


проблем с голф 3 дизел държи високи обороти
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 31 авг 2011 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
проблем с голф 3 дизел държи високи обороти
здравейте колеги имам проблем с голфчето ми 1.9 дизел даржи ми кам 1300 1400 оборота от какво може да е
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: проблем с голф 3 дизел държи високи обороти
С какъв мотор по-точно е колата?
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 31 авг 2011 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: проблем с голф 3 дизел държи високи обороти
1 9 4ist dizel a motora e aaz
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: проблем с голф 3 дизел държи високи обороти
Сега ...AAZ е ТД мотор , не е чист дизел , но може твоя да е такъв ( да не отговаря по талон ) Колата досега имала ли е този проблем ? Да държи 1300 1400 оборота? Така я купи или изведнъж стана проблема .Питам за да е ясно накъде да те насочим.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 31 авг 2011 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: проблем с голф 3 дизел държи високи обороти
значи колега колата е била тд сега е само дизел днес ми го напраи този проблем за пръв път от както е купена демек 3 години
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: проблем с голф 3 дизел държи високи обороти
Няколко са вариантите това да се случи . Единият е да е заял педала на газта - проверяваш за "свободен ход" рейката за газта.Втория е : заял ръчен авансатор- проверяваш го как е,проверяваш и жилото нещо да не е излязло . Третия е по-гаден : на самото ГНП от вътрешната страна ( към главата)има един винт вертикален - той се навива в една пластмасова кондика и е свързан с авансатора за студеното палене ( вдигат се оборотите) та тая пластмаса с годините се прецаква и "оттърва" резбата и оборотите на ниски се променят драстично , или са прекалено ниски или стават високи .Прикачвам една снимка - там се вижда въпросното болче кое е и е навито на пластмаската към механизма за авансатора.
Може и друга да е причината , но тези са най-масовите
Може и друга да е причината , но тези са най-масовите
