проблем с голф 3 дизел държи високи обороти

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
crank7778
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 31 авг 2011 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgaria

проблем с голф 3 дизел държи високи обороти

Мнениеот crank7778 » Нед 18 ное 2012 19:42


здравейте колеги имам проблем с голфчето ми 1.9 дизел даржи ми кам 1300 1400 оборота от какво може да е




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: проблем с голф 3 дизел държи високи обороти

Мнениеот samo_pechka » Нед 18 ное 2012 19:52


С какъв мотор по-точно е колата?


crank7778
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 31 авг 2011 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgaria

Re: проблем с голф 3 дизел държи високи обороти

Мнениеот crank7778 » Нед 18 ное 2012 20:30


1 9 4ist dizel a motora e aaz


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: проблем с голф 3 дизел държи високи обороти

Мнениеот samo_pechka » Нед 18 ное 2012 20:54


Сега ...AAZ е ТД мотор , не е чист дизел , но може твоя да е такъв ( да не отговаря по талон ) Колата досега имала ли е този проблем ? Да държи 1300 1400 оборота? Така я купи или изведнъж стана проблема .Питам за да е ясно накъде да те насочим.


crank7778
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 31 авг 2011 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgaria

Re: проблем с голф 3 дизел държи високи обороти

Мнениеот crank7778 » Нед 18 ное 2012 23:04


значи колега колата е била тд сега е само дизел днес ми го напраи този проблем за пръв път от както е купена демек 3 години


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: проблем с голф 3 дизел държи високи обороти

Мнениеот samo_pechka » Пон 19 ное 2012 10:17


Няколко са вариантите това да се случи . Единият е да е заял педала на газта - проверяваш за "свободен ход" рейката за газта.Втория е : заял ръчен авансатор- проверяваш го как е,проверяваш и жилото нещо да не е излязло . Третия е по-гаден : на самото ГНП от вътрешната страна ( към главата)има един винт вертикален - той се навива в една пластмасова кондика и е свързан с авансатора за студеното палене ( вдигат се оборотите) та тая пластмаса с годините се прецаква и "оттърва" резбата и оборотите на ниски се променят драстично , или са прекалено ниски или стават високи .Прикачвам една снимка - там се вижда въпросното болче кое е и е навито на пластмаската към механизма за авансатора.
AAZ pompa.jpg

Може и друга да е причината , но тези са най-масовите :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh, владислав и 41 госта