Ниво на амаслото в картера
Ниво на амаслото в картера
Здравейте, имам следния въпрос: нивото на щеката за маслото е с около 1/2 в повече, та какво влияние може да окаже върху работата на двигателя или нещо друго по оборудването. Това се получи след един ремонт и майстора е налял "малко" в повече.
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ниво на амаслото в картера
кой знае какво влиание няма да окаже с изключение на това че ще надува повече на семерингите и може някой да просълзиtinval написа:Здравейте, имам следния въпрос: нивото на щеката за маслото е с около 1/2 в повече, та какво влияние може да окаже върху работата на двигателя или нещо друго по оборудването. Това се получи след един ремонт и майстора е налял "малко" в повече.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Колегата не е писал каква точно е колата (двигателя е важен де) - има ли катализатор, няма ли. Ако има хич не му е хубаво от повечето масло - добре е да се източи до нужното ниво (т.е. да показва между МИН и МАКС). Маслото в повече ще се старае да го изгори, или да го хвърли от някъде, и може за в бъдеще да му "хареса" така. Затова - на канала, малко източване, и не забравяй нова дифтунка (не я харесвам тази дума) на пробката на картера.
П.П. Сигурен ли си, че наистина нивото е по-високо ? Защото се сещам за случаи, в които дистанционната втулка на щеката (най-често е оранжева) не е от нужния модел, с нужната дължина, и т.н., та оттам може да има грешни покзания по щеката.
П.П. Сигурен ли си, че наистина нивото е по-високо ? Защото се сещам за случаи, в които дистанционната втулка на щеката (най-често е оранжева) не е от нужния модел, с нужната дължина, и т.н., та оттам може да има грешни покзания по щеката.
Двигателя е 1.6 дизел на Голф 2 85' год., мисля че нямам катализатор -
"дифтунка" това "О" пръстен ли е? Колкото до щеката смятам че е оригинална, тя е с червена пластмаса. Преди ремонта винаги гледах да поддържам нивоти между min и max, защото маслото си заминаваше / сегментите ми бяха доста износени /, но сега нивото не мърда, та се чудя какво да правя.
"дифтунка" това "О" пръстен ли е? Колкото до щеката смятам че е оригинална, тя е с червена пластмаса. Преди ремонта винаги гледах да поддържам нивоти между min и max, защото маслото си заминаваше / сегментите ми бяха доста износени /, но сега нивото не мърда, та се чудя какво да правя.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], iwan33 и 190 госта