Здравейте колеги,
Имам следният проблем! След смяна на комплект ангренажен ремък последва късане на шпилката държаща обтягащата ролка на ангренажа! Последва прехвърляне на зъби и близка среща на клапани и бутала! Отворихме капака на главата и се видя, че има 5 счупени кобилици! Подменихме кобилиците и пръта, който ги държи, проверена бе и компресията, която беше добре! Решиха, а че всичко е наред и сглобиха мотора . Взех си колата от сервиза за готова, но се оказа че не е точно така! Колата няма мощност, набира мудно, над 3000 оборота я няма никаква(направо забива). На празен ход се усеща вибрация от към двигателя, която я нямаше преди! Единствената грешка, която вдига на бордовия е за проблем с турбината! Ще съм ви много благодарен ако дадете съвет какво да гледаме! Колата е VW Touran 2.0 TDI 136кс код: AZV
VW Touran 2.0 TDI 136 кс код: AZV Загуба на мощност след превъртане на ангренажен ремък
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: VW Touran 2.0 TDI 136 кс код: AZV Загуба на мощност след превъртане на ангренажен ремък
Не съм запознат с колата и мотора, но каква е тая грешка на бордовия за турбината?
Трябва да се гледат живи данни от човек, който наистина знае какво прави и тогава да се прецени къде е проблема.
Напиши от къде си за да може някой да те упъти към правилния човек.
Трябва да се гледат живи данни от човек, който наистина знае какво прави и тогава да се прецени къде е проблема.
Напиши от къде си за да може някой да те упъти към правилния човек.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Touran 2.0 TDI 136 кс код: AZV Загуба на мощност след превъртане на ангренажен ремък
Светославе, ти кобилиците видя ли ги?
Със собствените си очи? Да ги пипнеш така, както този шаран от аватара!
А видя ли колко са масивни?
Смяташ ли, че те са се счупили, а 6-милимитровите стъбълца на клапаните нищо им няма?
И водачите им, дето са бронзова тръбичка със стена 1мм не са се изметнали?!?
И челата на клапаните, около 1.5мм в работните им краища, са оцелели?!?
Брат, тия 'майстори' от посетения от теб '''''''сервиз''''' (мноооого кавички, да!) са по-добри 'рибари' от теб, да знеш!
Със собствените си очи? Да ги пипнеш така, както този шаран от аватара!
А видя ли колко са масивни?
Смяташ ли, че те са се счупили, а 6-милимитровите стъбълца на клапаните нищо им няма?
И водачите им, дето са бронзова тръбичка със стена 1мм не са се изметнали?!?
И челата на клапаните, около 1.5мм в работните им краища, са оцелели?!?
Брат, тия 'майстори' от посетения от теб '''''''сервиз''''' (мноооого кавички, да!) са по-добри 'рибари' от теб, да знеш!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта