1.9 SDI AGP -тресе при 1700-2000 оборота
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
1.9 SDI AGP -тресе при 1700-2000 оборота
Наскоро след като колата претърпя воден удар на мотора,забелязах това гореспоменатото притрисане само при тези обороти.Възможно е и преди това да си го е имало,просто като гледах за поражения ми направи впечатление.Едвам забележимо е и когато минава нормално през оборотите при ускорение,не се забелязва,усеща се само ако увеличаваш много бавно оборотите докато колата е спряла и работи на място,понякога мени леко оборотите и ги качва и престава да тресе ,понякога просто си прекъсва,дали е точно прекъсване,не мога и да съм сигурен... Изключвам варианта повреда на мотора,просто защото пали,върви и има 28 бара компресия на всички цилиндри... Тампоните също ми изглеждат здрави.Възможно ли е да е дюза?Колата е на около 180-190 хиляди... Дали не е добре да сменя дюзите профилактично? Колко струват горе-долу 4 нови дюзи? Да не се окаже,че са по-скъпи от колата(поло 2000-а година)? Предполагам е нормално мотора съвсем леко да се тресе като работи на празен ход-все пак е стар дизел,ако не е нормално май отивам на тампон?
Последна промяна от lion_heart002 на Сря 05 дек 2012 1:46, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1.9 SD AGPI -тресе при 1700-2000 оборота
Това го прави само като е студена или и загряла го прави? Моето Поло е 1.9 AEF и симптомите ми са съшите само като е студена.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: 1.9 SD AGP -тресе при 1700-2000 оборота
Гадинката го прави и топла и студена,само,че когато е топла почти не се усеща.За щастие днес установих със сигурност ,че е просто дюза,интересно защо го прави само на тези обороти обаче.Иначе сипах STP добавка за почистване и нямаше кой-знае какъв ефект,днес сипах Carlube,ще покарам малко и ще видя,ако пак няма ефект,ще взема Diesel Purge на Liqui Moly. И ако и от това няма ефект,ще си взема други дюзи,между другото някой ми спомена,че би трябвало да се сменят дюзите на около 150 000км. 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта