормални километри, може да да и върнали малко даже.
по-интересното е че никога няма да мине 300к
както показва статистиката
. след месец съм сигурен същата обява ще се появи на 80-90к км. и така при всяка препродажба....
иначе колата си е на нормални километри, може да да и върнали малко даже.
по-интересното е че никога няма да мине 300к


- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Пасат Б-6 Common Rail-мнения
Здравейте колеги!Благодаря на тези които споделиха мнения
а за обявата съм писал че е примерна не че точно тази ще се купува.Ето още еднаhttp://www.cars.bg/u810291.По принцип автомобила ще е седан и интериора долу горе като тези обяви.Интересуваше ме проблемни ли са тези двигатели и какво точно се чупи при тях.Един от колегите каза за шестограма друг се изказа за глава и дюзи като досега никъде не съм прочел за подобен проблем-имам впредвид дюзи глави.То ако има такива проблеми защо да сменят помпа дюзата.В други форуми четох че са малко по икономични и че не бутат масло.Насочихме се към този двигател тъй като чухме че не е проблемен.А какво ще кажете за последните години на ПД-та?Имали проблемни дюзи и глави?За шестограма се разбра че ще си
чупим главите.Ако има някой да добави още добри и лоши страни.Колата ще се търси до декември





-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Пасат Б-6 Common Rail-мнения
bkunev написа:Аз личен опит с тея машини нямам. Ама наскоро бях на една сватба и на една маса с един стар френд се заговорихме. Той имаше такъв. Каза буквално: "Бягай далеч, от такова". Сменил всичките дюзи. Колко пъти и на път го оставял. И в деня на продажбата пак дюза. Каза "Побеля ми главата с него". Той е състоятелен човек, не са му проблем парите. Винаги сменя с ново и в оторизираните сервизи в страната. Не вярвам и да ме лъже. Няма смисъл. Сега кара бмв 5-ца 2009 4х4. Каза немам грижи с него. Та как да е де, това е негово мнение. Има по форумите мноооого изписано, стига да има кой да чете...![]()
Поздрави!!!
И при CR ли горят дюзите или това са само приказки?

-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б-6 Common Rail-мнения
Разсъждавам по четени мнения и личен опит.Всяка кола извън гаранционна колкото по нова година на производство е толкоз повече проблеми иначе защо ще я продава собственика и.Предполагам всичко в заводите се изчиства до такава степен че изтече ли гаранция лека по лека минаваш през яки и скъпоструващи ремонти говоря за по новите автомобили.Явно за по старите не са имали необходимия софтуер или опит да направят това.
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Пасат Б-6 Common Rail-мнения
Има в форума такъв Пасат който се продава само че е комби.. И наистина си заслужава..
- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Пасат Б-6 Common Rail-мнения
predat0r написа:Има в форума такъв Пасат който се продава само че е комби.. И наистина си заслужава..
На колегата Добри-наистина е хубава но се търси седан!
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б-6 Common Rail-мнения
като ще нариваш толкова пари що не вземеш нова кола от магазина
на лизинг.не си струва да дадеш 20 000лв за кенеф.не робувай на марки и простотии.вкарай някъде 10 000лв първоначална вноска лизинг за 5 години и си свиркай.тая след ремонтите за 5 години ще ти излезе пак толкоз 


- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат Б-6 Common Rail-мнения
незнам какво търсите, но по интуиция
това ми се струва добро : viewtopic.php?f=44&t=357092

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: invisiblewin и 46 госта