Ниво на амаслото в картера

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
tinval
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Ниво на амаслото в картера

Мнениеот tinval » Чет 25 яну 2007 18:30


Здравейте, имам следния въпрос: нивото на щеката за маслото е с около 1/2 в повече, та какво влияние може да окаже върху работата на двигателя или нещо друго по оборудването. Това се получи след един ремонт и майстора е налял "малко" в повече.




Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ниво на амаслото в картера

Мнениеот tatenceto » Чет 25 яну 2007 19:21


tinval написа:Здравейте, имам следния въпрос: нивото на щеката за маслото е с около 1/2 в повече, та какво влияние може да окаже върху работата на двигателя или нещо друго по оборудването. Това се получи след един ремонт и майстора е налял "малко" в повече.
кой знае какво влиание няма да окаже с изключение на това че ще надува повече на семерингите и може някой да просълзи


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 25 яну 2007 20:49


Колегата не е писал каква точно е колата (двигателя е важен де) - има ли катализатор, няма ли. Ако има хич не му е хубаво от повечето масло - добре е да се източи до нужното ниво (т.е. да показва между МИН и МАКС). Маслото в повече ще се старае да го изгори, или да го хвърли от някъде, и може за в бъдеще да му "хареса" така. Затова - на канала, малко източване, и не забравяй нова дифтунка (не я харесвам тази дума) на пробката на картера.
П.П. Сигурен ли си, че наистина нивото е по-високо ? Защото се сещам за случаи, в които дистанционната втулка на щеката (най-често е оранжева) не е от нужния модел, с нужната дължина, и т.н., та оттам може да има грешни покзания по щеката.


tinval
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tinval » Пет 26 яну 2007 9:36


Двигателя е 1.6 дизел на Голф 2 85' год., мисля че нямам катализатор -
"дифтунка" това "О" пръстен ли е? Колкото до щеката смятам че е оригинална, тя е с червена пластмаса. Преди ремонта винаги гледах да поддържам нивоти между min и max, защото маслото си заминаваше / сегментите ми бяха доста износени /, но сега нивото не мърда, та се чудя какво да правя.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 26 яну 2007 9:53


"О-пръстен" обикновено се казва когато е гумен. Дифтунката е медна, или друг мек метал. Питането ми беше не за щеката, а за това, в което влиза щеката, и оттам определя докъде тя да се потопи в маслото. Не знам какъв ремонт сте правили, ама сигурно заради него вече не бута масло.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пет 26 яну 2007 16:10


Източи половин литър, работа за 5 мин, докато питаше тук, да беше го направил :lol:
Няма нужда да сменяш и медната дифтунка - ако си я сменял при наливането на масло, нищо няма да й стане от едно развиване.


tinval
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tinval » Пет 26 яну 2007 16:42


ОК, благодаря за съветите.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], iwan33 и 190 госта